Panowie, i panie też.
Prośba o pomoc, dyskusję itp. Itd.
Pacjent 508 2.0hdi 180hp 2016r.
W trakcie jazdy autostradowej auto 'zgaslo', przestało przyspieszać, zatrzymało się i nie chce odpalić. Obecnie w warsztacie, panowie szukają przyczyny.
Zapalił się check engine, diagnostyka nie pokazuje obecnie błędów.
Wydaje mi się że trochę przed awarią był problem z przekroczeniem 200km/h... (oczywiście niemiecka autostrada).
Tankowanie na Shell, nigdy lipne stacje...
Rozruch kręci jak głupi. Czujnik wału pokazuje że kręci przy rozruchu... Pompa CR robiona miesiąc temu u fachurów, uszczelnienia. Filtr Fap czyszczony 2 tygodnie temu.. Olej i filtry też. Obecnie sprawdzamy wtryski. Jest jeszcze trop że to jakiś dynks przy rozrządzie, jakaś blaszka czy coś takiego (fachman tłumaczył ale nie wszystko zapamiętałem).
Czy ktoś miał może taki przypadek, albo ma pomysł co sprawdzić?
Bardzo proszę o konstruktywne wypowiedzi
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 3822 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Nie 07 Lip 2019, 21:07
Temat postu:
Re: Pug nie odpala
Krzysztof J napisał:
Panowie, i panie też.
Prośba o pomoc, dyskusję itp. Itd.
Pacjent 508 2.0hdi 180hp 2016r.
W trakcie jazdy autostradowej auto 'zgaslo', przestało przyspieszać, zatrzymało się i nie chce odpalić. Obecnie w warsztacie, panowie szukają przyczyny.
Zapalił się check engine, diagnostyka nie pokazuje obecnie błędów.
Wydaje mi się że trochę przed awarią był problem z przekroczeniem 200km/h... (oczywiście niemiecka autostrada).
Tankowanie na Shell, nigdy lipne stacje...
Rozruch kręci jak głupi. Czujnik wału pokazuje że kręci przy rozruchu... Pompa CR robiona miesiąc temu u fachurów, uszczelnienia. Filtr Fap czyszczony 2 tygodnie temu.. Olej i filtry też. Obecnie sprawdzamy wtryski. Jest jeszcze trop że to jakiś dynks przy rozrządzie, jakaś blaszka czy coś takiego (fachman tłumaczył ale nie wszystko zapamiętałem).
Czy ktoś miał może taki przypadek, albo ma pomysł co sprawdzić?
Bardzo proszę o konstruktywne wypowiedzi
Jak kręci bardzo dobrze to może nawaliła klapa gaszenia i zdusiła ci silnik lub grzybek oz zaworu egr sie urwał i ten sam objaw... _________________ Prosze pytać na pw.
Temat wraca... Wtryskiwacz zakodowany ale auto nadal nie chce odpalić...
Komputer pokazuje błędy:
U1f00
U1208
U1213
B1003
B162c
Z tego co czytałem wychodzi ze może to być zrąbany sterownik silnika? Czy może pomóc reset BSI?
Poszukuję mobilnego speca z komputerem... Panowie w warsztacie nie mają niestety diagboxa..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.