Posiada amortyzatore ze sterowaniem elektrycznym, jaki jest koszt takiego amortyzatora bo w internecie znajduje tylko ceny zwyklych gazowych i najdrozszy wynosi prawie 300zl.
- jak te silniki znosza gaz poniewaz chcialem zalozyc instalacje
- jakie sa ogolne koszty przyjemnosci obcowania z 3.0 ? Boje sie troche o elektronike bo jest on w full wyposazeniu
- czy da sie zalozyc zwykle amorki bez tego ustawiania elektr ?
Z gory dziekuje za porady.
Ps. zadzwonilem jeszcze raz i sprzedajacy twierdzi ze amorkow nie wymienial wiec nie jest mi w stanie powiedziec dokladnie jakie sa ale mowil ze przy 80km/h zawieszenie tak jakby sztywnieje sam nie jest pewien ale mowi ze sa to zwykle gazowki, moze ktos cos wie na ten temat jak to jest ?
nie wiem jak było w 607 ale elektonicznie sterowane amory (zmienna charakterystyka utwardzenia) nie sa tanie i napewno nie kosztuja 300zl tylko raczej 2-3x tyle za sztuke, zwykłe napewno da sie załozyc.
silnik 3.0 jest dobry pod gaz jesli tylko ktos kumaty to zainstaluje i nie bedzie to najtansza instalacja
polecałbym: sterownik: Stag, Tech lub KME. Wtryskiwacze: AC W03 lub Barracuda. Reduktor: AC R01 250KM lub KME Gold + strojenie w trasie i demontaż kolektora do nawiertów
jak auto nie bite nie powinno byc problemow z elektronika no chyba ze jakies duperele
ten ciezko cos powiedziec , zdjecia słabej jakosci, dziwny na pewno przebieg zwykle maja 2-2,5x wiecej
koszty czyli co ?? intalacja lpg 3,5-5tys zalezy co wybierzesz, Czesci: filtry to grosze, kpl rozrzad ok 1000-1200zł, cewka ok 120-160zł, tarcze przód ok 450zł
V6 jest dosc tanie w utrzymaniu do póki nic poważnego sie nie zepsuje np Uszczelka pod głowica, spalanie to wiadomo zalezy tez czy pb czy lpg
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 55 Skąd jesteś (miejscowość / region): TORUŃ Posiadane auto: RENAULT MASTER II 2.8 DTi & Volvo S80 2.4 140 KM R5 20V
Piwa: 0/16
Wysłany: Wto 26 Gru 2017, 12:08
Temat postu:
Re: ( Peugeot 607 ) Zakup Peugeota 607
Witam.
Od dawna jeżdżę francuzami i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć. Mam na myśli Citroeny czy Renault.
Teraz mam Volvo S80 po tym jak moją C5 I FL skasowało Volvo S40 (z Cytryny nic nie zostało, a Volvo lekko pogniecione) i fakt, jak widzę blachy w Volvo to jest to kawał żelastwa.
Jednak mimo, że to auto jest "twarde" to nie dostanę za dobre pieniądze super wyposażenia, dlatego znowu myślę o 607, które mi się po prostu podoba.
Silnik tylko 2,2. PB, teraz mam 2.4 R5 20V w PB i przy moich przebiegach rzędu 5 000 km/rok nie potrzebuje nic innego (V6 za drogie w eksploatacji).
Do sedna chce 607 I, zastanawiam się jakie największe wady ma to auto [nie pytam o silnik HDI, bo to swoją drogą ]?
Czytałem coś o pompach wspomagania, ale nie wiem czy problem ich zużywania się nie był przy zawieszeniu sport (regulowanym), czy ktoś może potwierdzić?
Również wiem o problemach z ekranem na środku, czasami zacinaniem klapy bagażnika i podobno jakieś problemy z belką tylną (aby na pewno belka?) i w zasadzie nic więcej nie znalazłem.
Volvo ma 1 ogromny plus, a mianowicie skrzynia biegów, bo przy 60 km/h na 4 biegu mam 1 500 obrotów, gdzie np. C5 mają już 2000. Wiem, że Citroeny mają "wolniejsze" skrzynie i zastanawiam się czy to samo np. co jest w C5 2.0 136 KM znajdę w 607 2.2?
Pytam gdyż Volvo na trasy jest idealne, ciche w środku, a do tego mam 2 400 przy 100 km/h, gdzie w np. C5 jest już 3000 rpm i po prostu zaczyna robić się głośno... Chociaż z drugiej strony trasę w roku osobówką zrobię z 5-10 razy, więc to nie jest też priorytet.
Po za tym silnik 2.2 z 607 wygląda tak samo jak 1.8 czy 2.0 z C5 I gen, więc myślę, że tutaj problemów nie powinno być z awaryjnością i obsługą...
Proszę o opinie na co zwracać uwagę przed zakupem 607, jakie są obroty silnika przy dużych prędkościach, a zarazem hałas w aucie?
Słyszałem też, że nagłośnienie w 607 nie powala, w S80 mam 8 głośników z tego 2 mega mocne w półce, przez co auto słychać z daleka, lubię dobry dźwięk, ale to też nie najważniejsze...
Zastanawiam się czy warto zmieniać z S80 na 607 ? Chociaż trochę szkoda tych świetnie wyważonych 5 garów i 20 mechanicznych zaworów, które grają - dosłownie...
Zarejestrowałem się na forum by zdobyć informację na temat 607 bo chciałbym sobie takie sprawić.
I tak jak money555 chyba skupił bym się na silniku 2,2 PB. Chciałbym się czegoś dowiedzieć ale widzę, że nikt nie odpisuje.
Pomimo wszystko spróbóję zadać kilka pytań:
- jaki wybrać silnik? (wydaje mi się że 2,2 benzyna jest najrosądniejszy)
- jakie spalenie jest przy tym typie silnika? (pytanie do posiadaczy)
- francuzy mają podobno problem z elektryką jak jest w tym modelu z roku 2005-2007?
- jakie są koszty ekspoatacyjne?
Jestem kierowcą spokojnym robię okło 10 - 12 tyś. rocznie. Czy to auto dla mnie i mojej cztero osobowej rodziny?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.