Witam, mam taki problem z moim Peugeotem,że, gdy jest zimno, wypada mi zapłon niby na drugim cylindrze. Objaw jest następujący. Odpalam auto po nocy i silnik chodzi trochę dziwnie, ale na wszystkie cylindry, choć czuć benzynę z rury wydechowej. Jeśli od razu nie ruszę, tylko chwilę pochodzi, to checka nie wywali, jak ruszę. Jeśli natomiast ruszę od razu po odpaleniu, to po 150 m zaczyna mrygać check i auto tak drobi, jakby na trzy cylindry chodziło. I teraz uwaga. Gaszę silnik, odpalam (check już się świeci) i auto jedzie narmalnie. Dzieje się to tylko w zimie, gdy temperatura jest poniżej 5 st.C. Męczę się z tym już drugą zimę. Świece wymieniłem,czujnik temp.też, cewkę założyłem starego typu( znaczy tradycyjną na kable WN), sonda pracuje na zimnym silniku. Nie wiem, co jeszcze mogę sprawdzić. Myślę o czujniku ciśnienia w kolektorze i o czujniku temp. powietrza w kolektorze. Chyba że ktoś z kolegów miał taki problem, poradził sobie i podpowie.
Re: ( Peugeot 806 ) Wypadanie zapłonu na zimnym silniku
Zapomniałem napisać, że zamieniałem drugi z pierwszym, żeby zobaczyć czy wypadanie zapłonu pójdzie za wtryskiwaczem. Interfejs pokazuje cały czas na drugim. Czy, jeśli wtryskiwacz byłby walnięty, to w trybie awaryjnym działałby już dobrze?
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sro 28 Gru 2016, 22:51
Temat postu:
Re: ( Peugeot 806 ) Wypadanie zapłonu na zimnym silniku
Witam.
Cytat:
cewkę założyłem starego typu( znaczy tradycyjną na kable WN),
Sprawdź kolejność zapłonu, czy jest zgodnie idącymi zaworami.
Według mnie, problem leży po stronie zapłonu i nie w kolejności stąd paliwo czuć z wydechu, a więc warto sprawdzić.
Pozdrawiam.
Ps. Sprawdzenie kolejność zapłonu należy najpierw ustawić rozrząd i spróbuj sprawdzić starą metodą, gdzie wykręcając świece oraz sprawdzenie, czy w danym cylindrze następuje iskra.
Oczywiście zapłon musi być włączony i wszystkie świece wykręcone po to, aby potem lżej wałem obracać. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 806 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.