Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) 2.0 HDI RHR - sterownik umiera



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seghide

Czytelnik



Dołączył: 27 Cze 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poddębice
Posiadane auto: Peugeot 307 SW 2.0 HDI 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 17 Sie 2019, 19:20
Temat postu:

2.0 HDI RHR - sterownik umiera


Witam,

Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły, ale nie pali. No nic, pojechałem drugim autem. Wczoraj zacząłem diagnostykę. PP2000 wyrzucił brak zasilania czujników i błąd wewnętrzny kalkulatora wtrysku. Fajnie. Podejrzałem też parametry podczas próby odpalenia i pompa biła ciśnienie 345 bar więc git. Otworzyłem sterownik (SID 803 by Siemens), naocznie uszkodzeń brak. Wygrzałem BGA, podpiąłem ponownie, PP2000, skasowałem błędy i okazało się, że zasilanie 5V powróciło. Teraz pompa nie puszcza paliwa... Po zapodaniu plaka w dolot silnik pracuje. Także jedynym kłopotem, który mam teraz to nie działający zawór regulacji ciśnienia paliwa. Wiązka sprawna, więc to wina sterownika. Po odłączeniu od sterowania zaworu silnik nadal nie chce gadać o własnych siłach - myślałem, że uruchomi się w trybie awaryjnym (gdzieś doczytałem że pompa powinna wtedy dawać pełne ciśnienie). Natomiast to też nie skutkuje.

Wydaję mi się, że tak czy siak sterownik do wymiany. Prosiłbym jedynie o poradę. Mam BDM100 i Lexię. Kupić sterownik za pięć dych i przelutowywać immo czy lepiej od razu zestaw startowy ECU+immo+BSI+BSM+ (z którym też są problemy)? Które konkretnie numerki mają się zgadzać na etykietkach?

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.


Peugeot307 CC

15 800

2006r.

143 000 km

mazowieckie

Peugeot108

39 900

2018r.

17 000 km

wielkopolskie

Peugeot2008

38 900

2014r.

115 000 km

wielkopolskie

Peugeot301

30 900

2017r.

139 000 km

mazowieckie

Peugeot208

62 800

2018r.

18 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System