Bardzo proszę o ocenę przedmiotowego autka. Dzisiaj z bratem jedziemy oglądać. Niestety sprawa dynamiczna piszę z pracy, więc za ewentualne błędy przepraszam. Rzuca się coś niepokojącego w oczy? Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu 508 czujnik lakieru mam. I sprawa tego silnika, warto? 2014 już powinien być po poprawkach? Z góry dziękuję za odp. Nie ukrywam że w grę wchodzi jeszcze Mondeo mk5 ale to już kwestia 65 tyś przy peugocie nie trzeba się będzie żyłować pieniężne.
Podchodząc do temu na spokojnie to po 1 po drugie powiedzieć że bardzo ładne autko i grzecznie zapytać dlaczego Pan sprzedaje następnie asertywnie obejrzeć auto w tym silnik czy nie ma wyciekow zapytać o serwis czy był serwisowany a zresztą parzy takiej kwocie jedzie się na diagnostykę. Ja kupując auto za 5000 zł jadę już na diagnostykę za 50 zł. Przy takiej kwocie rozwazylbym nawet wizytę w ASO
Dziękuję za szybką odpowiedź. Serwis jest w ASO do końca z rozmowy wynika że to jakiś starszy poważny Pan. A co z rozrządem w tym silniku? Brat chciałby spokojnie pojeździć do 10 lat bez wymiany silnika czy dolewania oleju powód sprzedaży to ponoć ma już inne a ten stoi pod praca sporadycznie jeżdżony bo nie ma miejscu na placu wydaje mi się że chyba nie ma sensu dokładać 15tys żeby kupić rok młodsze po lifcie? Przy odsprzedaży i tak nikt 15 więcej nie da za rok młodsze zatraci się to.
Ja na twoim miejscu poważnie a nawet bardzo poważnie bym sie zastanowił, silnik 1.6 THP - delikatnie mówiąc daleko odbiega od doskonałości , popatrz na forum na tematy o 1.6 THP - ale to Twoja kasa i Twój wybór. _________________ Posiadam Diagbox-a - pomogę - pisać na PW
No po 3 dieslach pora na benzynę. Małe przebiegi do pracy nie opłaca się diesla zima wiecznie niedogrzany. Nie ma co w takim razie za bardzo kupić do 50tys w miarę młodego. Nowa megane to 70tys albo Mondeo 2016 za 65tys ale czy jest sens tyle płacić za auto? Ehh tego silnika się właśnie obawiamy..
To zależy do czego potrzebujesz i jakie masz wymagania. Ja ostatnio doszedłem do wniosku że jeżeli ktoś nie robi tras a krótkie trasy do pracy a ceni sobie bardzo spokój to może warto kupić auto nowe ale niższego segmentu np nowe polo nowa Fabia ewentualnie dacia logan/sandero/duster czy jakas Kia Mazda bądź Toyota niskiego segmentu np Toyota Yaris masz gwarancję i cena taka sama
No po 3 dieslach pora na benzynę. Małe przebiegi do pracy nie opłaca się diesla zima wiecznie niedogrzany. Nie ma co w takim razie za bardzo kupić do 50tys w miarę młodego. Nowa megane to 70tys albo Mondeo 2016 za 65tys ale czy jest sens tyle płacić za auto? Ehh tego silnika się właśnie obawiamy..
a co do aut 2/3 letnich to zawsze ryzyko zresztą nie ważne jaki wiek :p znam osoby co kupują auto nowe i po 10 sprzedają a takie 2 letnie to albo ktoś lubi nowości i ma kasę albo coś jest nie tak i dlatego zależy mu na sprzedaży
Na miasto do chrobotania jest Grande Punto czasami gdzieś na weekend trzeba pojechać no i nie wszystkiego w życiu sobie trzeba odmawiać w miarę rozsądku oczywiście . Rozmawiałem z serwisem peugeota wszystko zależy jak było serwisowane świece, olej a z rozrządem w każdym aucie może się coś dziać generalnie warto sprawdzić ten silnik przed zakupem koszt 400zl.
Na miasto do chrobotania jest Grande Punto czasami gdzieś na weekend trzeba pojechać no i nie wszystkiego w życiu sobie trzeba odmawiać w miarę rozsądku oczywiście . Rozmawiałem z serwisem peugeota wszystko zależy jak było serwisowane świece, olej a z rozrządem w każdym aucie może się coś dziać generalnie warto sprawdzić ten silnik przed zakupem koszt 400zl.
Edit
Przegląd w Tychach 300zl na rozrząd jest przedłużona gwarancji jeżeli jest serwisowany.
Dołączył: 09 Mar 2016 Posty: 327 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowieckie Posiadane auto: C4 GP II 2.0 HDI
Piwa: 14/10
Wysłany: Pią 05 Paź 2018, 11:41
Temat postu:
Re: ( Peugeot 508 ) Zakup 508 2014 1.6 THP
Wiadomo, że z każdym silnikiem może coś się dziać, ale po co ryzykować? nawet jak zrobisz przegląd silnika za 400 zł serwis nie da Ci na niego gwarancji. a historii o THP na forum jest naprawdę mnóstwo.
Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 207 Skąd jesteś (miejscowość / region): Cieszyn-Śląskie Posiadane auto: Był 407 sw 2.0 HDI 136km, Peugeot 508sw 1,6 THP 156KM 2011 jest OCTAVIA 3 L&K, 2.0 TDI 2015r.
Piwa: 3/0
Wysłany: Pią 05 Paź 2018, 11:53
Temat postu:
Re: ( Peugeot 508 ) Zakup 508 2014 1.6 THP
Kolego nie kupuj tego samochodu i żadnego innego z tym silnikiem 1.6 THP Wiem że samochód jest ładny i może się podobać ale silnik to dramat. Poczytaj sobie w necie o tych silnikach. Zresztą samo to forum poczytaj, setki ludzi nie mogą się mylić i pisac o rzeczach wyssanych z palca. Oczywiście wybór należy do Ciebie. Ja kupiłem świadomie i gdybym mógł cofnąć czas to na 100% bym nie kupił.
Wszystkiego dobrego i napisz czy kupiłeś czy nie
Dzieki za szczerą pomoc, kubeł zimnej wody i za zaangażowanie, fajne forum. Jadę zobaczyć z ciekawości to 508 bo zbiera dobre opinie poza tym 1.6 i zobaczę jak to jeździ w porównaniu do 2.0 dCi. Najwyżej się będzie szukać HDi
Kup cos z silnikiem 1.4TSI 125/140KM np Octavie , swietny silnik na pasku , pozbyty wszystkich wad poprzedników, bezawaryjny sa juz egzemplarze które zrobiły ponad 300tys km bez awarii. Pali tylko ciut wiecej niz diesel a osiagi jak na pojemnosc swietne w wersji 140KM
silniki THP to porażka nawet nowsze , z pugów w benzynie jeszcze ok opinie ma 1.2 puretech np w 308
Auto za 50-60k wypadałoby sprawdzi w ASO lub dobrym dużym warsztacie co oferuje takie usługi
Co do nówek to jak sie pośpieszysz to nowa meganke z wycofywanym silnikiem 1.6 115KM kupisz juz od 56tys zł ale trzeba sie spieszyc bo zostały tylko auta z placu od wrzesnia ten silnik juz nie produkowany ze wzgledu na wchodzace normy spalin, od teraz benzyniaki bedą miały filtr cząstek stałych GPF. Sam silnik to sprawdzona konstrukcja nissana na rynku ponad 10lat
odnośnie nowej meganki wiem mówili w salonie, tylko że to bieda jest straszna licznik cyfrowy, zwykłe radio zamiast tableta, octavie nie dziękuje mam w pracy 2015r środek to tandeta i tani plastik, dla mnie totalnie przereklamowane auto, jako służbowe super, ale na prywate nie za te pieniądze, a tematów o znikajacym oleju w tsi jest sporo. Zresztą chce mieć pieniądze w rezerwie, w tych czasach dzisiaj pracujesz, jutro możesz nie pracować.
Ok do meritum. Oglądałem w oryginalnym lakierze, zadbany, niepoobijany nie porysowany, lakierowany skrawek zderzaka tylnego co otwarcie Pan powiedział bo nawet nie da się dopatrzyć. Ogólnie fajny wyciszony, nic nie skrzypi, puka itp widać że troszkę zastany tarcze pordzewiałe czuć przy hamowaniu na pedale, że jest nalot. Auto pod firmą Pan zmienił na nowiutką mazde, stała obok. Pali ok, jeździ hmm no przy przyspieszaniu coś na mili sekundy go dławiło, ojciec stwierdził, że to przez przyrdzewiałe tarcze bo było słychać z tyłu, przy każdym hamowaniu. Stwierdził, że dłuższej jazdy potrzeba. Nie wieeeeeeem? Co się w tym silniku może zepsuć? wymienić rozrząd to nie jest chyba dramat? Nie wiem co lepszego w tej cenie. Przebieg śmieszy potwierdzony, co mam kupić 7 letnie a4 co ma 300tyś?
Nie jest to 20zł więc ewentualnie proszę o kubeł zimnej wody. Przemawia przebieg, bezwypadkowość no i sama rozmowa. Pan nie zwraca uwagi na tysiąc czy dwa, sprawia wrażenie uczciwego i majętnego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.