mam problem z odpaleniem auta 4007 2010r. 2.2 HDI 156km. W zasadzie złożyło się to z dość dużą naprawą wymiana : termostatu, rozrządu oraz filtra paliwa. Sam filtr został wymieniony przed rozrządem, a auto odpalone (lekko pofalowało i można się było przejechać). Następnie wymieniany był rozrząd i trochę auto stało.
Na komputerze jest tylko jeden błąd związany ze świecami żarowymi, ale nie pojawiają się inne. W podglądzie układu wtryskowego ciśnienie mierzone wynosi 0 a zadane 250 bar. Po bardzo długim kręceniu rozrusznikiem na chwilę ciśnienie podchodziło w górę, silnik z raz się zaksztusił i znów padał.
Generalnie z pompy WC wydostaje się bardzo mało paliwa. Zmierzyłem Ciśnienie zasilające za filtrem i jest bardzo niskie. Słyszałem, że pompa elektryczna powinna dostarczać około 3Bar na pompę WC. W filtrze jest zawór zwrotny więc go ominąłem i wykonałem pomiar na przewodzie. Praktycznie nic, a pompkę słychać. Tak więc cały układ pompki został wyjęty z baku. Wyjście pompki elektrycznej jest połączone z jakimś zaworkiem, który przy bardzo małym ciśnieniu (prawie nic) zaczyna przepuszczać paliwo znów do zbiornika. W tym zaworku jest bardzo słaba sprężyna. Dodam tylko, że to małe ciśnienie dostarczało paliwo do filtra, wstępnie również go napełniało i lekko odpowietrzało.
Nigdzie nie mogę znaleźć tego zaworu z przy pompie, ani również całego nowego modułu pompy. Czy ktoś mierzył jakie ciśnienie w tym modelu wychodzi z całego modułu pompki paliwa za tym zaworem?
W między czasie zakupiłem używaną pompę zbiornika wraz z osprzętem. Działa dokładnie tak samo. Czyli w przypadku oporu ciśnienia zawór przepuszcza paliwo do zbiornika.
Tak więc moje pytanie, czy pompa WC z wbudowaną pompą tłoczącą może może mieć problem z pociągnięciem paliwa z filtra? Czy należy wykonać test podciśnienia? A może ta pompa nic nie pociągnie jeśli nie jest zalana paliwem? ew. czy może przepuszczać paliwo na przepływ zamiast na sekcje wysokiego ciśnienia? Zawór regulujący wydatek paliwa jest normalnie otwarty. Podłączony pod zasilanie przełącza się i zamyka.
Dla sprostowania tematu, uszkodzona była przetłaczająca pompa zębata w pompie Wysokiego ciśnienia. Cała pompa została wymieniona ze względu na brak opłacalności naprawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.