Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba28l

Czytelnik



Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Peugeot 307 2.0hdi 2001r 90km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 20:05
Temat postu:

Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Witam mam taki problem wczoraj odpalilem samochód przejechałem ok5 km pop czym wyskoczył mi błąd antipollution fault po czym samochód tracił obroty i zgasł próbowałem odpalić kilka razy ale nie dało się skończyło się tak że musiałem zawołać lawetę Później przyjechał do mnie elektryk i pod kompem wyskoczył błąd niskiego ciśnienia pompy Najdziwniejsze w tym jest to że samochód odpalił ale na plaka po czym chodził normalnie i po zgaszeniu znowu nie odpala wymieniłem filtr paliwa nic to nie dało teraz planuję wymianę pompy paliwowej od zbiornika Czy może być inna tego przyczyna Pozdrawiam i proszę o pomoc
Powrót do góry
polski

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 107
Skąd jesteś (miejscowość / region): OPOLE Mannheim
Posiadane auto: 407 1,6HDI 2008 207 1,4 2006 MERCEDES SPRINTER 2003
Piwa: 14/0
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 21:28
Temat postu:

NISKIE CISNIENIE


Paliwo rozpoczyna swój obieg w systemie od obwodu niskiego ciśnienia, w skład którego wchodzą:
–zbiornik paliwa
–zanurzona w zbiorniku, elektryczna rolkowa pompa typu Bosch (znana z układów benzyny), zasilana napięciem 12V za pośrednictwem przekaźnika, sterowana komputerem wtryskowym, z czujnikiem poziomu paliwa, ogranicznikiem ciśnienia (do 7 bar) i filtrem wstępnego oczyszczania
–filtr paliwa z korkiem spustowym wody , a także niewidocznymi:
–termostatem;
–zaworem regulacyjnym ciśnienia w pokrywie filtra (awaria regulatora daje podobne objawy jak niesprawność pompy wysokiego ciśnienia);
–wkładem filtra.
Z filtra paliwo trafia do pompy wysokiego ciśnienia
_________________
polski
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 21:38
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Nie wymieniaj od razu pompy elektrycznej zanurzonej w zbiorniku, tylko najpierw sprawdź, czy rzeczywiście ona jest przyczyną niesprawności. Należy ją sprawdzić elektrycznie i hydraulicznie. Elektrycznie można przetestować podłączając bezpośrednio zasilanie z aku. Gdy pompa pracuje normalnie, a podłączona do obwodu elektrycznego pracuje nienormalnie lub wcale, oznacza uszkodzenie kabli na całym obwodzie, pinów we wtyczce (np. widać przepalenie), także podwójny przekaźnik i bezpiecznik.

Hydraulicznie pompa musi wygenerować ciśnienie na wejściu do pompy WC i mieścić się w widełkach 2-6 bar przy dowolnych obrotach. Jeżeli ciśnienie to jest poniżej 2 bar (zmierzone manometrem za filtrem paliwa), oznacza nieszczelność na drodze od pompki do pompy głównej, albo spadek napięcia akumulatora.

Pzdr KotBury
_________________
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.
Św. Tomasz z Akwinu


Ostatnio zmieniony przez KotBury dnia Nie 10 Sty 2016, 09:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
polski

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 107
Skąd jesteś (miejscowość / region): OPOLE Mannheim
Posiadane auto: 407 1,6HDI 2008 207 1,4 2006 MERCEDES SPRINTER 2003
Piwa: 14/0
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 21:42
Temat postu:

NISKIE CISNIENIE


Paliwo rozpoczyna swój obieg w systemie od obwodu niskiego ciśnienia, w skład którego wchodzą:
–zbiornik paliwa
–zanurzona w zbiorniku, elektryczna rolkowa pompa typu Bosch (znana z układów benzyny), zasilana napięciem 12V za pośrednictwem przekaźnika, sterowana komputerem wtryskowym, z czujnikiem poziomu paliwa, ogranicznikiem ciśnienia (do 7 bar) i filtrem wstępnego oczyszczania
–filtr paliwa z korkiem spustowym wody , a także niewidocznymi:
–termostatem;
–zaworem regulacyjnym ciśnienia w pokrywie filtra (awaria regulatora daje podobne objawy jak niesprawność pompy wysokiego ciśnienia);
–wkładem filtra.
Z filtra paliwo trafia do pompy wysokiego ciśnienia
zagięte lub zgniecione, zapchane lub zanieczyszczone przewody paliwowe oraz filtr wstępny lub/i filtr główny paliwa , woda w paliwie (w następstwie zatankowania paliwa złej jakości lub/i zawodnionego lub demolowanie w/w elementów podczas przedostawania się w komorze silnika do innych podzespołów);
uszkodzona pompa zasilająca niskiego ciśnienia + przewody zasilające + przekaźnik lub w przypadku systemu bez pompy zasilającej, za niskie ciśnienie na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia CR
awaria czujnika GMP położenia i prędkości obrotowej wału korbowego (silnik nie daje się uruchomić, w razie awarii w czasie jazdy - zatrzymanie silnika) (bardzo rzadkie przypadki jeśli nie prowadzano niechlujnych napraw w pobliżu koła zamachowego);
awaria czujnika Halla położenia wałka rozrządu (jeśli czujnik ulegnie uszkodzeniu w trakcie jazdy, silnik będzie pracował nadal do chwili najbliższego zatrzymaniia- pod warunkiem, że nie prowadzono niechlujnych napraw w pobliżu koła zębatego i tarczy impulsowej wałka rozrządu );
awaria czujnika ciśnienia paliwa w zasobniku - powoduje "twardą" pracę silnika na biegu jałowym wskutek zwiększenia stałego ciśnienia przez sterownik do 40 MPa oraz przesunięcie początku wtrysku w kierunku wcześniejszego wtrysku. Silnik zapala, ale z trudnością, gdy jest zimny
_________________
polski
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 22:21
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Witam.
Widzę że zaraz dyskusja będzie niepotrzebna Confused .
Skoro komputer wykrył błąd niskiego ciśnienia paliwa to częsty przypadek jest pompa paliwa w zbiorniku paliwa lub mocno zapchany filtr paliwa co należy w pierwszej kolejności zacząć od wymiany filtra.
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 22:21
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
seba28l

Czytelnik



Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Peugeot 307 2.0hdi 2001r 90km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 23:13
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


filtr wymieniłem dzisiaj i nic nie dało czyli teraz kolej na pompę tą pod siedzeniem
Powrót do góry
ATBCK

Auto Maniak



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1902
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Sob 09 Sty 2016, 23:14
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Transit 2 napisał:
Witam.
Widzę że zaraz dyskusja będzie niepotrzebna Confused .
Skoro komputer wykrył błąd niskiego ciśnienia paliwa to częsty przypadek jest pompa paliwa w zbiorniku paliwa lub mocno zapchany filtr paliwa co należy w pierwszej kolejności zacząć od wymiany filtra.
Pozdrawiam.


Ale filtr paliwa został już wymieniony w pierwszym poście
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 00:39
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Cytat:
Ale filtr paliwa został już wymieniony w pierwszym poście
Ależ to ja wiem, z tym że ten ostatni napisałem to ogólnie i co w tym złego?.

Ja uważam, że i tak Kolega seba28l będzie musiał wyjąć pompę paliwa i aby sprawdzić instalację bez demontażu całej pompy czy jest sprawna, to wystarczy wtyczkę wyjąć i miernikiem sprawdzić przekręcając kluczyk na zapłon( z chwili przekręcenia na zapłon powinno na mierniku przez parę sekund napięcie pokazać) a i również, jeśli nawet słabo pompa podaje to też powinno być słychać tej pompy od chwili załączenia zapłonu.

Cytat:
Najdziwniejsze w tym jest to że samochód odpalił ale na plaka po czym chodził normalnie
Przy mocniejszym wciśnięciu na pedał gaz, silnik od razu zgaśnie. Jeżeli tak było, to świadczyć może tylko o słabej pompy paliwowej( słabo podaje paliwo, cały pogląd można zauważyć na komputerze diagnostycznym), co również sprawdzisz między innymi jak sitko wygląda umieszczone na pompie paliwa przy jej demontażu.
Ale, jako moje doświadczenie, choć tego nigdy nie sprawdzałem to wiem tylko od innych użytkowników i: Nie zalecam używania plaka ani innych środków do odpalania silnika, ponieważ za którymś razem możemy uszkodzić silnik.
Pozdrawiam
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
seba28l

Czytelnik



Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Peugeot 307 2.0hdi 2001r 90km
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 02:04
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


sprawdzałem jak się zachowa przy gazowaniu go i nie gasł nawet przy większych obrotach
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 11:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


seba28l napisał:
sprawdzałem jak się zachowa przy gazowaniu go i nie gasł nawet przy większych obrotach.
Ale w jakiej sytuacji sprawdzałeś, że przy gazowaniu nie gasł? Czy chodzi o to, że potraktowałeś silnik samostartem? Wyrażaj się precyzyjnie całym zdaniem, jeśli oczekujesz skutecznej pomocy, a nie posługuj skrótami myślowymi. Gdy silnik nie gaśnie po zapaleniu od samostartu, to jakim cudem winna jest pompka elektryczna w baku? Czy jest tam ktoś przytomny na umyśle?

Pzdr KotBury
_________________
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.
Św. Tomasz z Akwinu
Powrót do góry
seba28l

Czytelnik



Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Peugeot 307 2.0hdi 2001r 90km
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 11:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Po odpaleniu samostartem i gazowaniu go samochód nie gaśnie a moja wypowiedź była do tego co napisał Transit gdzie jest zawarte odpalenie "plakiem" Ja nie jestem mechanikiem mówię to co powiedział i stwierdził elektryk
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Nie 10 Sty 2016, 13:31
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Cytat:
sprawdzałem jak się zachowa przy gazowaniu go i nie gasł nawet przy większych obrotach
Najlepiej jak podasz kody błędu, bo coś tu zaczyna być nie tak. Bo może być również za niskie ciśnienie na listwie i dopóki nie znamy kodu błędu będziemy tylko się domyślać.
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
seba28l

Czytelnik



Dołączył: 09 Sty 2016
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawsko-Pomorskie
Posiadane auto: Peugeot 307 2.0hdi 2001r 90km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 13 Sty 2016, 19:13
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi ? Czy coś nie tak może być z tą pompą którą mi zamontowali
Powrót do góry
KotBury

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 970
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goleniów k/Szczecina
Posiadane auto: 406 2,0 HDI 110 KM combi 2000, KIA CARNIVAL 2,9 CRDI 145 KM
Piwa: 92/1
Wysłany: Czw 14 Sty 2016, 12:44
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Ponownie pytam, czy jest ktoś tam przytomny na umyśle? Jeżeli silnik zapalał na plaka i chodził normalnie, po czym gdy gasł, nie dał się uruchomić - to jakim cudem walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia? Tłoczki lub cylinderki popękały, gdy startowały z kluczyka? Natomiast cudownie się skleiły, jeśli jednostka zapalała na plaka?

Następny błąd prawdopodobnie popełniono, źle interpretując kod usterki zarejestrowany w pamięci trwałej komputera. Do tej pory nikt nie wie, jaki był numer. Kierowca tylko powiedział, co zapamiętał, tj. (cytuję), "błąd niskiego ciśnienia pompy". Nawet nie wiadomo było, której pompy. Oznacza to, że kompletnie zlekceważono najważniejszą informację, która pozwalała od razu precyzyjnie zlokalizować źródło i przyczynę usterki.

Marny los czeka ten silnik, jeśli dalej będą takie ciekawostki przyrodnicze robione przez mechaników. Poprzednia pompa WC była w bardzo dobrej kondycji, tylko szwankowała prawdopodobnie regulacja ciśnienia w zasobniku. Nie wiem, jaki to jest system wtryskowy, SIEMENS, czy DELPHI (a może BOSCH I-ej generacji)? Obojętne jednak który, zawsze musi występować regulator niskiego ciśnienia (3 - schemat pompy WC systemu DELPHI poniżej). Nazywany jest tu regulatorem wydatku lub elektrozaworem dozującym niskiego ciśnienia.

Znajduje się on właśnie na pompie WC, lecz w ogóle jej nie reguluje. Podkreślam z naciskiem, pompa WC jest nieregulowana, nie ma żadnej śrubki regulacyjnej. Regulowane jest tylko i wyłącznie ciśnienie paliwa w zasobniku, gdyż tam jest czujnik ciśnienia.

W systemie SIEMENS, pokazanym na rys. poniżej, występuje jeszcze drugi elektrozawór, ale po stronie wysokiego ciśnienia. Nazywa się zaworem regulacyjnym wysokiego ciśnienia (zrwc) (4) i jest typowym "kranikiem" upustowym paliwa do przelewu. Odkręcasz kran, ciecz leci (tu paliwo spływa do zbiornika - ciśnienie w obwodzie spada). Zakręcasz, nie leci (tu paliwo przechodzi do zasobnika (7) - ciśnienie w obwodzie wzrasta). Spełnia on rolę elektrozaworu pomocniczego w stosunku do regulatora wydatku (3), który z kolei jest podstawowym zaworem regulacyjnym.

W pokazanej pompie DELPHI na pierwszym rysunku w miejsce zrwc wstawiony jest zwykły zawór nadmiarowy sprężynowy, czyli mechaniczny i niesterowany elektrycznie (5).

Jeżeli pomyliła się mechanikom regulacja ciśnienia z regulacją pompy WC, to nic dziwnego, że wychodzą takie kwiatki. Jak widać bowiem, wcale nie znaczy, że jeśli spada ciśnienie do 30 bar, zamiast wzrastać do 300 bar, iż winna jest pompa WC.

Najpierw zaczynamy od niskiego ciśnienia (komputer ponoć zarejestrował błąd w układzie niskiego ciśnienia). Była jakaś akcja z pompką elektryczną w baku (a więc jest to system boschowski I-ej generacji), ale nagle zacichła. Nie wiadomo, sprawna pompka, czy niesprawna? Czemu więc mechanik przeszedł dalej, nie zakończywszy porządnie kwestii pompki elektrycznej? Czyli pierwsza niewiadoma.

Co z filtrem paliwa i zaworkiem ciśnieniowym (6) w deklu filtra (rysunek poniżej)?

Nawet kolega polski ładnie ściągnął z mojego opracowania "Najczęstsze usterki..." następujący fragment:
Cytat:
– zaworek regulacyjny ciśnienia w pokrywie filtra (awaria regulatora daje podobne objawy jak niesprawność pompy wysokiego ciśnienia).
To druga niewiadoma. Czy ktoś pofatygował się to sprawdzić, oprócz oczywiście wymiany wkładu filtra?

W następnej kolejności powinny być sprawdzone wtryskiwacze (na 3 sposoby bez wyjmowania ich z głowicy - patrz liczne posty omawiające testy wtryskiwaczy, żeby się upewnić co do ich sprawności). Gdy wtryskiwacze również są bez zastrzeżeń, należy właśnie rozgryźć dokładnie regulację ciśnienia za pomocą zaworów zabudowanych na pompie WC. Podkreślam, regulator wydatku (3) i ewentualnie regulator ciśnienia (4) sprawdzane są hydraulicznie i elektrycznie.

Wewnątrz pompy WC, jak i pomiędzy bakiem oraz wejściem do pompy, występują również zaworki mechaniczne (tzw. ograniczniki ciśnienia), które spełniają rolę przelewu wewnętrznego paliwa nadmiarowego (6 - pompa WC SIEMENS i 4 - pompa WC DELPHI).

W samej pompce elektrycznej usytuowany jest ogranicznik ciśnienia (2 - rys. poniżej), który reguluje ciśnienie w zakresie 2-6 bar. Czyli prawidłowe ciśnienie tłoczenia musi się dokładnie mieścić w podanych widełkach.


Gdy regulacja ciśnienia nie budzi najmniejszych zastrzeżeń (a jeśli są, to wyjaśnić je do końca), przejść z kolei do sprawności i drożności przelewów paliwa do zbiornika (kolor żółty na schematach). Jest to niesłychanie ważny czynnik, kompletnie niezauważalny i niedoceniany z uwagi na to, że po prostu przelew działa samoistnie. Nie potrzebuje żadnych zaworów regulacyjnych i czujników. Zatem nie podlega kontroli komputera. Czyli komputer go nie "widzi", jako że przelew nie ma czujnika. Dlatego zwykle przy usterce przelewu, nic nie widać ani na pulpicie, ani w pamięci sterownika, a silnik nie jedzie.

Tutaj był komunikat antipollution fault (AF), a więc niekoniecznie szwankował przelew. Ale też nie należy wykluczać, gdyż niedrożność przelewu może być połączona z jakąś inną awarią pierwotną lub wtórną. Jeżeli przelew jest niedrożny, paliwo "cofa się" do obwodu i blokuje przepływ. Można to porównać do powolnego wsadzania kartofla do rury wydechowej.

Na rysunku systemu SIEMENS przelew występuje w zrwc (4 - kolor żółty) i wtryskiwaczach (5). Przy czym jeśli chodzi o wtryskiwacze, ich przelew jest bardzo ważnym elementem sterowania pracą wtryskiwaczy. Jeśli chcesz sprawdzić, czy pracują one prawidłowo, powinieneś m.in. w ramach owych 3 sprawdzeń przeprowadzić test przelewowy tutaj.

Taka powinna przebiegać prawidłowo przeprowadzona diagnostyka i wykrywanie usterek gaśnięcia HDI podczas jazdy oraz trudności uruchomienia. Dopiero gdy w/w badania dają rezultat negatywny, tzn. wszystko jest OK, należy pochylić się nad pompą WC, nie odwrotnie.

Pzdr KotBury
_________________
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.
Św. Tomasz z Akwinu
Powrót do góry
jarecki01

Czytelnik



Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok
Posiadane auto: Audi a6c6 2.0tdi 2010
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 17 Sie 2017, 19:30
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Niskie ciśnienie pompy paliwowej Peugeot 2.0 hdi 2001r 90km


Podłączę się aby nie śmiecić.
Pug 307 2.0hdi rhr 136km nie odpala,tzn raptownie przestał.Już nie będę opisywał co wymienione, zaworki, bo i tak nic,nie pali ale mam pytanie czy bez manometru da rade jakoś stwierdzić czy pompa wc daje ciśnienie? Kupiłem niby sprawną używkę i dalej nawet nie prychnie. Na diagboxie kupa błędów na temat braku cisnienia.
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot5008

25 900

2010r.

217 000 km

lubelskie

Peugeot308

54 990

2018r.

105 000 km

śląskie

Peugeot508

49 900

2015r.

157 000 km

mazowieckie

Peugeot2008

46 300

2016r.

125 645 km

podkarpackie

Peugeot308 SW

69 850

2019r.

94 800 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System