Drgania karoserii podczas przyspieszania rodzaje półosi
Witam zakupiłem 2dni temu 607 z 2005r. po lifcie 2.2 hdi manual skrzynia 6.Podczas ostrego przyspieszania występują drgania na karoserii na 90% jest to przegub wewnętrzny.Nigdzie nie moge znaleść przegubu.Moje pytanie brzmi czy miał ktoś taki przypadek i co było przyczyną i czy półoś od 607 przed liftem z w.2 hdi skrzynia 5 bedzie pasowała do po liftowej wersi z 6skrzynią.
Orjentuje się ktoś czy taka kompletna półoś spasuje mi z przegubami.Proszę o pomoc
Właśnie przerabiam ten temat - prawy wewnętrzny przegub.
Niestety jest kilka rodzai.
Półosie kompletne, nowe GRESA to koszt w okolicach 350zł za szt.
Mi każdy kogo pytam, każe wyciągnąć te aktualne, pomierzyć i wtedy chcą rozmawiać.
W czwartek oddaję samochód do mechanika, zabieram półosie do pomierzenia i na razie regeneracji, a w między czasie będę szukał pasujących i sobie podmienię.
A kto ci mówił że się różnią.A jakby kupił używke od po lifcie od skrzyni 6 stki to też może nie pasować?Da się zregerenować taki przegub?
Jak ktoś przerabiał ten temat to proszę o pomoc bo nie mogę oddać auta na kilka dni do mechanika.
Mam ten sam problem, wczoraj obdzwoniłem kilka sklepów z częściami do francuzów i kilka szrotów francuzów. Kicha wszędzie brak używanych w dobrym - nadającym się do użytku półosi od manuala. Nowa po porównaniu nr VIN około 310 zł + przesyłka w Pabianicach koło Łodzi. Na wtorek mam umówionego mechanika, podobno nie są wymienne przeguby wewnętrzne bo są "nabijane na prasie". _________________ węgierek
Witam problem rozwiązany.Zakupiłem na olx używaną półoś za 120zł z przesyłką i wszystko gra drgań już nie ma.Moge podpowiedzieć że do 607 po lifcie 2.2hdi musi być półoś od po lifcie i pasuje od 2.2 i 2.0 hdi.Ja kupiłem od 2.0hdi i pasuje.Przed liftem jest inna ma pierścień od abs na półosi a po lifcie nie ma bo zcxytuje z obudowy łożyska.
Witam serdecznie. Przepraszam za odgrzewanie kotleta ale nie chcę zakładać nowego tematu. Mam pytanie czy w skrzyni automatycznej trzeba spuszczać olej do wymiany półosi?
Mam identyczny problem i wczoraj zadzwoniłem do kilku francuskich złomowisk i sprzedawców części. Szkoda, że nigdzie nie ma wystarczającej liczby ładnych, używanych, ręcznych półosi. W Pabianicach k/Łodzi nowy po porównaniu numeru VIN ok 310 zł + przesyłka. We wtorek jest moja zaplanowana wizyta u mechanika; wydaje się, że łączenia wewnętrzne są „zakładane na prasę” i nie da się ich wymienić. tunnel rush
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.