Dołączył: 19 Sie 2017 Posty: 26 Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk Posiadane auto: 508 sw
Piwa: 0/4
Wysłany: Sob 19 Sie 2017, 14:05
Temat postu:
Zakup 508 sw - 1.6 thp czy 2.0 hdi
Witam, poszukuje Peugeot 508 sw 1.6 thp. Czy ten silnik rzeczywiście jest taki problematyczny? Na forach są różne opinie. Rocznie robie ok 20 tys. Czy może lepszym wyborem będzie 2.0hdi? Do pracy robie krótkie odcinki.
Będę wdzięczny za radę, czy pewniejszy jest ten diesel..
Ja mam 163 i jest zaje.... , miałem 407 z 136 km wtedy wydawało mi się ze jest super ale czuc róznice polecam 163 _________________ Posiadam Diagbox-a - pomogę - pisać na PW
tu masz filtr mokry FAP gdzie stosuje sie specjalny płyn, wypalanie masz co ok 300-400km, sam filtr jest dosc wytrzymały przed 200tys km raczej nie ma problemów no i mozna go zdemontować i umyć *
*jakie roczniki cie interesuja ? wersja 140KM jest minimalnie prostsza rożnia sie turbina i paroma duperelami, i ma inny FAP który mozna płukac a w 163 jest juz gorzej z tym
zawsze możesz za ok 800zł to wyciąć na amen i problem z głowy
Ostatnio zmieniony przez jackass99 dnia Sob 19 Sie 2017, 17:00, w całości zmieniany 7 razy
Bzdur się nasłuchałeś jeśli chodzi o filtr. Sterowniki aut nie są takie głupie jak by się mogło wydawać. Jeśli zgasisz auto podczas wypalania to sterownik sam zdecyduje czy wypalanie się powiodło czy nie. Jeśli stwierdzi że był za krótki czas wypalania to wypali go znów przy najbliższej okazji. Mam najechane 195 tyś km i jak dotychczas nic się nie dzieje z filtrem. Jeśli wyskoczy komunikat o możliwości zapchania filtra to wystarczy wpisać mu w DB wymianę i można jeździć dalej, pod warunkiem że w najbliższej przyszłości pomyślisz o wymyciu filtra, lub jeśli masz dużo kasy- o wymianie. W silnikach 163KM jest o tyle problem że filtr jest nierozłączny z układem wydechowym. Wtedy przecina się go w dwóch miejscach i robi złączki. Żaden warsztat zajmujący się tłumikami ni będzie miał z tym problemu.
Czyli nawet w wersji 163km nie przejmować się tym ustrojstwem? Nie będę ukrywał że wolałbym 163. Celuje w rocznik 2011 - Do wydania mam 37-39 tys. Jest sens szukać?
Silnik jak każdy diesel nagrzewa siewolniej nóż benzyna. Jeśli chodzi o kabinę to są dodatkowe grzałki w ukladzie nagrzewnicy które powodują że letnie powietrze w zimie leci juz po chwili
Panowie, żeby już nie zakładać nowego tematu. Czy jest szansa, że auto ma elektrycznie składane i sterowane lusterka z lampka i kierunkowskazem a nie ma grzania? Model 2011
Już wszystko jasne, sprzedający dopiero teraz się dowiedział że ma grzane
Ostatnio zmieniony przez Anperis dnia Sro 06 Wrz 2017, 16:52, w całości zmieniany 1 raz
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony 1, 2Następny
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.