Witam. Problem dotyczy silnika 2.0 hdi RHE 150 KM. Wymontowałem plastikową rurę między turbo 4 na rysunku, a intercoller, by sprawdzić czy jest olej. Zaskoczyła mnie jedna rzecz wylot z tej rury który łączy się z gumowym przewodem nr5 jest fabrycznie całkowicie zaślepiony poniżej miejsca 8 , czyli przewód nr5 na zdjęciu jak i jedna przepustnica nie ma tu sensu. O co tu chodzi? Są dwie przepustnice podłączone do podciśnienia i elektroniki i jedna tylko czynna.
Jestem drugim właścicielem, może była wymieniana. Czy ktoś wie jak wewnatrz jest wykonana rura 4. Normalnie to powinien być bezpośredni przelot z punktu 11 do punktu 8 i 9 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.