Witam mam problem z odpaleniem auta przy temperaturze około 0 stopni, jak większość z tym problemem sprawdziłem wszystko ale dalej nic, ktoś tu napisał że może to być problem z rozrusznikiem że za niska klasa dlatego pytanie:
Mam rozrusznik o oznaczeniu CS 1342
Może ktoś określić jaka to klasa bo nigdzie nie mogę tego znalezc?
sprawdź akumulator jaki masz? jakie jest na nim napięcie? jakie masz ładowanie? i ile lat ma ten akumulator i czy jest odpowiedni do twojego silnika. _________________ Pomagam więc Stawiasz Piwo!
Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 1134 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ruda Śląska Posiadane auto: Peugeot 508SW Feline
Piwa: 120/1
Wysłany: Pią 22 Gru 2017, 10:04
Temat postu:
Re: Rozrusznik-klasa
Redman napisał:
Witam mam problem z odpaleniem auta przy temperaturze około 0 stopni, jak większość z tym problemem sprawdziłem wszystko ale dalej nic, ktoś tu napisał że może to być problem z rozrusznikiem że za niska klasa dlatego pytanie:
Mam rozrusznik o oznaczeniu CS 1342
Może ktoś określić jaka to klasa bo nigdzie nie mogę tego znalezc?
Pozdrawiam ciepło
Nie no, bzdury jakieś. Chyba że ktoś rozrusznik od malucha wsadził. Powodów może być mnóstwo. Pierwsza rzecz to sprawdzenie świec żarowych. Ale z doświadczenia wiem że przy spalonych świecach hdi zapala nawet w większe mrozy. Niemniej warto sprawdzić. Poza tym nie napisałeś jakiego rodzaju są problemy, czy rozrusznik kręci szybko, czy wolno, za którym razem auto zapala, itp.
Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 1134 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ruda Śląska Posiadane auto: Peugeot 508SW Feline
Piwa: 120/1
Wysłany: Pią 22 Gru 2017, 10:05
Temat postu:
Re: Rozrusznik-klasa
Redman napisał:
Witam mam problem z odpaleniem auta przy temperaturze około 0 stopni, jak większość z tym problemem sprawdziłem wszystko ale dalej nic, ktoś tu napisał że może to być problem z rozrusznikiem że za niska klasa dlatego pytanie:
Mam rozrusznik o oznaczeniu CS 1342
Może ktoś określić jaka to klasa bo nigdzie nie mogę tego znalezc?
Pozdrawiam ciepło
Nie no, bzdury jakieś. Chyba że ktoś rozrusznik od malucha wsadził. Wyobrażasz sobie że producent stosuje w aucie rozrusznik który ma problem z zapaleniem auta przy zero stopniach? Powodów może być mnóstwo. Pierwsza rzecz to sprawdzenie świec żarowych. Ale z doświadczenia wiem że przy spalonych świecach hdi zapala nawet w większe mrozy. Niemniej warto sprawdzić. Poza tym nie napisałeś jakiego rodzaju są problemy, czy rozrusznik kręci szybko, czy wolno, za którym razem auto zapala, itp.
Wszystkie rzeczy o których piszesz zostały sprawdzone, w innym wątku znalazłem taką wypowiedź tego użytkownika stąd moje pytanie odnośnie klasy rozrusznika, bo podążam tym tropem teraz.
Tutaj ta wypowiedź:
hakeryk2 napisał:
Temat popularny w Google więc odpowiem - i wypowiem się też pod innymi tematami ponieważ jest to zmora 2.0 HDI. Otóż również miałem taki problem, auto paliło fajnie dopóki temp była powyżej 0. Wystarczyło -1C i już były problemy, a po -7 to mogłem zapomnieć o odpaleniu, auto sobie mogło kręcić i kręcić aż do rozładowania akumulatora.
Co oczywiście mechanicy? Standard - to co wszyscy na forach:
- świecie
- kable
- kiepskie paliwo
- zła kompresja
- wtryski
Dodatkowo u mnie przy minusowej temperaturze tak do rozgrzania (około 5 minut) na wolnych obrotach trochę kaszlał.
Na szczęście szwagier który również ma puga, dopadł dobrych mechaników którzy specjalizują się w francuzach. Ich diagnoza była szybka ale nikt nie mógł w nią uwierzyć.
Wymienić rozrusznik z klasy 4 lub 5 na 6+ i najlepiej na ten o kodzie d8r27 - z początku zarówno szwagier jak i jak pomyśleliśmy że to kolejni magicy co chcą nas orżnąć za robotę, ale po zmianie rozrusznika na wersję 6+ czyli z krajów skandynawskich autko pali na strzał i nie faluje pod odpaleniu nawet na kiepskim paliwie. Za dobry należy dać 250 zł i znajdziecie bez problemu na allegro, możecie próbować i kupić za 100 zł ale pewnie zaraz będzie robić regenerację.
Mechanicy tłumaczyli to tym, że francuzi za bardzo przeliczyli się z wydajnością swoich rozruszników klasy 5 i ładowali je do prawie wszystkich aut które szły do krajów dawnego bloku komunistycznego.
Mam nadzieję, że chociaż komukolwiek ta wiedza się przyda bo nie widziałem nigdzie takiego rozwiązania w tematach na forach.
Witam mam problem z odpaleniem auta przy temperaturze około 0 stopni, jak większość z tym problemem sprawdziłem wszystko ale dalej nic, ktoś tu napisał że może to być problem z rozrusznikiem że za niska klasa dlatego pytanie:
Mam rozrusznik o oznaczeniu CS 1342
Może ktoś określić jaka to klasa bo nigdzie nie mogę tego znalezc?
Pozdrawiam ciepło
Kolego na każdym rozruszniku jest napisana jego klasa. Może go zdemontuj na szybko i gdzieś będzie się liczba kryła pod spodem? U mnie była widoczna po zdjęciu dopiero. Objawy masz te same więc raczej gdy wymienisz na 6+ powinien palić jak szalony.
Witam mam problem z odpaleniem auta przy temperaturze około 0 stopni, jak większość z tym problemem sprawdziłem wszystko ale dalej nic, ktoś tu napisał że może to być problem z rozrusznikiem że za niska klasa dlatego pytanie:
Mam rozrusznik o oznaczeniu CS 1342
Może ktoś określić jaka to klasa bo nigdzie nie mogę tego znalezc?
Pozdrawiam ciepło
Kolego na każdym rozruszniku jest napisana jego klasa. Może go zdemontuj na szybko i gdzieś będzie się liczba kryła pod spodem? U mnie była widoczna po zdjęciu dopiero. Objawy masz te same więc raczej gdy wymienisz na 6+ powinien palić jak szalony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.