Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) ESP OFF po wymianie układu zespolonego tzw. pająka w kierze



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
radkir

Czytelnik



Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Peugeot 407 SW 2.0 HDI Automat 6
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 15 Paź 2017, 18:20
Temat postu:

ESP OFF po wymianie układu zespolonego tzw. pająka w kierze


Witam forumowiczów,

jestem posiadaczem 407 SW z pięknym silnikiem 2.0 HDI w automacie. Na wstępie napomknę, że jestem kompletnym laikiem i była to moja pierwsza ingerencja w zrobienie czegoś przy samochodzie.(Tak, umiem dolać olej i płyn do spryskiwaczy Razz )

Zamówiłem sobie "pająka" na popularnym portalu aukcyjnym, bo manetki kierunkowskazu i wycieraczki były już wyślizgane.
Wraz z pomocą filmiku na YT i chirurgiczną precyzją(nie szarpałem na siłę kabli i innych [cenzura]ółek) wymieniłem cały układ. Niestety po podpięciu akumulatora i odpaleniu silnika zaczął świecić między zegarami komunikat, że ESP jest wyłączone.
Ponowne sprawdzenie wszystkich kostek i podłączeń nie przyniosło oczekiwanych rezultatów.

HELP dobroduszni forumowicze: co mogłem ominąć, bądź gdzie leży błąd?

Pozdrawiam,
Radek
Powrót do góry
Ashvili

Debiutant



Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0 HDI 16V
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 15 Paź 2017, 18:34
Temat postu:

Re: ( Peugeot 407 ) ESP OFF po wymianie układu zespolonego tzw. pająka w kierze