Jeździ się super. 150KM hmmm lepszy jest 156 KM trochę poprawili go w porównaniu do 150KM. Ale i tak to mocno kosztowny silnik w obsłudze. Czyszczenie zaworów dolotowych itp. to drogie usługi. A ja bym nie liczył ich jako awarię, ale niektórzy mechanicy uznają to za awarię. Jest to nowoczesny silnik, mało pali, ma kopa. Ale wymaga dodatkowej obsługi niż stare wersje dużo słabsze. Całe zło w tym aucie nosi na sobie znamię BMW. To te części psują się najczęściej. _________________ C4GP 2,0HDI 150KM 2010r + Peugeot 308SW 1,6THP 156KM 2011r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.