Od kilku dni jestem posiadaczem Peugeota 508sw 2.0 hdi 163 km manual z 2011r.
Od początku był z nim problem.
Otóż podczas kręcenia kierownica słychać u góry jakby strzelanie, pukanie, stukanie w zawieszeniu z przodu.
Dźwięk bardzo zbliżony do górnych mocowań amortyzatorów.
Wymieniłem na nowe KYB wg. diagnozy mechanika - nic to nie pomogło.
Kolejna diagnoza mechanika to Amortyzatory, wymieniłem na nowe Monroe i też nic to nie dało, może trochę ciszej....
Rozkładam już ręce i nie mam zamiaru wydawać kasy na kolejne sugestie mechanika aby wymieniać i wymieniać.
Dodam, że to stukanie występuje jak się delikatnie jedzie na pół sprzęgle i kręci kierownica lub podczas skretow 90 stopni. Gdy auto stoi w miejscu stukow nie ma. Dźwięk słychać bardziej z prawej strony. Podczas jazdy i jazdy na nierownosciach jest cisza.
Dodatkowo jak odkręci się górną nakretke amora, problemu nie ma.
Re: ( Peugeot 508 ) Pukankie, stukanie przy skretach
Jesteś tego pewien? Sprężyny też trochę będą kosztować, a nie chce już kolejnych wydatków na chybił trafił...
Sprężyny są H&R z Niemieckim TUV wiec noe zadna tamdeta. Notabene zestaw ich kosztuje ponad tysiaka.
Re: ( Peugeot 508 ) Pukankie, stukanie przy skretach
Ty wymieniałeś te spreżyny ? czy juz takie kupiłeś ? Objawy typowe jak przy uszkodzonych łożyskach amortyzatorów. Podczas wystepowania objawów druga osoba niech nasłuchuje na zewnatrz skad dobiega stukanie. Pytasz czy jestem pewny czy to wina sprężyn . Odpowiadam - nie jestem pewny. Ale z tym obniżaniem zawsze są jakieś jaja. Miałem audi A3 tez obniżone - klient skarżył sie ze nie da sie tym jechać, kąty pochylenia koła poza normą , opony ścina. Nie wiem co doradzić
Re: ( Peugeot 508 ) Pukankie, stukanie przy skretach
Taki przyjechał z Niemcowni, Ja bym nie obnizal.
Dziś byłem u kolejnego mechanika...
Na postoju pod obciążeniem czuć ewidentnie na szpili amortyzatora pukanie. Podnieslismy auto do góry i krecilismy kołami, dźwięk słychać u góry kolumny, również złapałem za szpile i czuć pukanie.
Ten mechanik twierdzi, że trzeba przywrócić do serii. W środę lub w czwartek zmieniam na seryjne sprężyny i mam nadzieję, że problem się już rozwiąże...
Swoją drogą kolumna składa się z: Amora, sprężyny i górnego mocowania. Amory i gorne mocowanie mam nowki więc pozostaje nieseryjna sprężyna.
Dodatkowo ten mechanik mówi, że jak obniżać to powinno się też inne amory sportowe zastosować, a tu jest seria...
witam. mialem podobny problem w peugeocie 407. slychac bylo to tylko przy wolnej jedzie albo parkowaniu. jak auto stalo to nic sie nie dzialo. na szczescie nic nie wymianialem wczesniej zanim poczytalem. problemem byl przewod zasilajacy od wspomagania. koszt okolo 450zl i problem zniknal. problem wystepowal w modelach przed liftingiem. pozniej wprowadzili modyfikacje . moze to Ci pomoze. nie wiem czy problem tez jest w 508ce ale mysle ze pomoglem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.