Dołączył: 06 Paź 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chorzów, G. ŚLĄSK Posiadane auto: Peugeot 807 2.2 hdi 2002 128 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 19 Paź 2017, 11:22
Temat postu:
Wysokie spalanie , zamulenie .
Witam , błagam o namiary na mechanika w miarę przystepnego cenowo do regulacji , znalezienia usterki w 2.2 hdi , auto zaczęło mi od pewnego czasu mulić i pali o 2-3 litrów więcej , nie wywala błędów Wtryski sprawdzone są ok . Mieszkam w Chorzowie ( Górny Śląsk ). Co drugi weekend średnio jadę w okolice Włoszczowej przez Zawiercie ( 100 km ) też mógłbym po drodze gdzieś skręcić jeśli trzeba ( ale tylko na umówioną godzinę bo mam trójkę dzieci małych , więc niecierpliwcy z nich Pozdrawiam Marcin _________________ bólik
Re: ( Peugeot 807 ) Wysokie spalanie , zamulenie .
Czy kolega coś znalazł ? Ja mam od pół roku ten sam problem w aucie żony ,muł i smok .W końcu mnie to zirytowało bo musiałem z laweta troche polatac a tu cięzarówki nie idzie wyprzedzić.Doszedłem do wniosku że ma usterke sterowania klapami - sa zamkniete . Powodem spadem podciśnienia na przewodzie i mieszek sie nie rusza ,nawet omijajac el-zawór.Tak więc jestem ciekawy jaki finał był.
Dołączył: 31 Sie 2022 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Toruń Posiadane auto: Peugeot 807
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Sie 2022, 11:21
Temat postu:
Re: ( Peugeot 807 ) Wysokie spalanie , zamulenie .
Widzę że jest to powszechny problem.
mam 2.2 HDI z DPF.
Po zakupie kopcił jak traktor.
Po prostu chmura dymu.
Spalanie od 11l wzwyż. Mocy prawie wogóle.
Przede wszystkim zmieniłem paliwo. Zatankowałem olej na znanej mi z jakości stacji paliwe.
Zmiana znaczna - dymu mniej ale moc mała.
Potem sprawdziłem błędy.
Oprogramowanie OPUS od Delphi.
Nic nie pokazało, ale.....
W sekcji obslugi znalazłem regeneracje DPF - odpaliłem.
15minut prawdy pokazał jak mocno musiał być zapierniczony filtr.
Spalanie spadło o ok 2 l
Potem zestaw chemi do układów wtryskowych i silniów zDPF.
Wymiana oleju i filtra.
Wczoraj i dziś trasa w sumie ok 160km.
Dymienie tylko w przedziale 2300 - 2500obr/min.
Dynamia większa.
Jest jedno ale. Podczas zmiany tłumnika i oleju, mechnik wymienił jeden wąż w dolocie od strony turbiny. Był pęknięty.
Te silniki lubia mieć szczelny dolot.
Polecam zrobić taką małą ścieżkę zdrowia ale efekt jest .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 807 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.