Witam. Mam mały problem z aktualizacją map. Dwa dni temu zaktualizowałem firware RT6 z 2.07 do 2.86.B1 i tutaj wszystko poszło gładko. Następnie chciałem zaktualizować mapy i zacząłem od UK. Trwało to kilka minut i zakończyło sie komunikatem "aktualizacja zakończona".Żadnych błędów itp. Problem taki, że mapa UK po prostu zniknęła. Nie ma ani nowej ani starej. Czy ktoś wie co teraz można z tym zrobic bez konieczności wizyty u dealera?
Ostatnio zmieniony przez deejayodor dnia Wto 19 Kwi 2016, 11:16, w całości zmieniany 1 raz
Spoko ja za pierwszym razem Polskę sobie usunąłem. Musiałeś przerwać wgrywanie ( przypominam o włączonym silniku podczas operacji ).
Po prostu wgraj mapę ponownie i będzie ok
No właśnie problem w tym, że teraz jak próbuję to wyskakuje wiadomość o uszkodzonym lub niekompletnym urzadzeniu i to obojętnie jaką mape chciałbym wgrać. Próbowałem z 3 różnych nośników i różne mapy(starsze, nowsze...) i nic. Instalacji nie przerwałem i silnik cały czas włączony. Mapy jak i nowy firmware pobrane z gpsunderground.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony 1, 2, 3 ... 78, 79, 80Następny
Strona 1 z 80
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot ) CB Radio & Car audio, nawigacja, alarmy, komputery
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.