Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartolinii

Debiutant



Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia
Posiadane auto: Peugeot 508sw 1.6THP Allure 2011
Piwa: 1/3
Wysłany: Sob 29 Kwi 2017, 11:26
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Witam po zimie Smile Jak Wasze THP? W moim poza delikatnym szarpaniem na 2-3 biegu wszystko ok, nic złego się nie dzieje. Za 2 dni jadę na czyszczenie zaworów tym granulatem z orzecha. Umówiłem się z gościem z Ząbek pod W-wą który to wykonuje. Korzystał już ktoś? Na forum Mini Coopera chwalą to usługę u niego. Ja na pewno napiszę po powrocie czy szarpanie znikło, czy było warto wydać te 800zł.
Powrót do góry
bartolinii

Debiutant



Dołączył: 17 Paź 2016
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia
Posiadane auto: Peugeot 508sw 1.6THP Allure 2011
Piwa: 1/3
Wysłany: Wto 02 Maj 2017, 17:46
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


No i problem z szarpaniem po paru miesiącach szukania przyczyny rozwiązany Very Happy . Byłem wczoraj u pana Piotra w Ząbkach na czyszczeniu granulatem z orzecha. Po zdjęciu kolektora ssącego okazało się że zawory i gniazda zawalone skamieniałym nagarem. Usługa trwała ok 4,5 godziny. Dowiedziałem się że u mnie tego nagaru nie było może jakoś rekordowo dużo ale za to był podobno wyjątkowo twardy. Po wszystkim i wyjechaniu na ulicę od razu banan na twarzy. Wreszcie! Nie dość że nie szarpie to silnik ZDECYDOWANIE żywiej reaguje na pedał gazu. Szybciej się wkręca na obroty, takie wrażenie jakby mu przybyło 15-20 koni. I to mnie najbardziej zdziwiło bo wcześniej wydawało mi się że nie jest zamulony. Ale najważniejsze że nie szarpie na 2-3 biegu. Wczoraj zrobiłem prawie 900 km i w drodze do Ząbek komp pokazał mi średnią 8,6 a po czyszczeniu w drodze powrotnej 7,1 litra/100km a wracając do domu bardziej mu "pałowałem" z radochy "nowym silnikiem" . Także jeżeli ktoś ma problem z szarpaniem jak u mnie i wątpliwości, to bez obaw WARTO CZYŚCIĆ! Podobno to wystarzy na jakieś 50tyś km. Dostałem zdjęcia tych gniazd zaworowych przed czyszczeniem i po (mogę podesłać na maila). Jestem mega zadowolony Smile
Powrót do góry
Freemanq

Debiutant



Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bedford
Posiadane auto: Peugeot 508sw 2.0hdi 103KW 2012
Piwa: 0/2
Wysłany: Sro 03 Maj 2017, 23:27
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Posiadam peugeota 508 sw 2.0 hdi 2012 miałem podobny problem jak wy,walczyłem około 3 miesiecy. Wkoncu młody mechanik zaproponował mi wymianę czujnika ciśnienia paliwo lub regulatora ciśnienia paliwa. Jak ręka odjął, auto nie szarpie, nie ma uczucia jak by odcinało dopływ paliwa. Dodam ze wymieniałem świece,olej,filtry,sprawdzali mi wtryski niby wyskoczyło ze jeden wtrysk na zimnym wariował,ale szybko dowiedziałem ze sie ze od regulatora lub czujnika ciśnienia paliwa tak sie właśnie dzieje. Niestety zanim doszliśmy do tego ze wystarczy wymienić taka błachostke padło mi turbo które zostało zniszczone przez ten właśnie czujnik. Dzisiaj jedyny problem jaki mi został to przepuszczanie oleju prZez przepustnice,teraz pytanie
czy wyregenerowana turbina padła po 3 miesiącach i dlatego przepuszcza,
czy facet który ja zregenerował zrobił to poprawnie,jezeli nie to kolejna turbina do wymiany,
Czy mechanik wyczyścił cały układ przez wymiana turbiny,
Lub... nie mam pojęcia już co jest przyczyna mojego problemu, ale chętnie bym sie dowiedział.
Powrót do góry
tradas

Czytelnik



Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: Citroen C5 1.6 THP 2013
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 22 Cze 2017, 23:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Cześć. Jako ,że serwis Citroena ma Polsce w d .... każdego klienta z THP i mają znikome pojęcie o tym silniku , przekazuje Wam garść cennych informacji Smile

Każdemu , kto ma problem z poszarpywaniem delikatnym podczas przyspieszania pod obciążeniem , polecam czyszczenie kanałów i zaworów dolotowych. Po czyszczeniu należy zaślepić kolektor dolotowy i przewód odmy zaślepkami 0361.S4 aby więcej problem nie powrócił . Czyszczenie środkami dolewanymi do benzyny wyczyści tylko końcówki wtryskiwaczy. Benzyna nie przechodzi przez zawory , bo to wtrysk bezpośredni ,więc coś takiego w tym aucie nie oczyści zaworów. Może na chwilę podnieść temp spalania ,ale to nie oczyści zaworów. Zawory trzeba oczyścić granulatem.

Każdemu kto ma falowanie obrotów na wolnych - proponuję rozebrać układ dolotowy i wyczyścić przepustnicę.

Każdemu kto ma mocne poszarpywanie pod obciążeniem , zanik mocy na podjeździe pod górkę i brak mocy na 5 i 6 biegu , proponuję :
odkręcić sondy lambda i przez te otwory wejść kamerą rewizyjną przed katalizator i za katalizator. Katalizator za pewne będzie uwalony węglem. Należy wówczas podjechać do firmy , która posiada bardzo dobry analizator spalin. Sprawdzić mieszankę - jaka jest lambda. Jeżeli wyższa - masz problem , bo wymiana katalizatora pomoże Ci tylko na jakiś czas. Sprawdź mieszankę jeszcze w innym serwisie na innym analizatorze. Oczywiście komputer silnika pokaże Ci ,że masz idealną , ale to bujdy. Mieszanka za wysoka - benzyna dostaje się do katalizatora ( nie całkiem spalona , lub podczas sprężania przez nieszczelne - niedomknięte zawory wydechowe). Przed wymianą katalizatora należy się zastanowić i wyeliminować przyczynę zbyt dużej dawki benzyny. Może być za dużo benzyny dawkowanej przez wtryskiwacz, ale może też być "ucieczka " gazów sprężonych do układu wydechowego. Wówczas mieszanka spalona jest nie w 100% zadana , tylko np w 80 % , a reszta dopala się w celach katalizatora ceramicznego i tworzy węgiel , który ogranicza prześwit cel. W efekcie nie ma mocy. Jeżeli występują wystrzały w wydech lub w kolektor dolotowy to " masz szczęście" bo już wiesz ,że to kwestia niedomkniętych zaworów. Wymiana katalizatora wyeliminuje skutek ale nie przyczynę. U mnie sporadycznie pojawiał się komunikat wypadania zapłonu na 1 cylindrze.W moim aucie po wymianie katalizatora wszystko wróciło do normy na 2000 km.Kolejny katalizator jaki zamówiłem to już nie był fabryczny , tylko wkładka stalowa na 100cpsi pod Euro 3 , która się nie zapycha i sprawdza się cały czas. Nowy -fabryczny zapchał się drugi raz.

Niedomykające się zawory dolotowe - kwestia zespołu odpowiadającego za zmienne fazy rozrządu ( to oczywiście rozpoznać trzeba po wymianie kompletnego rozrządu ) . BTW serwisy podczas wymiany rozrządu nie czyszczą solenoidu ( elektrozaworu zmiennych faz rozrządu )a trzeba to zrobić. Kwestia oleju w tym silniku jest bardzo istotna. Niewydolność pompy oleju powoduje wariowanie układu zmiennych faz. To też może być przyczyną falujących obrotów na wolnych.
Sprawdzić należy krzywki wałka zaworów dolotowych i popychacze. Kompresja u mnie była jak nowego silnika, ale to też złudne bo bez obciążenia , na rozruszniku , olej tez uszczelnia , ale w aucie ze zmiennymi fazami to nam daje pogląd tylko na szczelność pierścieni , a zawory mogą być uchylone tylko w jakimś zakresie obrotów.

Reasumując , mój problem polegał na zaniku mocy w zakresie od 2000 do 3500 na biegu 4 , 5 , 6 .
Problem okazał się być w elektrozaworze wałka rozrządu V758776080.
Pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
mati024

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 207
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie
Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Pią 07 Lip 2017, 11:48
Temat postu:

Re: 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie.


"Po czyszczeniu należy zaślepić kolektor dolotowy i przewód odmy zaślepkami 0361.S4 aby więcej problem nie powrócił" Czy możesz to doprecyzować, bo nie rozumiem jak można zaślepić kolektor dolotowy a tym bardziej odmę ? A co jeśli mój samochód cierpi na chroniczny brak mocy czyli jakby zamiast 156 kM miał połowę. Czasem na zimnym silniku się mu zdarza jechać tak jak powinien a przynajmniej odczuwalna jest bardzo duża różnica. Co kolega na to ? Oczywiście szarpanie mam jak i pod górkę tak i jadąc równą autostradą. Silnik też nie pracuje równo ale nie ma falowania obrotów. Rozrząd był wymieniony w ASO, zawory czyszczone w ASO. Serwisy rozkładają ręce i próbują zgadywać że pompa wysokiego ciśnienia, że źle ustawiony rozrząd albo trzeba ponownie wyczyścić zawory. Sad
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Pią 07 Lip 2017, 11:48
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
mati024

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 207
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie
Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Pon 16 Paź 2017, 20:49
Temat postu:

Re: 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie.


Witam po długiej przerwie, wracam do tematu szarpania. Przypominam że mój problem polegał na braku mocy pod obciążeniem czyli pod wzniesie, poszarpywanie przy wyższych obrotach jak i podjazdach pod wzniesienie oraz braku reakcji na wciśniecie pedału gazu w podłogę. Po długich poszukiwaniach na forach oraz wizytach w serwisach udało mi się znaleźć kogoś kto zdiagnozował moją usterkę. Oddałem samochód na hamownię i po sprawdzeniu wszystkich parametrów silnika wyszedł brak doładowania. Odpowiedzialnym był zawór wastegate czyli siłownik turbiny. W firmie która zajmuje się regeneracją turbin powiedziano że zawór jak i cięgno i cała tzw. muszla jest wykonana z kiepskich materiałów i lubi się rozsypać. Niestety regeneracja nie była tania ale samochód wreszcie zaczął jeździć. Jeszcze brakuje 13KM do fabrycznej mocy ale to może być przytkany katalizator dlatego że brak doładowania powodował że było zbyt dużo paliwa które pewnie dostawało się do katalizatora. Usterka siłownika turbiny czyli tego wastegate nie daje błędów do komputera więc trudno to wykryć. Opisałem to, bo być może ktoś ma ten sam problem i mu tym samym pomogę. Szkoda że sam na to nie wpadłem bo demontaż turbiny nie jest trudny w tym silniku więc zaoszczędził bym trochę kasy. Usterka zdiagnozowana przy przebiegu 178 tys. ale zawór prawdopodobnie rozsypał się jakieś 20 tys. wcześniej wg. mechanika. Nie wiem na ile to prawda więc nie komentuje. Filmiku z moim rozsypanym wastegate nie wrzucę bo nie umiem Embarassed
Powrót do góry
gadu-gadu
mati024

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 207
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie
Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Sro 01 Lis 2017, 00:25
Temat postu:

Re: 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie.


Witam.
Witam ponownie drogich forumowiczów. Potrzebuję pomocy w dwóch kwestiach. Pierwsza to pomoc w zlokalizowaniu elektrozaworów zmiennych faz rozrządu w silniku 1,6 THP 156 kM bo za żadne skarby nie potrafię tego zlokalizować. Druga sprawa to wąż smarowania turbiny. Chodzi o to że cieknie przy turbinie mimo wymiany podkładek na nowe. Cieknie na odcinku gdzie jest zakuwany. I teraz moje pytanie: Czy to połączenie powinno być ruchome czy zakute na sztywno ? Moje się delikatnie rusza ale po odpowiednim ustawieniu wyciek na razie nie występuje. Jutro trochę pojeżdżę po grobach to się okaże. Pytanie czy jest to przewód tzw. pływający czy jednak połączenie powinno być sztywne. Mam turbinę oraz robociznę związaną z regeneracją turbo na gwarancji więc mogę spokojnie reklamować to że uszkodzili przewód podczas demontażu/montażu turbo. Proszę o info bo na razie nie wiem co robić. Dzięki za odpowiedź i POZDRAWIAM.
Powrót do góry
gadu-gadu
Zielak80

Debiutant



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Z Miasta
Posiadane auto: 1.6 THP
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 01:04
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Witam.
Elektrozawór zmiennych faz znajduje się z tyłu silnika przy napinaczu łańcucha rozrządu. Trzeba zdjąć rurę dolotową która idzie do przepustnicy lub ją odsunąć. Elektrozawór z tego co pamiętam jest przykręcony na jedną śrubę chyba 10.
U mnie wymieniali cały przewód od smarowania.

Mam pytanie. Czy ktoś czyścił jeszcze zawory w http://www.czyszczeniezaworow.pl

U mnie jest szarpanie i jakby mniej mocy, żadnych błędów nie ma.
Powrót do góry
Medar

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 251
Skąd jesteś (miejscowość / region): Krosno Odrzańskie
Posiadane auto: Peugeot 508 SW Felin 2.0 163KM 2013r
Piwa: 104/4
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 09:54
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Post od bartolini na tej samej stronie. Opisuje wrażenia po czyszczeniu zaworów w Ząbkach.
_________________
Jeśli pomogłem, proszę kliknąć w piwko Smile .
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
mati024

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 207
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie
Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 10:58
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Zielak80 napisał:
Witam.
Elektrozawór zmiennych faz znajduje się z tyłu silnika przy napinaczu łańcucha rozrządu. Trzeba zdjąć rurę dolotową która idzie do przepustnicy lub ją odsunąć. Elektrozawór z tego co pamiętam jest przykręcony na jedną śrubę chyba 10.
U mnie wymieniali cały przewód od smarowania.

Mam pytanie. Czy ktoś czyścił jeszcze zawory w http://www.czyszczeniezaworow.pl

U mnie jest szarpanie i jakby mniej mocy, żadnych błędów nie ma.

Nie wiem skąd jesteś bo na śląsku też robią usługę czyszczenia zaworów tą samą metodą co w Ząbkach. U mnie też nie było żadnych błędów ale brak mocy i szarpanie. Uszkodzony był wastegate ( siłownik turbiny ) podobno jest to zrobione z kartonu i się psuje. O wrażeniach z czyszczenia możesz poczytać na forum citroena, ludzie to sobie chwalą i nie tylko w tych silnikach ale we wszystkich gów...ach z bezpośrednim wtryskiem.
Powrót do góry
gadu-gadu
Zielak80

Debiutant



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Z Miasta
Posiadane auto: 1.6 THP
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 21:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Medar napisał:
Post od bartolini na tej samej stronie. Opisuje wrażenia po czyszczeniu zaworów w Ząbkach.


Przeczytałem cały temat. Miałem namyśli kogoś kto jeszcze nie opisał wrażeń po czyszczeniu.

Turbo, świece, cewki, przepustnica wszystko sprawdzone.

Zostaje chyba tylko to czyszczenie zaworów.


Ostatnio zmieniony przez Zielak80 dnia Czw 02 Lis 2017, 22:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mati024

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 207
Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie
Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Pią 03 Lis 2017, 09:00
Temat postu:

RE: 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Zielak80 napisał:
Medar napisał:
Post od bartolini na tej samej stronie. Opisuje wrażenia po czyszczeniu zaworów w Ząbkach.


Przeczytałem cały temat. Miałem namyśli kogoś kto jeszcze nie opisał wrażeń po czyszczeniu.

Turbo, świece, cewki, przepustnica wszystko sprawdzone.

Zostaje chyba tylko to czyszczenie zaworów.

Rozrząd też sprawdziłeś oraz elektrozawór zmiennych faz rozrządu. Ten silnik ma naprawdę wiele niepotrzebnych [cenzura]ół które się psują. Proponuję jeszcze hamownie i tam zobaczysz tak jak ja ile faktycznie ma koni i co jest nie tak. Może pompa wysokiego ciśnienia być uszkodzona. Daj znać jak się uporasz z problemem.
Powrót do góry
gadu-gadu
korabik

Czytelnik



Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: 508
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 14 Lis 2017, 23:55
Temat postu:

brak mocy - usterka silnika, napraw silnik


Dołączam się do tematu.

Dzisiaj fachowcy mi powiedzieli wymiana wtrysku i najlepiej przy okazji czyszczenie granulatem, ale tylko w ASO. Koszt wtrysku ok 300zł, koszt czyszczenia granulatem w ASO Citroena w Bydgoszczy 2-2,5tys. Nie wiem, co robić Sad

Problem zaczął się około roku temu. Błąd się pokazywał, znikał itd. Sąsiad wlał mi coś do baku, zaczęłam tankować 98 zamiennie z 95 i moja perełka jeździła. 15 października stanęłam przed bramkami w Katowicach, ja mu gaz do dechy i zero reakcji. Zgasiłam silnik, turbina długo jeszcze chodziła, gdy zrobiła się cisza, odpaliłam na nowo auto i udało mi się dojechać do domu. Udałam się zaraz do mechanika, wymienił mi świece, koszt 220zł przejechałam tylko 450km bez problemu ( z tego 400 w trasie). Po pierwszej nocy na parkingu, gdzie stał krzywo/nierówno, po odpaleniu silnika od razu komunikat napraw silnik.
No i dzisiaj taka diagnoza. Po przeczytaniu całego posta jestem w dymie, nikt nawet nie wspomniał o wymianie wtrysku.
Przez cały ten rok, zauważyłam, że silnik częściej traci moc jak jest mniej paliwa w baku, zatem zawsze po trasie tankuje do pełna. Jestem obecnie w Bydgoszczy, muszę jechać do Sosnowca. Ryzykować i jechać w trasę aby na śląsku wyczyścić tą metodą co robią w Ząbkach, czy czyścić w ASO za 2,5 tys. ? A może jeszcze co innego?
_________________
Blondynka
Powrót do góry
Zielak80

Debiutant



Dołączył: 02 Lis 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Z Miasta
Posiadane auto: 1.6 THP
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 16 Lis 2017, 13:35
Temat postu:

Re: RE: 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


mati024 napisał:

Rozrząd też sprawdziłeś oraz elektrozawór zmiennych faz rozrządu. Ten silnik ma naprawdę wiele niepotrzebnych [cenzura]ół które się psują. Proponuję jeszcze hamownie i tam zobaczysz tak jak ja ile faktycznie ma koni i co jest nie tak. Może pompa wysokiego ciśnienia być uszkodzona. Daj znać jak się uporasz z problemem.


Rozrząd wymieniony cały kompletny, pompa wysokiego ciśnienia też sprawdzona.

korabik napisał:
Dołączam się do tematu.

Dzisiaj fachowcy mi powiedzieli wymiana wtrysku i najlepiej przy okazji czyszczenie granulatem, ale tylko w ASO. Koszt wtrysku ok 300zł, koszt czyszczenia granulatem w ASO Citroena w Bydgoszczy 2-2,5tys. Nie wiem, co robić Sad

No i dzisiaj taka diagnoza. Po przeczytaniu całego posta jestem w dymie, nikt nawet nie wspomniał o wymianie wtrysku.
Przez cały ten rok, zauważyłam, że silnik częściej traci moc jak jest mniej paliwa w baku, zatem zawsze po trasie tankuje do pełna. Jestem obecnie w Bydgoszczy, muszę jechać do Sosnowca. Ryzykować i jechać w trasę aby na śląsku wyczyścić tą metodą co robią w Ząbkach, czy czyścić w ASO za 2,5 tys. ? A może jeszcze co innego?


Mi jeszcze nikt nie proponował wymiany wtrysku Very Happy

Jestem wstępnie umówiony na czyszczenie zaworów w Ząbkach.
Powrót do góry
korabik

Czytelnik



Dołączył: 23 Cze 2016
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec
Posiadane auto: 508
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 20 Lis 2017, 22:23
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) 1.6 thp 156ps slinik podczas jazdy delikatnie szarpie


Cytat:
Jestem wstępnie umówiony na czyszczenie zaworów w Ząbkach.


Napisz po wszystkim
_________________
Blondynka
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 508 »




 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne


Peugeot207

13 400

2009r.

212 000 km

mazowieckie

Peugeot308

45 300

2019r.

187 763 km

podkarpackie

PeugeotPartner

43 900

2018r.

187 888 km

warmińsko-mazurskie

Peugeot301

19 850

2014r.

197 000 km

wielkopolskie

Peugeot508

33 900

2012r.

222 000 km

łódzkie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System