Witam. Wczoraj wymieniłem przepustnicę na nową-zamiennik. Jak wcześniej pisałem zębatka w starej przepustnicy od klapy która jest zamknięta była zużyta w 90%. Po założeniu nowej przepustnicy udałem sie na eskę auto przestało szarpać i mogłem jechać z prędkością dosyć dużą. Auto nie weszło w tryb awaryjny tak jak było wcześniej opisywane. Myślę że moje udręki sie skończyły.
Witam. Przed świętami (22.12.17r) silnik ponownie zaczął szarpać, najpierw były to lekkie szarpania a po dwóch dniach już mocne, tak że nie dało się jechać. Włączył sie komunikat ampli (cos tam dalej). Sądziłem że przepustnica padła. Postanowiłem na początek przemyć jej czujniki. A że samochód miał ponadrywane owiewki na zderzaku przymocowałem je ponownie, a jak już samochód stał na podnośniku postanowiłem sobie go od spodu pooglądać, no i sobie patrzę, a jeden z węży powietrznych wisi sobie. Postanowiłem zbadać co to za ustrojstwo. Prowadząc rękę po tym wężu doszedłem do drążka kierowniczego prawego. Koniec tego węża nachodził na plastikową obejmę, która zaciskała gumową osłonę na tym drążku. Spojrzałem na lewy drążek i stwierdziłem że też ma obejmę z wystającym elementem z otworem wewnątrz. Na zewnątrz jest karbowany, aby wąż się z niego nie ześlizgnął. Nałożyłem ten wolny koniec węża na ten element. Udałem sie na jazdę. Samochód dalej szarpał, ale przy umiejętnym operowaniu pedału gazu dało sie jechać. A i najważniejsze brak jakichkolwiek komunikatów na wyświetlaczu. Po przejechaniu 30 km, poczułem w samochodzie smród spalin, było to podczas postoju na światłach, gdy ruszyłem, to w lusterku wstecznym zauważyłem większą ilość spalin. Prawdopodobnie odbywało sie wypalanie filtra. Po przejechaniu ok. 5km stwierdziłem, że samochód przestał szarpać. Po około 2h postoju udałem sie w drogę powrotna do domu (45km). Wszelkie niedomagania ustały, i samochód chodzi bez jakichkolwiek niedomagań. _________________ akkoko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.