Dołączył: 22 Maj 2017 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 607 2.2HDi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 22 Maj 2017, 17:44
Temat postu:
Peugeot 607 2.2 HDi falują obroty, przygasa
Witam, mam problem z Peugeotem 607 2.2HDi.
Podczas jazdy bądź zatrzymywania się np. na światłach zaczynają falować obroty auto tak jakby samo dodaje gazu lub potrafi całkowicie się zachłysnąć i zgasnąć.
Auto jest po wymianie turbiny, wiązek elektrycznych, filtrów paliwa i oleju oraz jednego wtrysku.
Wtryski pracują ok sprawdzone na kompie.
Komputer pokazuje błąd związany z układem paliwowym ( to mi powiedział elektryk) i prawdopodobnie stąd te objawy.
Zasugerował pompę paliwową i jedną i drugą ( rozumiem że chodzi o tą pod kanapą i tą przy silniku? )
Co jeszcze należałoby sprawdzić?
Dodam iż dziś zapaliła się kontrola silnika ale auto normalnie jeździ nie ma ograniczeń etc..
Dziwnie zachowuje się natomiast czujnik ( wskaźnik) temperatury oleju.
Po uruchomieniu podnosi się na 3 mm po czym wraca na zero, potem dobija dość szybko do 90stopni i spada powoli i tak w kółko.
Nie wiem już czego szukać w tym aucie ponieważ każdy mechanik mówi na swoją nutę i najlepiej by było aby wszystko
wymienić - to już wiem
Natomiast powiażnie pytając - wokół czego można jeszcze poszukać tej przyczyny?
Z góry dziękuję za pomoc!
Spytaj elektryka jaki to konkretnie błąd bo wymienisz całe auto. Albo zmień mechanika. Niestety numer błędu i odczyt parametrów silnika to podstawa. Takie objawy mogą być również związane z nieprawidłową pracą skrzyni automatycznej a konkretnie konwertera. Dlatego jeśli masz asb to również trzeba odczytać moment obrotowy na postoju przy pracującym silniku i włączonym biegu.
Odwiedziłem dziś mechanika i po podłączeniu komputera okazało się że są błędy w stylu obwód czujnika ciśnienia paliwa w obwodzie lub zwarcie do +12V, system dodatków do paliw błąd czujnika niskiego poziomu dodatku, obwód dodatkowego ogrzewania zwarcie do plusa. Generalnie wyglądało to strasznie i groźnie po czym kolega wyjął 3 wtyczki ( 1 z filtra paliwa i 2 z listwy na silniku) po czym rozbrał je i podoginał styki. Sprawa załatwiona od ręki.
Czkawka przeszła nie gaśnie równo pracuje i błędy poznikały. Stwierdził że we francuzach to norma i tyle było
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.