to wersja 1.4VTI 95KM, lepsza jest zwykła 88KM bez problemowego wariatora faz rozrzadu i problemów z łancuchem rozrzadu, ewentualnie 1.6 109KM (oba na pasku)
trzeba sprawdzić czy z układu kierowniczego nic nie puka oraz czy działa klima , reszta raczej prosta, dobre blachy , proste i tanie zawieszenie
cena tez wydaje mi sie troche duza
jesli przygotowany do rejestracji to rozumiem ze opłacony i zostaje 250zł rejestracja + OC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 207 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.