A powiedzcie mnie. Czy Wam też stosunkowo ciężko pedał sprzęgła chodzi?
Wada ogólna czy szczególna mojego egzemplarza. Bo oglądałem kilka i w każdym była lipa.
Mój wydawał się ciut lepszy ale prawda jest taka, że chodzi ciężko. Wszystko działa prawidłowo tylko opór pedału denerwujący - jak w starej krypie... _________________ Jak pomogłem to kliknij piwko, niech wiem, że nie piszę w próżnię
(...)
Kurcze, na polskich drogach z dziurami jedzie się jak taczką lub taksówką z uszkodzonymi amortyzatorami, aż zamierzam sprawdzić działanie amortyzatorów...
(...)
Pozdrawiam
No i sprawdziłem. Sprawność idealna na poziomie 77 % (powinno być w przedziale od 40 do 80 % - im więcej tym lepiej).
Zatem zawieszenie jest w twarde nawet jak na kombi (poprzedni mój samochód to focus kombi) - wjazdowi w zagłębienia studzienek (zmora polskich dróg), czy inne dziury, towarzyszy kłapnięcie szczęki kierowcy
Z drugiej strony można sportowo jeździć, jak ktoś lubi, a pokonując zakręt samochód nie podpiera się lusterkiem o drogę i nie wywróci się na "teście łosia"
A do oceny Peugot w ogóle i w ogóle francuskich aut: dla mnie jest bardzo ważne, że nie jest to niemieckie auto. Po działaniach politycznych niemieckich np. m.in. naród morderców lansuje nazwę "polskie" obozy koncentracyjne, postanowiłem, w ramach możliwości, nie wspierać gospodarki niemieckiej i nie kupuję w Lidlu, unikam niemieckich towarów i nie jeżdżę niemieckimi samochodami - pomijając, że Passat B7 stoi i płacze przy 508 SW - a ostatni mój niemiecki samochód to był mercedes 123 "puchatek".
Dołączył: 09 Mar 2016 Posty: 327 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowieckie Posiadane auto: C4 GP II 2.0 HDI
Piwa: 14/10
Wysłany: Sro 25 Sty 2017, 19:56
Temat postu:
Re: ( Peugeot 508 ) Ocena 508 SW 163 KM
Co do sprzęgła to faktycznie trochę stawia opór.
K215 - dobrze ze nie masz nic przeciwko Chinom, bo byś miał ciężkie życie a poważnie, niemcy robią bardzo dobre samochody, Obiektywnie trzeba im to przyznać.
Jak dojdę do ładu z wyciszeniem swojej 508 to będę wychwalał go pod niebiosa, ale na razie czuje niesmak...
Do zalet mogę dodać hamulce, przy masie blisko 1700 kg hamuje bardzo dobrze, lekkość prowadzenia i zwrotnosc tez na plus. Z widoczności wszystko ok.
Ja pierniczę!!! Ja w ogóle na to nie zwróciłem uwagi dopóki ponownie nie musiałem pojechać fordem focusem kombi 1.8 diesel TDDI, który jest teraz żony a poprzednio ja nim jeździłem. Kupiłem 508 SW pilnie, bo poprzednie auto zostało skasowane - szkoda całkowita. Dwa miesiące pojeździłem 508 robiąc 2 tyś km po mieście, po czym wsiadłem do tego focusa. Kurcze, jakbym wsiadł do dużego fiata. W ogóle nie ma porównania. W 508 siedzie jak bym prowadził samolot. Po pierwsze: siedzę jak król, podłokietnik lewy i z prawej strony podparcie łokcia. Po drugie w automacie brak mieszania gałą przy 6 biegach i takiej mocy musi być naprawdę częste. Po trzecie przyspieszenie i brak hałasu. Zanim kupiłem 508 myślałem. po co mi coś innego z przenoszenia mnie z miejsca na miejsce skoro mój focus robi to doskonale i pali średnio 6.5-6.8 litra ropy, przy czym silnik jest niezniszczalny i prędzej korozja go zje. Dopiero jazda tym 508 pozwala mi poznać różnice i przy dwa razy większej mocy pali tylko litr więcej 7.5-8 litrów.
Planuje wstawienie chip'a, aby koniuszy przybyło ze 163 na prawie 200 i ponoć ma jeszcze spalanie spaść.
Pozdro.
PS. Planowałem kupić mercedesa CLS (c219) używkę odpowiednio starszą (mój 508 jest z 2014 roku) , ale kolega powiedział mi, że wykończenie tego merca jest gorsze niż tego peugota...
No i tytułowe hamulce. Ten o prawie 0,5 tony lżejszy focus dużo gorzej hamuje niż ten 1.5 tonowy 508, który prawie dęba staje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.