Witam. Proszę podpowiedzcie mi czy przy uruchamianiu silnika pompa paliwa daje jakies wieksze cisnienie niz potem gdy silnik juz odpali. Moje pytanie wynika z tego ze po dłuższym postoju musze długo kręcic silnikiem zeby zapalił natomiast po 10min postoju autko ładnie odpala. Wnioskuje ze przez te 10 min cisnienie w przewodach sie jeszcze utrzymuje a po dłuzszym postoju spada cisnienie. Wie ktos moze jakie powinno byc na starcie bo jutro jadę zmierzyć cisnienie. Peugeot 307 sw 2005 2.0 i RFN
Problem tkwi w tym że jak kupowałem auto miał własnie takie problemy z odpalaniem i tez się sugerowałem swiecami. Podczas wymiany kompletu rozrządu,oleju i filtrow wymieniłem też swiece. Wczoraj byłem zmierzyć cisnienie na listwie wtryskowej i wynosiło 3,6 i nie spadało. Wymieniłem także czujnik wału i czujnik temp. cieczy. Szykuje się do wymiany czujnika wałka rozrzadu i jak to nie pomoze to czujnik temp. powietrza w przepustnicy. może jeszce czujnik podcisnienia dawać w du.. ?
Witam ponownie. Winowajcą w problemie odpalania okazał się być regulator ciśnienia paliwa. Wstyd się przyznać ale problem rozwiązałem tylko przez przypadek. Byłem już tak zdesperowany po wizytach u czterech różnych mechaników włącznie z firmą która w szyldzie ma napisane "naprawa aut francuskich" gdzie podłączono mi fure pod komputer który nie wykazał żadnych błędów ale mimo to panowie nakazali mi wymianę BSM bo stwierdzili że jest uszkodzone. Dotarłem do BSM o identycznych numerach i podmieniłem lecz to tez nie pomogło. Nie zanudzam już Panie i Panowie jeżeli ktoś bedzie miał problem z odpalaniem oczywiscie przyczyn może być wiele nie zapomnijcie o tym właśnie regulatorze ciśnienia który jest zamontowany w "koszu" pod pompą paliwa. W moim przypadku wystarczyło przedmuchać kompresorem i wszystko działa. Jeszcze tylko napomnę że mierzyłem ciśnienie na listwie i wynosiło 3,6 bara które jest ok ale co z tego jak auto nie odstało tej właśnie godziny po której pojawiały się przykre objawy nie odpalania. Mechanik powiedział że nie ma to znaczenia czy mierzymy 10min po czy 60min po zgaszeniu silnika. JEDNAK MA!!! Moje koszty związane z dotarciem do prawdy to czujnik położenia wału,czujnik wałka rozrządu , czujnik cieczy, BSM (udało się oddać) mechanicy sugerowali jeszcze czujnik powietrza w przepustnicy i czujnik podciśnienia których na szczęście nie zdążyłem wymienić. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.