Hejka.
Po powrocie z 4 tygodniowego urlopu chciałem zasiąść do Mojego Puga, ale spotkała mnie przykra niespodzianka, ponieważ mimo kręcenia nie mogłem odpalić auta. Kręciłem chyba z 6 - 7 razy i nic. Zaglądnełem pod maskę i spojżałem na przewód paliwowy. Wyglądało wszystko OK, ale postanowiłem jeszcze podpompować gruszką. Gruszka była dość miękka, w jedynym przezroczystym przewodzie paliwowym zauważyłem pęcherzyki powietrza. Po podpompowaniu paliwa postanowiłem zakręcić jeszcze raz. Pach... odpalił na raz.
Wydaje się, że podczas postoju ucieka gdzieś paliwo. Gdzie szukać przyczyny? W gruszcze podczas pompowania zauważyłem maluteńką dziurkę. Chciałbym wymienić ją na z zaworem zwrotnym. W jaki sposób ją wymienić? Czy musze przecinać przy niej przewody paliwowe a potem po nasunięciu zacisnąć opaską zaciskową? Czy mogę w jakiś sposób uszczelnić połączenia przewodów na złączkach przy filtrze itd?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.