Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 607 ) Wypadanie zapłonu błąd P0300 w 607 3.0 V6 - wreszcie OK



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zrób-to-sam;)

Czytelnik



Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: 607 3,0/407 sw1,6HDI/merc C
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 14 Wrz 2017, 15:03
Temat postu:

Wypadanie zapłonu błąd P0300 w 607 3.0 V6 - wreszcie OK


Witam. Wcześniej szukałem wszędzie w internecie i informacje o problemie są niejednoznaczne. Jeśli ktoś będzie walczył z podobnym problemem - może moja notatka pomoże. Peugeot 607 3.0 benz/gaz. Wypadanie zapłonów (błąd na desce silnika i wchodzenie w awaryjny tryb pracy silnika) Nie równa praca na wolnych , czasami kłopot z uruchomieniem. Pojawiały się wtedy też błędy losowo P0304 lub P0306. Uciążliwy problem był w ciepłe dni gdy temperatura silnika była wysoka.(oleju). Najczęściej przy próbie dynamicznej jazdy - wyskakiwał błąd. Problem był i na benzynie i na gazie. Pomagało jedynie wystudzenie.
Wymieniłem cewki - nie pomogło
wymieniłem świece - nie pomogło
sprawdzona kompresja - nic nie dało
sprawdziłem stan instalacji - była spoko
pewnie kilka innych rzeczy łącznie z wymianami oleju i filtrów i regeneracją alternatora.
PRZEŁOM nastąpił gdy wyczyściłem katalizator (tego rzędu cylindrów na którym obserwowany był błąd wypadania zapłonu.) czyszczenie łatwe i szybkie. Puszka spray z marketu. Przeznaczenie - czyszczenie PDF FAP .
Sondy oby dwie wykręciłem - zalałem z góry specyfikiem - wszystko zgodnie z instrukcją , potem postój na wolnych a potem pełen ogień - wszystko na benzynie. Po około godzinie samochód zaskoczył mnie nagłym przyrostem mocy.
Do tej pory komunikatu o błędzie nie zobaczyłem - mimo "bez skrępowanej" jazdy
:twisted:
Jeżeli jednak katalizator jest już na tyle zmęczony - że problem pojawi się znowu - zastosuję emulator kątowy na sondę.
Dlaczego tyle zabiegu ? - zwykła wymiana katalizatora na uniwersalny w 80% kończy się problemami - (sonda głupieje) Jeśli wymiana to na oryginał plus nowe 2 sondy. W aucie tym są 4 katalizatory. Dwa z sondami . 4 sondy.
_________________
Ostro do przodu, nigdy się nie cofać. Jeśli choćby iskra się tli to jest nadzieja...
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 607 »

Opinie o samochodach Peugeot 607 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot308 SW

69 850

2019r.

94 800 km

wielkopolskie

Peugeot2008

38 300

2016r.

127 421 km

podkarpackie

Peugeot208

50 999

2020r.

31 000 km

lubelskie

Peugeot107

10 900

2009r.

258 000 km

mazowieckie

Peugeot308

45 300

2019r.

187 763 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System