Problemy z płynem chłodniczym. Uszczelka pod głowicą?
Witam. Problem dotyczy samochodu Peugeot 508sw, 2.0 BlueHdi, 2015r. 150km.
Panowie mam problem od jakiegoś czasu, zbiornik z płynem chlodniczym jest praktycznie pusty, przy odkręcaniu korka pojawia się ciśnienie, po czym płyn chlodniczy wraca do zbiorniczka, ale nie jakoś dużo. Na postoju to samo, plyn "znika" ze zbiorniczka, po czym po odkręcaniu korka znowu wraca do zbiorniczka. Próbowałem dolewac do maxa, następny dzień to samo... Dodam jedynie, że jakiś czas temu wymieniłem termostat (nie wiem czy ma to jakiś związek). Razem z tą przypadłością - znowu nie wiem czy ma to jakiś związek - na postoju dmucha ciepłe powietrze z nawiewu, a podczas jazdy, na zmianę raz zimne, raz ciepłe, ale bardziej te zimne, mimo że cały czas mam temp na max.
Czy to może być uszczelka pod głowicą? Bo ktoś mi tak zasugerował. Jeśli okaże się to prawdą, z jakimi ewentualnie kosztami się liczyć? Podejrzewam, że nie bedzie to tania naprawa...
Ewentualnie co by to jeszcze mogło być?
Dodam tylko, ze sprawdzałem zbiorniczek i jest szczelny, a także zmieniałem już sam korek i dalej to samo...
Pomożecie, podpowiecie?
Re: ( Peugeot 508 ) Problemy z płynem chłodniczym. Uszczelka pod głowicą?
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem peugeota 508 2.0 hdi 180km z 2016 roku i zauważyłem u siebie bardzo podobne objawy jak twoje. Płyn w zbiorniczku zachowuje się w praktycznie taki sam sposób w jaki opisałeś, na zimnym silniku dalej w zbiorniczku utrzymuje się lekkie ciśnienie i po odkręceniu płynu trochę przybywa. Jedyną róznicą jest tutaj to, że nie ważne czy jadę czy stoję z nawiewu zawsze dmucha ciepłe powietrze (tak jak powinno). Dodam, że płyn chłodniczy utrzymuje dobrą temperaturę podczas jazdy i postoju i nagrzewa się odpowiednio szybko. Czy udało ci się dojść do tego co było przyczyną takiego zachowania poziomu płynu chłodniczego?
Re: ( Peugeot 508 ) Problemy z płynem chłodniczym. Uszczelka pod głowicą?
U mnie niestety okazała się uszczelka pod głowicą, koszt bardzo duży niestety... Spróbuj zakupić z Allegro tester do głowic (koszt ok. 20 zł). To już definitywnie potwierdziło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.