Dołączył: 19 Kwi 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: 508 2.0 hdi 2012r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 19 Kwi 2018, 08:35
Temat postu:
Wymiana sprężyny amortyzatora
Witam,
W moim aucie będą wymienione sprężyny od amortyzatorów. W serwisie powiedzieli ze trzeba je wymienić razem z górnymi lozyskami no inaczej to bez sensu. (sprężyna musiała od czegoś peknac więc to napewno łożysko).
Czy zgadzacie się z taką opinią? Czy jest tak faktycznie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Podwójny wachacz poprzeczny
Obraca sie sama zwrotnica ktora jest łożyskowana na dwoch sworzniach (dolnym i gornym)
Takie same jest w 407 i citroenie c5 oraz w autach wyczynowych np ferrari, aston martin, lamborghini
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Peugeot 508
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 21 Sie 2018, 22:10
Temat postu:
Re: ( Peugeot 508 ) Wymiana sprężyny amortyzatora
Witam,
Chciałbym się doczepić do tematu aby nie zakładać nowego. Posiadam 508 SW i męczy mnie jedna sprawa. Wydaje mi się, że tylne zawieszenie trochę przysiadło. Odstęp pomiędzy nadkolem a oponą z tyłu jest mniejszy niż na przednim zawieszeniu (tył 2 palce, przód 4 palce). Gdy postawię auto na płaskiej powierzchni to prześwit pomiędzy podłożem a progiem jest mniej więcej równy przy przedniej osi jak i tylnej. W innych 508-kach zauważyłem, że odstępy pomiędzy nadkolami a oponami są prawie równe. Dodam, że z tego powodu na początku roku wymieniłem sprężyny z tyłu. Niestety bez żadnego efektu.
Zauważyłem też, że tylne koła są lekko pochylone górą do wewnątrz (rozchodzą się na dole)
Czy może ktoś z Was wie co może jeszcze dogorywać w tylnym zawieszeniu., dlaczego mimo wymiany sprężyn zawieszenie się nie podniosło?
tył ma być "niżej" Francuzi tak stosują z przodu bliżej zera tył na minusie źeby w zakręcie tył nie uciekał, nie był nadsterowny. inne firmy też, tylko przód bardziej na minus dają ponieważ czym większy minus auto lepiej siedzi w łuku ale jest granica oczywiście "od-do". w autach wyścigowych "minusy" są bardzo duże bo wtedy ścina opony od środka ale w łuku drogi to przyklejony oczywiście do tego dochodzi zawias typu unibol bez tulejek gumowych obniżone i utwardzone to tak w skrócie to wygląda. chaotycznie ale na szybko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.