Witam
Na początku chciałem się przywitać, gdyż jestem posiadaczem 206 od dwóch dni. Kupiłem go z migającą kontrolką Check (zaryzykowałem). Podpiąłem się komputerem i pokazuje błędy jak w temacie. Z tego co udało mi się znaleźć są to błędy wtryskiwaczy - przerwa lub zwarcie. Skasowałem błędy, ale po chwili znowu zaczęła świecić się kontrolka. Wtedy był tylko błąd P1203. Kontrolka zaświeca się najczęściej gdy zdejmie się nogę z gazu. Po dodaniu gazu zaczyna migać nieregularnie po czy gaśnie. Auto generalnie chodzi dobrze. Normalnie wskazywało by to na listwę wtryskiwaczy. Problem jest taki, że samochód posiada instalację gazową i po przejściu na gaz dzieje się to samo, a wtryskiwacze benzynowe są wtedy teoretycznie odcięte. W sumie to na gazie jest może trochę lepiej.
Ma ktoś może jakieś sugestie?
Pozdrawiam i liczę na przyjęcie do grona posiadaczy 206
Re: ( Peugeot 206 ) Migająca kontrolka Check oraz błędy P1203 i P1201
Przede wszystkim dziękuję za odpowiedź.
Cewka zapłonowa podobno była podmieniana i nic to nie zmieniało. Świece zapewne i tak wymienię na platynowo-irydowe, gdyż takie oceniam jako dobre w innym samochodzie z gazem.
Jeśli to możliwe to prosiłbym o informację co określa błąd P1201. Z tego co widzę o zależy to od marki. W niektórych jest to błąd wtryskiwacza, ale w innych jest to błąd zapłonu (np w Acura: Cylinder nr x - misfire)
Co ten błąd oznacza w Peugeocie
Fakt faktem, że czasami auto ma taką mała "czkawkę" jakby wypadał zapłon.
Re: ( Peugeot 206 ) Migająca kontrolka Check oraz błędy P1203 i P1201
A czy to, że lampka check miga (całkowicie nieregularnie) jest normalne? Powinna się ona chyba zapalić i świecić aż się nie skasuje błędu.
Teraz pojawia się tylko błąd P1203. Raz było jak, że jak skasowałem błąd wieczorem to zaczęła migać dopiero na drugi dzień w południe.
Re: ( Peugeot 206 ) Migająca kontrolka Check oraz błędy P1203 i P1201
HERMES napisał:
Bardziej wskazuje to na cewkę lub świece.
Nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy. Przy mojej dalszej analizie tego problemu wyszło, że ten samochód na wtrysk półsekwencyjny czyli i wtryski i zapłon załączany jest parami na dwa cylindry. Równolegle połączony jest wtrysk 4 z 1 i 2 z 3. Jest to elektrycznie połączone równolegle. Skąd komputer więc wie czy jest uszkodzony wtrysk 2 czy 3 skoro załączają się jednocześnie? Tak samo z zapłonem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 206 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.