Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 607 ) Wypadanie zapłonu błąd P0300 w 607 3.0 V6 - wreszcie OK



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zrób-to-sam;)

Czytelnik



Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pomorskie
Posiadane auto: 607 3,0/407 sw1,6HDI/merc C
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 14 Wrz 2017, 15:03
Temat postu:

Wypadanie zapłonu błąd P0300 w 607 3.0 V6 - wreszcie OK


Witam. Wcześniej szukałem wszędzie w internecie i informacje o problemie są niejednoznaczne. Jeśli ktoś będzie walczył z podobnym problemem - może moja notatka pomoże. Peugeot 607 3.0 benz/gaz. Wypadanie zapłonów (błąd na desce silnika i wchodzenie w awaryjny tryb pracy silnika) Nie równa praca na wolnych , czasami kłopot z uruchomieniem. Pojawiały się wtedy też błędy losowo P0304 lub P0306. Uciążliwy problem był w ciepłe dni gdy temperatura silnika była wysoka.(oleju). Najczęściej przy próbie dynamicznej jazdy - wyskakiwał błąd. Problem był i na benzynie i na gazie. Pomagało jedynie wystudzenie.
Wymieniłem cewki - nie pomogło
wymieniłem świece - nie pomogło
sprawdzona kompresja - nic nie dało
sprawdziłem stan instalacji - była spoko
pewnie kilka innych rzeczy łącznie z wymianami oleju i filtrów i regeneracją alternatora.
PRZEŁOM nastąpił gdy wyczyściłem katalizator (tego rzędu cylindrów na którym obserwowany był błąd wypadania zapłonu.) czyszczenie łatwe i szybkie. Puszka spray z marketu. Przeznaczenie - czyszczenie PDF FAP .
Sondy oby dwie wykręciłem - zalałem z góry specyfikiem - wszystko zgodnie z instrukcją , potem postój na wolnych a potem pełen ogień - wszystko na benzynie. Po około godzinie samochód zaskoczył mnie nagłym przyrostem mocy.
Do tej pory komunikatu o błędzie nie zobaczyłem - mimo "bez skrępowanej" jazdy
:twisted:
Jeżeli jednak katalizator jest już na tyle zmęczony - że problem pojawi się znowu - zastosuję emulator kątowy na sondę.
Dlaczego tyle zabiegu ? - zwykła wymiana katalizatora na uniwersalny w 80% kończy się problemami - (sonda głupieje) Jeśli wymiana to na oryginał plus nowe 2 sondy. W aucie tym są 4 katalizatory. Dwa z sondami . 4 sondy.
_________________
Ostro do przodu, nigdy się nie cofać. Jeśli choćby iskra się tli to jest nadzieja...
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 607 »

Opinie o samochodach Peugeot 607 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot3008

32 990

2011r.

135 246 km

pomorskie

Peugeot206

7 900

2004r.

163 742 km

łódzkie

Peugeot3008

24 900

2010r.

212 000 km

lubelskie

Peugeot3008

37 900

2016r.

158 000 km

kujawsko-pomorskie

Peugeot1007

8 888

2005r.

177 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System