Witam. Turbinka się rozsypała a auto potrzebne, więc postanowiłem odłączyć turbinę, tutaj pojawia się pytanie co powinno być odłączone i czy tak można aby jechać?
czy węże od zaworu nr 46 wystarczy odłączyć i problem z głowy?
http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1407830114.gif
Silnik 2.0 HDI starej konstrukcji z 99r.
Pozdrawiam _________________ Pomagam więc Stawiasz Piwo!
Dla mnie to jest morderstwo. Słyszałem, że komuś w frocie padła za granicą turbina i wrócił bez przede wszystkim blokując przewody olejowe do smarowania turbiny. Turbina była do wyrzucenia. Nawet węże powietrzne się mu nadpaliły, tak że musiał w drodze zdejmować, bo część zimna grzała się tak jak gorąca. A Twoje to chyba będzie się wkręcało na 2000 obrotów max, bo komp da go w tryb awaryjny. Zdecydowanie odradzam.
Pozdrawiam _________________ Pomogłem - napisz na koniec jak rozwiązałeś problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.