Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 407 ) 1.6 hdi problem z mocą, prośba o odczyt diagb



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
peugeott4

Czytelnik



Dołączył: 24 Cze 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): nowy dwor mazowiecki
Posiadane auto: peugeot 407 1.6 hdi 109km 2007r
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 24 Cze 2019, 16:34
Temat postu:

1.6 hdi problem z mocą, prośba o odczyt diagb


Witam, jestem tutaj nowy nie do końca wiem gdzie mam się przywitać dlatego robię to tutaj. Jeśli ktoś jest w stanie udzielić mi wskazówek to będę wdzięczny, szukałem po innch tematach pt brak mocy, turbo nie ciagnie itp. ale każdy przypadek jest inny kupiłem lexie zrobiłem diagnoze i był bym wdzięczny gdyby ktoś zerknął na to fachowym okiem.

Sprawa wygląda tak jakiś czas temu wywaliło błąd zzapalil się check i auto przeszło w tryb awaryjny, po diagnozie u fachowca "jakims" komp wyszedł czujnik turbosprężarki ten który znajduje się w przepustnicy po następnej diagnozie ale już na lexi u innego fachowca turbo pozno wstaje ale stwierdziłem ze zanim wyciagne turbo wymieniłe elektrozawór ten z tylu silnika, przewody podciśnienia idące od elektrozaworu do gruchy turbosprężarki ten krotki od eletrozawou do zbiornika podciśnienia czyscilem przepustnice, mało tego kupiłem druga uzywana, wymieniłem przepływomierz na jakiś chiński ok 300zl ale ze to ponoc lipa kupiłem kolejny używany ale oryginalny, kolejna diagnoza u innego fachowca tez na lexi wykazala rzekomo egr, wiec kupiłem również egr nowy ale nie ogyginalny cos ok 350 zł co się okazało? dalej samochod nie jedzie nagle dmuchnalem w intercoler i nikt nie uwierzy co wyleciało....kawalek szmaty ( prawdopodobnie ktoś kiedyś cos robil wsadzil kawalek szmaty w dolot zapomnial zakrecil i wciagnęlo). Podsumowujac ta historie po wyciagnieciu szmaty z intercolera samochod "jakos jedzie" ale to straszny muł efekt jest taki ze turo zaczyna jakos ciagnac od ok 2800 obrotow a tak to jest porazka wiec kupiłem lexie i sam się ucze. ZZ tego co ja zauwazylem jako laik turbo faktycznie pozno wstaje np. podczas jazdy wartość zadawana to 2000 a moja pompuje np. 1300 i dopiero jak zacznie się krecicc np. pow 3tys to zaczynają się te wartości zblizac, 0 przy egr tez mnie niepokoi dlatego pisze tutaj ponieważ z tego co wyczytałem niektórzy maja potezna wiedze.

Z góry przepraszam ze zrobiłem kopiuj wklej sam text ale nie wiem jak wrzucić plik tu na forum, a wyniki z lexi zapisaly mi się w pdf.



Prędkość obrotowa silnika 739 Obr/min
Synchronizacja wałek rozrządu/wał korbowy
Tak
Temperatura płynu chłodzącego silnika
95 ° C
Wartość zadana wydatku powietrza 244 mg/wtrysk
Zmierzony wydatek powietrza 341 mg/wtrysk
Temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu
77 ° C
Odwzorowanie pozycji turbosprężarki
100 %
Wartość zadana pozycji turbosprężarki
53 %
Temperatura powietrza dolotowego w kolektorze
77 ° C
Cisnienie atmosferyczne 1000 mbar
Ciśnienie turbo zmierzone 1012 mbar
Wartość zadana ciśnienia turbo 835 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbodoładowania
74 %
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin
Wartość niewłaściwa %
Kopiowanie położenia EGR 0 %

Okresowy Stosunek Otwarcia elektrozaworu przepustnicy Recyrkulacji Spalin
Wartość niewłaściwa %
Przekazywanie położenia przepustnicy EGR
1 %
RCO elektrozawór przepustnicy bypass (jeżeli obecny)
Wartość niewłaściwa %
Kopiowanie położenia przepustnicy bypass (jeżeli obecny)
1 %
Temperatura paliwa 65 ° C
Zmierzone ciśnienie paliwa 243 bar
Zmierzony wydatek wtryskiwania 5.10 mg/wtrysk


Połozenie egr nie zmienia się podczas jazdy, caly czas wynosi 0.

[/img][/list]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 407 »

Opinie o samochodach Peugeot 407 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot2008

86 900

2020r.

55 000 km

wielkopolskie

Peugeot3008

45 900

2015r.

112 000 km

wielkopolskie

Peugeot107

9 900

2009r.

258 000 km

mazowieckie

Peugeot5008

38 300

2014r.

200 235 km

podkarpackie

Peugeot2008

37 900

2016r.

175 871 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System