Chyba nie ma sensu przepisywać treści, w skrócie : wywaliło na ekran "Depollution" , PP2000 stwierdził że to przedni EGR, kupiłem , wymieniłem, auto zaczęło się dławić przy 1500 obr na min do czasu kiedy się rozgrzeje. Nadal wyrzuca błędy ale z drugiej strony jak patrzymy na wskazania EGR to są ok - "ruszają się" symetrycznie. Jak zaślepię egry to błędów nie ma ale silnik pracuje twardo i drży. Po wyjęciu blaszek pracuje lepiej ale rzuca błędami - na chłopski rozum to EGR ale PP tego nie potwierdza.
Pytanie skąd bierze się gwałtowny spadek mierzonego powietrza na tylnych cylindrach co po paru chwilach mija i przepływy się wyrównują , dodatkowo: co sądzicie o moich korekcjach wtrysków ? niby średnia to 100% ale różnice między min i max korekcją to nawet 45 % - czy to rozpaczliwe próby reagowania na te spadki przepływu ?
Piotr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 607 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.