Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 106 ) Wyciek z chłodnicy i nie tylko



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 106 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xzae

Czytelnik



Dołączył: 29 Lip 2015
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Oświęcim
Posiadane auto: Peugeot, 106, xr, 1.0, 1994
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 29 Lip 2015, 16:57
Temat postu:

Wyciek z chłodnicy i nie tylko


Witam, posiadam peugeot 106 I 1.0 z 1994 od paru dni, kupiony po taniości. Będąc na przeglądzie poinformowano mnie że jest wyciek z chłodnicy i powinienem to załatać lub wymienić chłodnice. Nie będę ukrywał jestem zielony w te klocki :/.

Mechanik polecił mi wlanie uszczelniacza wraz z płynem chłodniczym w celu sprawdzenia czy da to jakiś efekt. Od tego zaczne:
1. Czy warto w ogóle bawić się w dolewanie uszczelniacza?
2. Jak mam znaleźć chłodnicę do tego auta - ponieważ przeszukując alledrogo natrafiam na chłodnice do wersji II a mechanik mnie poinformował że ta nie będzie pasować Sad
3.W jaki sposób sprawdzić faktyczny stan płynu chłodniczego? Niby jest z boku na dole napis MIN ale przez ten plastik się nie da popatrzeć Very Happy
4. W jaki sposób zlać stary płyn i jaki najlepiej wlać?

Na stacji diagnostycznej także przyczepiono się o tylną oś a konkretnie o tulejki wachaczy z tyłu. Mechanik mi coś wspominał że one nie wychodzą z czegoś tam i na tym skończył.

Rzeczą która mnie martwi to stukanie nie wiem gdzie przy skręcaniu ostrzejszym samochodem, osoba od której kupowałem mówiła że to drązek czy coś.