Jestem użytkownikiem od nowości Partnera Teepe 1,6 Hdi 2008 grudzień i od dość dawna borykam się z pewnym problemem.
Otóż w moim Peugecie przy około 100 tys. km jakieś 2 te lata temu , zaczęła stukać przekładnia kierownicy tak stwierdził mechanik (zostało wcześniej oczywiście sprawdzone całe zawieszenie i nie wykazało żadnych luzów itp.) i póki co jeżdziłem tak dalej , z biegiem czasu stukanie jednak z prawej strony coraz bardziej się nawarstwiało , że w końcu jednak pół roku temu nie wytrzymałem i zdecydowałem się na wymianę przekładni.
Zamówiłem zatem regenerowaną przekładnie i w zaprzyjażnionym serwisie mi ją wymienili.
Jakieś dwa miesiące było wszystko ok , jednak potem znów zaczęło z prawej strony tak samo stukać jak wcześniej (zawieszenie znów zostało sprawdzone i nic nie wykazało).
Zamówiłem kolejną regenerowaną przekładnie w ramach gwarancji i jutro zaprzyjażniony serwis , znów ma mi ją wymienić.
Zastanawiam się teraz czy za 2-3 miesiące problem nie powróci i będę tak do usranej śmierci wymieniać tą przekładnię?
Czy ktoś miał podobny problem i czy ten typ tak ma (jakaś wada fabryczna czy co)?
Czy też jeśli problem się powtórzy to kupić nową i wymienić , czy to coś w końcu da?
Póki co auto ma przejechane 180 tys. i prócz tej przekładni , wymiany przegubów i parę razy łączników stabilizatora , tarcz , klocków ,nic się nie dzieje , odpukać , jestem z auta zadowolony i to już mój 4 Peugeot Partner od 1998 roku.
Witam.
A może to nie maglownica a drążek kierowniczy?
Szkoda że zaprzyjaźniony mechanik nie zauważa , skoro stuka a nie znajduje tego problemu.
Jeszcze nie miałem takiego problemu ze znalezieniem szczególnie stuki, także albo mechanik powierzchownie sprawdza albo nabija tobie koszty.
Druga sprawa części zamienne są dwa rodzaje podróbka i oryginał. A większość części kupuje te właśnie 1. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Szkoda że zaprzyjaźniony mechanik nie zauważa , skoro stuka a nie znajduje tego problemu.
Jeszcze nie miałem takiego problemu ze znalezieniem szczególnie stuki, także albo mechanik powierzchownie sprawdza albo nabija tobie koszty.
Nabijanie kosztów nie wchodzi w grę , bo mam pełne zaufanie do mechanika , jesteśmy też dobrymi kolegami i za wymianę dziś nie zapłaciłem ani grosza , .........ale co z tego wolałbym już chyba zapłacić coś i mieć spokój.
Póki co właśnie wróciłem z warsztatu i jestem po wymianie przekładni , jest lepiej , ale nie jest idealnie , zdarzają się stuki na nierównościach , nie aż takie jak były wcześniej , ale są.
Mechanik na 99 % twierdził , że to wina przekładni kierowniczej i nawet ta "nowa" druga regenerowana nie sprawuje się idealnie.
Zaproponował mi również wizytę na wtorek i że wyjmą przekładnie ze swojego firmowego auta i wsadzą do mojego , by wtenczas mieć 100 % pewność , że mają rację.
Mnie zastanawia czy tylko ja mam takowy przypadek oraz mękę z tą przekładnią i czy to być może jest jakaś wada fabryczna tych przekładni od tego modelu Peugeota?
Kończąc temat , jestem właśnie po trzeciej wymianie przekładni kierowniczej.
Po dwukrotnej wymianie przekładni kierowniczej na regenerowaną , zdecydowałem się w końcu na zakup nowej oryginalnej Peugeota i wymianie , wszystkie stuki , puki ustały jak ręką odjął , jazda teraz to po prostu bajka , czuję jakbym jechał fabrycznie nowym samochodem.
Gwarancja jest na 2 lata.
Koszt niestety nie mały , przekładnia kierownicy w komplecie z nowymi oryginalnymi łącznikami stabilizatora 3.500 zł.
Z tym że firma która mi regenerowała starą przekładnię ma mi zwrócić koszt przekładni regenerowanej 800 zł po wysyłce ich starej rzekładni do nich.
Z swej strony nie polecam regenerowanych przekładni , syfa kiła mogiła .....regeneracja starcza na góra miesiąc mimo , że firmy dają gwarancję na rok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.