Dołączył: 16 Mar 2018 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kujawy Posiadane auto: Peugeot 308 ??
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 04 Cze 2018, 11:55
Temat postu:
1.6 Vti, 308 tryb awaryjny, P101d, P1015, P0054, depolution
Witam! Cały czas walczę z moim padalcem 308. Ręce już mi opadły i trudno mi je podnieść, od 3 miesięcy mam auto u mechanika. Notorycznie pojawiał się komunikat depollution System Faulty. I tak po kolei to co było zrobiony to najpierw był wywalony kat bo był cały zapchany. Założony jakiś emulator żeby oszukiwał sondę. Później przyszła wymiana czujnika zmiennych faz rozrządu na nowy, wymieniona tylna sonda lambda, sprawdzona instalacja od silniczka vanos. Instalacja OK ale coś tam niby było z silniczkiem ale niby ok działa. W tej chwili po przejechaniu ok 20-30 km, czyli jak silnik jest już rozgrzany i zgaszeniu silnika, ponowne odpalenie powoduje że samochód przechodzi w tryb awaryjny. 2000-3000 obrotów i kaplica, dopiero jak auto postoi 1-2 dni to znowu można nic jeździć normalnie do czasu....W tej chwili jak sobie podepnę gniazdem diagnostycznym to pokazuje przyszłe błędy P0054 - Błąd rezystancji tylnej sondy lambda (założona nowa sonda), P101d, P1015.
Znalazłem na angielskim forum podobne błedy i objawy ale nie do końca mogę wywnioskować jak sobie gość poradził. Może ktoś z lepszym angielskim coś pomoże?!
http://www.peugeotforums.com/forums/207-36/p1015-p101c-p101d-help-174377/
Może ktoś pomoże bo ręce człowiekowi opadają, już odwiedziłem 3 mechaników, a teraz muszę czekać znowu na swoją kolej 2 tygodnie żeby się do mechanika dostać.
Jak juz przysłowiowy janusz włoży te swoje łapki do silnika to dobra z tego juz nie będzie Jak ty teraz bedziesz kolego na przeglady jeżdził bez tego katalizatora? Pytam dlatego że w tym roku wchodzą wydruki z analizy spalin podpinane do badania technicznego. Pozdrawiam - Diagnosta
Jak juz przysłowiowy janusz włoży te swoje łapki do silnika to dobra z tego juz nie będzie Jak ty teraz bedziesz kolego na przeglady jeżdził bez tego katalizatora? Pytam dlatego że w tym roku wchodzą wydruki z analizy spalin podpinane do badania technicznego. Pozdrawiam - Diagnosta
Panie kolego, na tą chwilę to chce auto doprowadzić do stanu użytkowalności. Przegląd w listopadzie więc do tego czasu jak będzie potrzeba to założę kata.
Zostawię tutaj dla potomnych. W końcu poradziłem sobie z tym kłopotem. Auto zaprowadziłem do serwisu i pomogło ponowne kodowanie silnika, czy tam komputera, nie wiem dokładnie. Po wizycie w serwisie przejechałem ponad 1000 km i tryb awaryjny nie powrócił. Kontrolka sie zapalała ale to raczej wynikało z braku katalizoatora albo uszkodzonej sondzie lambda. Tak czy inaczej dał mi w kość ten peugeot dlatego się go pozbyłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.