Witam serdecznie, przykro mi że zaczynam od takiego posta, ale muszę, otóż wczoraj kupiłem 607 2.0 HDi z 2003r., prędzej jak byłem oglądać brykę wsio wydawało się ok...lecz po zakupie, w drodze powrotnej do domu, po 30 minutach jazdy autostradą, 130, 140 km/h temp.oleju szybko wzrosła do 140 st...nie zauważyłem tego, moja wina, dopiero zakumałem jak wyskoczyła mi ikonka na wyświetlaczu pomiędzy zegarami, natychmiastowo zjechałem na pobocze, zgasiłem silnik, poczekałem aż ostygł, temperatura oleju opadła, przekręciłem stacyjkę, na wyśw.pojawiło się ,,OK'' odpalił, ale ciężko, do domu miałem kolejne 10 km, jechałem max 100 km/h, temperatura już nie wzrastała, aczkolwiek spadła do 90 st. dojechałem...tuz przed samym domem usłyszałem jakieś obcieranie z silnika...zatrzymałem, zgasiłem auto...podniosłem machę i zobaczyłem że pasek rozrządu zsuwa się z koła...zaczęło rozwalać obudowę, i pasek przy okazji. poprzedni właściciel twierdził że rozrząd nowy, co ja mam teraz zrobić? Auto od prywatnej osoby, nie odbiera tel. trzeba wymienić na nowo rozrząd? Skoro już pasek rozwala...ale dlaczego wzrosła tak temp.oleju? I pózniej już nie? Tym autem nie można przekraczać 100 km/h czy jak? Za wszelkie podpowiedzi dziękuję. Pozdrawiam
wymien szybko rozrzad i niech kumaty gosciu ci sprawdzi dokładnie to auto bo moze jakies kobminowane, a sprzedajacego postrasz niech je zabiera albo ponosi koszty naprawy bo ewidentnie wada ukryta
twierdzic ze nowy to sobie moze jak nie ma faktury chociaz to niech sobie w D wsadzi takie gadki, moze najechane tam nie wiadomo ile na tym rozrzadzie
wymien szybko rozrzad i niech kumaty gosciu ci sprawdzi dokładnie to auto bo moze jakies kobminowane, a sprzedajacego postrasz niech je zabiera albo ponosi koszty naprawy bo ewidentnie wada ukryta
twierdzic ze nowy to sobie moze jak nie ma faktury chociaz to niech sobie w D wsadzi takie gadki, moze najechane tam nie wiadomo ile na tym rozrzadzie
Poprzedni własciciel twierdzi że sprzedał mi sprawne auto, i to moja wina co się stało z rozrządem...nie ważne, nie chce gościa znać. Rozrząd zrobiony na nowo, okazało się że rolka prowadząca była pod kątem względem bloku silnika, i zrzucała pasek, całe szczęście że nie spadł. A było blisko...
Witam, dziś wracałem autostradą od znajomych, jakieś 30 km, max trzymałem 140 km/h, temperatura oleju doszła do 120 stopni...zamrugała kontrolka, zwolniłem, opadło do jakieś 115-110 stopni tak na oko, potem już w miasteczku zeszło do 100-u. Czy tym silnikiem 2.0 HDi 109Hp w 607 nie można przekraczać 120 km/h? Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.