Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Turbina, brak mocy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akkoko

Dyskutant



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 61
Skąd jesteś (miejscowość / region): Stargard Szczeciński
Posiadane auto: Peugeot 307 HDI 1,9 136KM kombi 2005
Piwa: 0/3
Wysłany: Wto 02 Sty 2018, 22:38
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Turbina, brak mocy


akkoko napisał:
Witam. Wczoraj wymieniłem przepustnicę na nową-zamiennik. Jak wcześniej pisałem zębatka w starej przepustnicy od klapy która jest zamknięta była zużyta w 90%. Po założeniu nowej przepustnicy udałem sie na eskę auto przestało szarpać i mogłem jechać z prędkością dosyć dużą. Auto nie weszło w tryb awaryjny tak jak było wcześniej opisywane. Myślę że moje udręki sie skończyły.

Witam. Przed świętami (22.12.17r) silnik ponownie zaczął szarpać, najpierw były to lekkie szarpania a po dwóch dniach już mocne, tak że nie dało się jechać. Włączył sie komunikat ampli (cos tam dalej). Sądziłem że przepustnica padła. Postanowiłem na początek przemyć jej czujniki. A że samochód miał ponadrywane owiewki na zderzaku przymocowałem je ponownie, a jak już samochód stał na podnośniku postanowiłem sobie go od spodu pooglądać, no i sobie patrzę, a jeden z węży powietrznych wisi sobie. Postanowiłem zbadać co to za ustrojstwo. Prowadząc rękę po tym wężu doszedłem do drążka kierowniczego prawego. Koniec tego węża nachodził na plastikową obejmę, która zaciskała gumową osłonę na tym drążku. Spojrzałem na lewy drążek i stwierdziłem że też ma obejmę z wystającym elementem z otworem wewnątrz. Na zewnątrz jest karbowany, aby wąż się z niego nie ześlizgnął. Nałożyłem ten wolny koniec węża na ten element. Udałem sie na jazdę. Samochód dalej szarpał, ale przy umiejętnym operowaniu pedału gazu dało sie jechać. A i najważniejsze brak jakichkolwiek komunikatów na wyświetlaczu. Po przejechaniu 30 km, poczułem w samochodzie smród spalin, było to podczas postoju na światłach, gdy ruszyłem, to w lusterku wstecznym zauważyłem większą ilość spalin. Prawdopodobnie odbywało sie wypalanie filtra. Po przejechaniu ok. 5km stwierdziłem, że samochód przestał szarpać. Po około 2h postoju udałem sie w drogę powrotna do domu (45km). Wszelkie niedomagania ustały, i samochód chodzi bez jakichkolwiek niedomagań.
_________________
akkoko
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot308 SW

11 990

2008r.

251 000 km

wielkopolskie

Peugeot3008

79 800

2020r.

119 000 km

małopolskie

Peugeot208

59 900

2019r.

29 000 km

wielkopolskie

Peugeot308

44 900

2019r.

147 000 km

kujawsko-pomorskie

Peugeot2008

37 900

2014r.

115 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System