Witam czy robił ktoś chip do 2.2 16v?
Chcianym przestroić auto na hamowni, czy to sie wogole opłaci?
dodam jeszcze ze auto ma założone LPG.
Wymieniłem tłumik na sportowy Irmicher oraz założyłem filtr powietrza mokry.
I drugie pytanie czy kierownica od RCZ lub 308 cc podejdzie pod 407?
Jak jest z poduszka ?
co ty chcesz robic w aucie wolnossacym??? moze 1-2KM wiecej osiagniesz a zaplacisz tysiaka.. Bezsens zreszta raczej to samo ci by powiedzieli u tunera
filtr powietrza albo markowa seria albo wkład K&N nic innego nie ma sensu , najlepiej seria bo wzrostu zadnego nie bedzie a nawet spadek mocy.. to nie silnik turbo..., twój wydech tez nic nie da po za pier.dzeniem. Wszystkie ingerencje mijaja sie z celem
lepiej podaj jaka instalacja , jaki reduktor i wtryski, jakies zdjecie bo pewnie burdel pod maska i jedynie tu można poprawić cos co da ciut lepsze osiagi
Instalacja sq32. Auto pali 16l gazu i dlatego chciałbym jechać na strojenie na hamowani.
A jak jest z żywotności jak bym chciał zamontować kompresor? Czy raczej odpuścić całkowicie? Z tego co się orientowalem pisali mi po chipe przyrost mocy do 10 %. Dlatego założyłem ten wontek. Chciałem się więc dopytać czy można coś zrobić czy nie. Szkoda mi sprzedać samochód bo ma dopiero 80tys km przejechane.
kompresor to grube koszta nie opłacalne bo wydasz tyle co te auto warte... no i duża już rzeźba to bedzie..
jak chcesz wiecej mocy to zmien auto.. to najtansze wyjscie... chip ci nic nie da nie osiagniesz 10% wzrostu... tym bardziej na gazie... zreszta masz lpg a interesujesz sie kompresorem bezsens... jezdzij tym co masz bez zbednych "tuningów" albo kup jakies min V6 albo cos z Turbo...
16l gazu w miescie w trasie ? jakies problemy masz instalka ?
16l trasa
Jeżdżę w długie trasy co weekend robię 1500km.
Wcześniej miałem 2l diesla 150KM i po przesiadce do 2.2 w benzynie myślałem że będzie podobnie tz nie będzie tak strasznie odczuwalny brak mocy. Założyłem LPG z tego względu że miało być taniej i na początku nie myślałem o żadnym tuningu. Jednak po założeniu LPG i paru trasach okazało się że brakuje trochę mocy. Ale skoro mówicie że nie ma sensu to nie ma. Niewiem po co odrazu to takie dziwne podejście. Można normalnie napisać stary mija się to z celem i tyle. Dzięki za odpowiedź.
Diesel ma Turbine i duuuuzo wiekszy moment obrotowy wiec jesli chodzi o wyprzedzanie to nie ma porównania diesel zawsze lepszy, tylko Turbo benzyna moze sie tu równac.
Co do kierownicy to nie mam pojecia
16l w trasie to duzo za duzo no chociaż ze latasz 160km/h non stop
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Tuning
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.