Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 23 Paź 2016, 20:03
Temat postu:

Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Objawy:
- nierówna praca silnika,
- przy odpalaniu zimnego silnika lekkie dymienie,
- na niskich obrotach duże wibracje,
- brak błędów w sterowniku ECU silnika.

Samochód:
Peugeot 307 SW, 2.0 HDi, 110, DW10ATED (FAP USUNIĘTY)

Dane wyciągnięte programem PP2000:

pomiar 1: (zimny silnik)
engine speed: 803 rpm
camshaft/crankshaft synchronisation: Yes
measured fuel pressure: 298 bar
difference between fuel pressure measured / recommendation: 2 bar
Diesel pressure regulator OCR: 17%
injection flow set point: 15 mm3/stroke
injection flow correction 1: -3.49 mm3/stroke
injection flow correction 2: -4.43 mm3/stroke
injection flow correction 3: 2.71 mm3/stroke
injection flow correction 4: 4.98 mm3/stroke
injection voltage: 80.2 V
measured air flow: 371 mg/impulse
EGR valve electrovalve OCR: 99%
EGR throttle electrovalve OCR: 0%

pomiar 2: (zimny silnik)
engine speed: 1928 rpm
camshaft/crankshaft synchronisation: Yes
measured fuel pressure: 486 bar
difference between fuel pressure measured / recommendation: 6 bar
Diesel pressure regulator OCR: 22%
injection flow set point: 11 mm3/stroke
injection flow correction 1: -3.26 mm3/stroke
injection flow correction 2: -3.96 mm3/stroke
injection flow correction 3: 2.08 mm3/stroke
injection flow correction 4: 4.98 mm3/stroke
injection voltage: 78.9 V
measured air flow: 392 mg/impulse
EGR valve electrovalve OCR: 91%
EGR throttle electrovalve OCR: 0%

Proszę o pomoc w interpretacji danych.
Co mogę jeszcze zrobić w celu diagnozy usterki? Test przelewowy wtrysków?
Co myślicie o odpięciu podciśnienia z zaworu EGR - czy mogą być jakieś konsekwencje takiego zabiegu?


Ostatnio zmieniony przez alfik4ever dnia Nie 23 Paź 2016, 21:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
jacek336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 477
Skąd jesteś (miejscowość / region): rzeszów
Posiadane auto: peugeot 407 2,0HDI, 3008 1.6 eHDI
Piwa: 17/2
Wysłany: Nie 23 Paź 2016, 21:03
Temat postu:

Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Fatalna korekcja wtryskiwaczy....
Zrób test przelewowy.
Wiecej nie pomoge -słabo znam francuski..... Very Happy
Powrót do góry
milejow

Auto Maniak



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Nie 23 Paź 2016, 22:13
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Chyba EGR masz tam elektryczny.
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 11:16
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Witaj na forum.
Cytat:
Peugeot 307 SW, 2.0 HDi, 110, DW10ATED (FAP USUNIĘTY)
Czy ze sterownika również usunięto programy fap, bo nie tylko usuwa się mechanicznie, ale i elektronicznie również.
Cytat:
injection flow set point: 15 mm3/stroke
injection flow correction 1: -3.49 mm3/stroke
injection flow correction 2: -4.43 mm3/stroke
injection flow correction 3: 2.71 mm3/stroke
injection flow correction 4: 4.98 mm3/stroke
Jeśli tak wyglądają korekcja wtryskiwaczy, to pozostaje regeneracja lub wymiany na sprawniejsze, czyli, podmianka.

Pokaz przetłumaczony korekty na język Polski:
Cytat:
Pomiar 1: (zimny silnik)
Prędkość obrotowa silnika: 803 rpm
wałek rozrządu / wału korbowego synchronizacji: Tak
Zmierzone ciśnienie paliwa: 298 bar
różnica ciśnienia paliwa entre Zmierzone / zalecenie: 2 bar
Diesel regulator ciśnienia OCR: 17%
przepływ ustawiony punkt wtrysku: 15 mm3 / suw
Korekta przepływu wtrysku 1: -3,49 mm3 / skok
Regulacja przepływu wtrysku 2: -4,43 mm3 / skok
Korekta wtrysku przepływu 3: 2,71 mm3 / skok
Korekta wtrysku przepływu 4: 4.98 mm3 / skok
Napięcie wtrysku: 80,2 V
Mierzony przepływ powietrza: 371 mg / impuls
Zawór EGR Zawór elektromagnetyczny OCR: 99%
EGR OCR elektrozawór przepustnicy: 0%

Pomiar 2 (zimny silnik)
Prędkość obrotowa silnika: 1928 rpm
wałek rozrządu / wału korbowego synchronizacji: Tak
Zmierzone ciśnienie paliwa: 486 bar
różnica ciśnienia paliwa entre Zmierzone / zalecenie: 6 bar
Diesel regulator ciśnienia OCR: 22%
przepływ ustawiony punkt wtrysku: 11 mm3 / suw
Korekta przepływu wtrysku 1: -3,26 mm3 / skok
Regulacja przepływu wtrysku 2: -3,96 mm3 / skok
Korekta wtrysku przepływu 3: 2.08 mm3 / skok
Korekta wtrysku przepływu 4: 4.98 mm3 / skok
Napięcie wtrysku: 78,9 V
Mierzony przepływ powietrza: 392 mg / impuls
Zawór EGR Zawór elektromagnetyczny OCR: 91%
EGR OCR elektrozawór przepustnicy: 0%


Pytanie, czy poziom oleju w silniku nie przybywa?.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 18:35
Temat postu:

Re: Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


jacek336 napisał:
Fatalna korekcja wtryskiwaczy....
Zrób test przelewowy.


Chcę wykonać test przelewowy jednak po wymianie filtra paliwa. Planuję też zalać bezpośrednio filtr paliwa środkiem czyszczącym do wtryskiwaczy (ma to na celu poprawę działania śrdoka, który ominie dużą część układu paliwowego i zostanie zaaplikowany prosto we wtryski). Nie wiem czy samochód odpali na samym środku czyszczącym - sprawdzimy.

milejow napisał:
Chyba EGR masz tam elektryczny.


Zdecydowanie nie. Zawór EGR sterowany jest w tym silniku podciśnieniowo.
Odłączyłem już podciśnienie i zaślepiłem wężyk. Błąd oczywiście się wyświetla antipollution fault na ekranie w samochodzie. Komputerem odczytany błąd świadczy o tym, że przepływ "świeżego" powietrza jest teraz większy niż komputer zakłada jako wartość normalną. Jest to normalny objaw. Oczywiście silnik od razu zauważalnie lżej pracuje. Jak widać na danych które załączyłem zawór EGR był 99% otwarty przy obrotach 803 rpm i dalej 91% otwarty przy obrotach 1928 rpm. Przepływ powietrza (measured air flow przy obrotach 803 rpm) to teraz: 606 mg/impulse.

Transit 2 napisał:
Czy ze sterownika również usunięto programy fap, bo nie tylko usuwa się mechanicznie, ale i elektronicznie również.


Tego nie jestem w stanie w 100% potwierdzić. Nie ja robiłem usunięcie FAP tylko mój poprzednik. Jednak nigdy (od trzech lat) nie logowały się błędy więc mogę założyć, że usunięcie zostało przeprowadzone kompleksowo.


Transit 2 napisał:
Pytanie, czy poziom oleju w silniku nie przybywa?.


Jeżeli chodzi o poziom oleju nie zauważyłem jego przybywania. Od wymiany do wymiany nie dolewam ani nie spuszczam oleju. Jest mniej więcej cały czas na tym samym poziomie. Potwierdzone czujnikiem elektronicznym (odczytem z deski rozdzielczej) oraz tradycyjnie bagnetem.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 18:35
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
milejow

Auto Maniak



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 18:54
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Otwarcie EGR nie jest zależne od obrotów silnika tylko od jego temperatury.
Co do rodzaju zaworu, masz rację, pomyliłem z 1.6HDI 110ps.
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 19:13
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Cytat:
Planuję też zalać bezpośrednio filtr paliwa środkiem czyszczącym do wtryskiwaczy (ma to na celu poprawę działania śrdoka, który ominie dużą część układu paliwowego i zostanie zaaplikowany prosto we wtryski).
Odradzam używania środków rzekomo czyszczące wtryskiwacze, bo w przeciwnym razie uszkodzisz wtryskiwacze.
Natomiast, na większy obrotach silnika, egr powinien być zamknięty i najwyraźniej zaciął się, co warto na początek przeczyścić.
Cytat:
Zawór EGR sterowany jest w tym silniku podciśnieniowo.
A nie jest przypadkiem sterowanie elektryczne-podciśnieniowym?. Podaj vin dla weryfikacji.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 19:27
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Transit 2 napisał:
Odradzam używania środków rzekomo czyszczące wtryskiwacze, bo w przeciwnym razie uszkodzisz wtryskiwacze. Natomiast, na większy obrotach silnika, egr powinien być zamknięty i najwyraźniej zaciął się, co warto na początek przeczyścić.


Przy opisanej wcześniej korekcji wtrysków uważam, że im już to nie zaszkodzi. Może być jednak żywym dowodem na działanie takiego preparatu - sprawdzimy. Dodatkowo przeprowadzę to w następujący sposób - odłączę przewody paliwowe i pozwolę pracować wtryskom na samym preparacie czyszczącym (środek czyszczący jak i filtr paliwa już zamówiłem, potwierdziłem, że wtryski i silnik będą działały na takim preparacie, czakam na dostawę).

Nie wiem czy się zaciął - raczej nie. Odczuwalna różnica po jego odłączeniu. Wydaje się źle sterowany przez komputer. W każdym razie lżej bez "zjadania" własnych spalin. W tym miejscu będę musiał podjechać do specjalisty, który wyłączy jeszcze EGR programowo tak żeby nie wyświetlał błędów.

Transit 2 napisał:
A nie jest przypadkiem sterowanie elektryczne-podciśnieniowym?. Podaj vin dla weryfikacji.


Oczywiście tak. Sam zawór EGR steruje się podciśnieniem a regulacja podciśnienia przebiega przy użyciu sterowanego elektrycznie nastawnika recyrkulacji spalin.
Powrót do góry
milejow

Auto Maniak



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 20:16
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Miałem na myśli EGR z nowszej wersji, tam zawór jest czysto elektryczny, sterowany elektrycznym serwem i nie mający styczności z podciśnieniem.
http://allegro.pl/nowy-egr-berlingo-partner-1-6hdi-75-90-110-1618nr-i5853567605.html
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 20:51
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Cytat:
Nie wiem czy się zaciął - raczej nie. Odczuwalna różnica po jego odłączeniu. Wydaje się źle sterowany przez komputer. W każdym razie lżej bez "zjadania" własnych spalin. W tym miejscu będę musiał podjechać do specjalisty, który wyłączy jeszcze EGR programowo tak żeby nie wyświetlał błędów.
Jeśli klapka jest w pozycji otwartej, to na nie wiele się zda jej odłączenie. Bo widać, że wyższych obrotach silnika nic się prawie nie zmienia, co warto sprawdzić dodatkowe przepływomierz, bo jest również związane sterowaniem egr. (Spróbuj odłączyć kostkę od przepływomierza, co jednocześnie praca silnika powinna znacznie lepiej pracować.). Natomiast, zanim podejmiesz się do wtrysków, to należy jak najdokładniej sprawdzić egr i przepływomierz, nigdy odwrotnie. W każdym razie egr do demontażu i wyczyszczenia oraz sprawdzenia samego przepływomierza i odczyt jej paramenty. Jeśli wymienione elementy pracują bez zarzutu (choć wątpię w tym przypadku), to wtedy można brać się za wtryskiwacze.
Pomimo wszystko, nie zalecam używania środków.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 24 Paź 2016, 21:59
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Transit 2 napisał:
Jeśli klapka jest w pozycji otwartej, to na nie wiele się zda jej odłączenie. Bo widać, że wyższych obrotach silnika nic się prawie nie zmienia, co warto sprawdzić dodatkowe przepływomierz, bo jest również związane sterowaniem egr. (Spróbuj odłączyć kostkę od przepływomierza, co jednocześnie praca silnika powinna znacznie lepiej pracować.). Natomiast, zanim podejmiesz się do wtrysków, to należy jak najdokładniej sprawdzić egr i przepływomierz, nigdy odwrotnie. W każdym razie egr do demontażu i wyczyszczenia oraz sprawdzenia samego przepływomierza i odczyt jej paramenty. Jeśli wymienione elementy pracują bez zarzutu (choć wątpię w tym przypadku), to wtedy można brać się za wtryskiwacze.


Zawór EGR wyraźnie działa bo jest różniaca przy odłączeniu od niego podciśnienia:
- dowód 1 - odczuwalnie lżejsza praca silnika
- dowód 2 - zwiększony przepływ powietrza mierzony przez czujnik masowy powietrza (zmiana z 371 do 606 mg/impulse)

ps wartość otwarcia zaworu EGR odczytana na komputerze nie jest rzeczywistym jego otwarciem (nie ma takiego czujnika) a jedynie zadaną przez komputer wartością - wysterowaniem podciśnienia.

Przepływomierz wyraźnie też sprawny:
- dowód 1 - przy odłączeniu i jeździe próbnej zauważalnie niższa moc na wyższych obrotach, nie wkręcanie się w obroty
- dowód 2 - związany z wyłączeniem EGR (odłączonym podciśnieniem od zaworu) - jednoczesny wzrost mierzonej wartości powietrza - wszystko zgodnie z teorią
- jedyne czego nie mogłem zrobić to sprawdzić go oscyloskopem ponieważ takiego nie posiadam
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Wto 25 Paź 2016, 17:21
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Cytat:
dowód 1 - przy odłączeniu i jeździe próbnej zauważalnie niższa moc na wyższych obrotach, nie wkręcanie się w obroty
Po odpięciu powinien bez zmian pracować silnik, a nawet lepiej, co w tym przypadku wtryski do sprawdzenia.
Cytat:
W tym miejscu będę musiał podjechać do specjalisty, który wyłączy jeszcze EGR programowo tak żeby nie wyświetlał błędów.
W tym modelu jeszcze można zaślepić blaszką ze zmniejszonym otworem. (W nowszy już nie można).


Cytat:
Planuję też zalać bezpośrednio filtr paliwa środkiem czyszczącym do wtryskiwaczy (ma to na celu poprawę działania śrdoka, który ominie dużą część układu paliwowego i zostanie zaaplikowany prosto we wtryski).
Obyś potem nie pisał, skąd opiłki się wzięło w filtrze, a z tymi nie ma żartów. Ciekawy jestem jak ominiesz pompę wysokiego ciśnienia, a ten najbardziej lubi wydzielać opiłki.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 25 Paź 2016, 18:07
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Transit 2 napisał:
Po odpięciu powinien bez zmian pracować silnik, a nawet lepiej, co w tym przypadku wtryski do sprawdzenia.


Zgadzam się z tą opinią. Ale tak jak pisałem najpierw próba regeneracji we własnym zakresie.

Transit 2 napisał:
Obyś potem nie pisał, skąd opiłki się wzięło w filtrze, a z tymi nie ma żartów. Ciekawy jestem jak ominiesz pompę wysokiego ciśnienia, a ten najbardziej lubi wydzielać opiłki.


Co do podłączenia środka czyszczącego tak aby wtryskiwacze pracowały wyłącznie na nim przeprowadzę w następujący sposób:
- odłączę od obudowy filtra przewód niskiego ciśnienia - zasilający pompę wysokiego ciśnienia
- odłączę już w dowolnym miejscu przelew z wtryskiwaczy - byle za wszystkimi wtryskiwaczami
- oba przewody wprowadzę do butelki z preparatem czyszczącym
- na jednym z przewodów założę obowiązkowo filtr przepływowy diesla (wyłapie zanieczyszczenia)
- na filtrze dwa konektory po przewodach opisanych wyżej połączę ze sobą
- odpalę silnik, który w takim wypadku zacznie pracować na samym środku czyszczącym
- 0,5 litra preparatu powinno wystarczyć na dobrych kilkadziesiąt minut czyszczenie
- po operacji założę jeszcze nowy filtr paliwa a resztą preparatu czyszczącego zaleję filtr

Zobaczymy czy coś to da Smile przed i po zabiegu zrobię zrzut z korekty na wtryskach. Będzie to niezbity dowód działania lub braku działania takiego preparatu.
Powrót do góry
alfik4ever

Czytelnik



Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Peugeot, 307, SW, 2.0HDi, 110KM, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 09 Lis 2016, 17:48
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Niestety nie udało się przeprowadzić czyszczenia wtryskiwaczy zgodnie z wcześniejszym opisem. Pompa wysokiego ciśnienia nie startuje bez ciśnienia na wejściu (które oryginalnie generuje pompka znajdująca się w zbiorniku).

Wymieniłem jedynie filtr paliwa i zalałem go środkiem czyszczącym wtryskiwacze.

Kolejny krok serwis wtryskiwaczy... macie może jeszcze jakieś porady, pomysły?
Powrót do góry
milejow

Auto Maniak



Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Sro 09 Lis 2016, 20:44
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Wtryskiwacze, EGR (wibracje na niskich obrotach, klekotanie)


Wtryski oddaje się do regeneracji a nie czyści, opisana przez Ciebie metoda daje tyle co święcona woda, możesz sobie je wytrzeć szmatką-efekty identyczne.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot5008

82 800

2020r.

122 000 km

małopolskie

Peugeot5008

22 800

2010r.

167 000 km

mazowieckie

Peugeot207

10 900

2012r.

305 000 km

mazowieckie

Peugeot508 RXH

48 000

2015r.

200 000 km

śląskie

Peugeot2008

38 300

2016r.

127 421 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System