Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) Peugeot 307cc chcek egein i anipulation Full POMOCY



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mranton

Czytelnik



Dołączył: 23 Maj 2019
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Oława
Posiadane auto: Peugeot 307cc 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 23 Maj 2019, 16:52
Temat postu:

Peugeot 307cc chcek egein i anipulation Full POMOCY



Witam, Mam problem od 3 miesięcy z Peugot 307cc 2004r. Benzyna + lpg.
Mój problem polega na tym że świeci się kontrolka slinika oraz komunikat anipulation Full mechanik wymienił mi mapsensor, przepustnice i czujnik temperatury ponac wszystko inne działa prawidłowo po wymianie przespustnicy auto chodziło ok 2 tyg dodam prze przed wymianą przepustnicy auto nie miało nocy i skakał silnik teraz to wyskakuje narazie bez tego skakania
Brak sił co można zrobić lub sprawdzić czy gdzieś jest jakieś spięcie może? Może to problem z elektryka i stała tak się mi po ulewie na dworze po podłączeniu kompa wyskakuje :
P0170-usterka w układzie sterownika dawka paliwa
P1160-Sygnał ciśnienia doładowania poza zasięgiem
O1c2
P101
U3101
Oraz że czujnik temperatury cieczy chladzacej zwarcie w obwodzie nieprawidłowy odczyt stały
Dodam iż pokazuje mi -40 stopni chłodzenia i wariuje wskaźnik temperatury
Proszę o pomoc i z góry dziękujęWink
Powrót do góry
Mranton

Czytelnik



Dołączył: 23 Maj 2019
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Oława
Posiadane auto: Peugeot 307cc 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 23 Maj 2019, 19:51
Temat postu:

Re: Peugeot 307cc chcek egein i anipulation Full POMOCY


[quote="Mranton"][color=red][/color][size=18][/size]
Witam, Mam problem od 3 miesięcy z Peugot 307cc 2004r. Benzyna + lpg.
Mój problem polega na tym że świeci się kontrolka slinika oraz komunikat anipulation Full mechanik wymienił mi mapsensor, przepustnice i czujnik temperatury ponac wszystko inne działa prawidłowo po wymianie przespustnicy auto chodziło ok 2 tyg dodam prze przed wymianą przepustnicy auto nie miało nocy i skakał silnik teraz to wyskakuje narazie bez tego skakania
Brak sił co można zrobić lub sprawdzić czy gdzieś jest jakieś spięcie może? Może to problem z elektryka i stała tak się mi po ulewie na dworze po podłączeniu kompa wyskakuje :
P0170-usterka w układzie sterownika dawka paliwa
P1160-Sygnał ciśnienia doładowania poza zasięgiem
O1c2
P101
U3101
Oraz że czujnik temperatury cieczy chladzacej zwarcie w obwodzie nieprawidłowy odczyt stały
Dodam iż pokazuje mi -40 stopni chłodzenia i wariuje wskaźnik temperatury
Proszę o pomoc i z góry dziękujęWink[/quote]
Powrót do góry
Dominik7

Czytelnik



Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tarnów / małopolskie
Posiadane auto: Peugeot 307 XR 1.4 Benzyna + LPG
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Lip 2019, 08:46
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) Peugeot 307cc chcek egein i anipulation Full POMOCY


Ja mam model z 2003 roku i też mam benzyne + lpg. Byłem już u kilku mechaników, gazowników. Wymieniłem sonde lambda przed katalizatorem, zamontowali mi nawet emulator sondy za katalizatorem, bo ostatecznie to sonda lambda za katalizatorem wyświetla błąd antipollution fault. Stary mechanik mi powiedział z ręką na sercu... żebym sie nie przejmował tym komunikatem, bo te peugeoty tak mają. Tłumaczył, że temperatura spalania gazu jest większa niż benzyny, więc te sondy będą taki błąd pokazywać. Po skasowaniu tego błędu, za 3 dni ponownie on się pojawia. Mówił, po prostu żebym z tym błędem jeździł. Istnieje rozwiązanie tego problemu. Montaż elektronicznego emulatora na sondzie przed i za katalizatorem (koszt na obu 500zł). Wtedy sondy będą oszukiwane jeśli chodzi o temperature spalania gazu i nie będą tego błędu wyświetlać.

Również miałem szarpanie samochodu, najgorzej na skrzyżowaniu gdy chciałem szybko ruszyć, bo zdarzało sie ze auto ruszyło i już w połowie byłem na środku drogi i nagle zgasło, bo szarpnęło na obrotach. Naprawili mi mape silnika (mapsensor) i jak ręką odjął. Silnik chodzi bardzo sprawnie, trzyma równo obroty na benzynie jak i lpg. Robili mi dokładną diagnostyke silnika i odnośnie tego check engine nie ma rozwiązania. Zacząłem wymieniać sondy i zaraz światełko wracało. Profesjonalni gazownicy powiedzieli, żebym zmienił katalizator, ale inni powiedzieli, że mają doświadczenie z tymi peugeotami i na gazie te sondy zawsze wyświetlają check engine.

Oprócz tego mam taki problem i dzisiaj jestem umówiony u mechanika, otóż jak jade to nagle stan paliwa (benzyny) wskazuje mi pełny zbiornik. Niestety przy instalacji LPG w tym aucie konieczne jest znów zamontowanie emulatora, który będzie wiedział ile tego paliwa jest faktycznie.

Odkąd kupiłem ten samochód, to mam bardzo mieszane uczucia, bo nawet w dużo starszym Lanosie takich problemów nie miałem jak z tym Francuzem.
Powrót do góry
Mranton

Czytelnik



Dołączył: 23 Maj 2019
Posty: 3
Skąd jesteś (miejscowość / region): Oława
Posiadane auto: Peugeot 307cc 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Lip 2019, 13:54
Temat postu:

Naprawiony


Dziękuję za odpowiedź, auto mam już naprawione od pory jak pisałem tak sie cieszyłem naprawą że zapomniałem się podzielić inormacja .
A więc wymieniłem całkowicie elektryczna przepustnice czyszczenie starej i wymiana wszystkich możliwych czujników niestety nie powidła się, po w wymianie przepustnicy auto jeździło silnik nie szarpał ale check dalej świecił, okazało się że nie wystarczy w peugocie wymienić części również trzeba zrobić adaptację w tym przypadku adaptacje przepustnicy.
Po 4 miesięcznej naprawie stwierdziłem że oddam auto do serwisu w salonie.
W salonie zrobili adaptację i diagnostykę silnika wszystko jest okey czasami ale rzadko silnik lekko skacze na obrotach jalowych .
Salon Peugot to jeden z drogich Marek samochodów ale jeśli chodzi o serwis i naprawy nie takie koszty straszne i lepiej mieć auto naprawione w 2 dni niż 4 miesiące.
Teraz tylko będę jeździć do salonu PRZEDEWSZYSTKIM ROBIA TAM RAPORTY I NIE NACIAGAJĄ KLIENTOW.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.


Peugeot308 SW

58 900

2016r.

174 000 km

śląskie

Peugeot3008

25 900

2011r.

244 000 km

wielkopolskie

PeugeotRIFTER

61 900

2019r.

136 000 km

mazowieckie

Peugeot308

26 500

2016r.

165 840 km

wielkopolskie

Peugeot2008

37 900

2016r.

175 871 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System