Ostatnio moja 407 2.0 hdi wypluła sporą plamę po oleju zaraz po ruszeniu. Celuję w przewód doprowadzający olej do silnika.
Następnego dnia auto wymyłem odpaliłem przejechałem może około 8-9km i pod autem sucho.
Dzisiaj znowu auto odpaliłem z rana i widzę że znowu pod autem robi się plama.
Czy dobrze obstawiam przewód zasilania z turbiny?
Pytanie czy znowu trzeba wyciągać połoś dpf i kata żeby się do niego dostać?
Sprawdź wpierw uszczelkę na wyjściu sprężonego pwza z turbiny. Pół roku szukalem wycieków u mnie. Po wydaniu sporo kasy na mechanika który uszelnil mi nadstawkę miski olejowej ciekło dalej. Okazało się że wina leży właśnie w uszczelnieniu sprężarki od strony powietrza. Zanim ogarnął mi to serwis KNB w Czeladzi myślałem że to doprowadzenie oleju do turbiny bo przy wypalaniu fapa miałem podczas postoju dym ze spalonego oleju w komorze silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.