Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 18:46
Temat postu:

zwiększona emisja spalin


Witam
Mam problem z moim autem(Peugeot 307 1,6 hdi FAP 110KM DV6TED4),po przejechaniu 300-400m po dodaniu gazu, następuje zwiększona emisja spalin(biały dym),podobnie też na biegu jałowym przy dodawaniu gazu.
Płynu chłodniczego nie ubywa.Jeden mechanik powiedział że to uszczelka pod głowicą a drugi że to turbo sprzężarka . Nie chciałbym pokrywać koszty wymiany niepotrzebnych elementów .Posiadam interfejs z Diagboxem , proponowałem pomiar parametrów ale nie wykazywali ochoty.Jedyny błąd który wyskakuje to: Błąd stały.System addytywności.Ilość dodatku zbyt dużo.Proszę o sugestie.
Powrót do góry
bartek848

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 306
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszow
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0hdi,T5 2.5tdi Audi S3 1.8t
Piwa: 25/1
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 21:46
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Silnik bierze płyn chlodniczy lub olej?
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 22:27
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


W układzie przepustnicy powietrza dolotowego widać pocenie i na przewodzie powrotnym smarowania turbosprężarki mały wyciek, co 2 miesiące dolewałem olej .Płyn chłodniczy stały poziom, sprawdziłem również chłodnicę EGR
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 04 Paź 2019, 12:55
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Przy okazji mam pytanie , aby wyciągnąć intercooler (wymiennik powietrza podwójny) trzeba rozebrać zderzak przedni czy istnieje inny sposób.
Z góry dziękuję za pomoc
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 09 Paź 2019, 21:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Zrobiłem pomiary w PP2000 zrobione na postoju, po uruchomieniu silnika wszystko jest ok , po paru minutach i dodaniu gazu występuje duża emisja spalin
Oto pomiary:
WYDATEK POWIETRZA
prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 29 °C
zadany wydatek powietrza 255 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 247 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 14 °C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 15 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 965 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1024 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 68%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 45%
kopiowanie położenia EGR 44%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 1%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%


prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 51 °C
zadany wydatek powietrza 216 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 471 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 18 °C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 23 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 1024 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1024 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 69%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 0%
kopiowanie położenia EGR 0%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 1%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%


prędkość obrotowa silnika 3180 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 64 °C
zadany wydatek powietrza 494 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 541 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 21°C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 35 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 1647 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1424 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 52%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 0%
kopiowanie położenia EGR 0%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 3%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%

PALIWO
prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 33 C
zmierzone ciśnienie paliwa 290 bar
nastawa ciśnienia paliwa 282 bar
RCO regulatora przepływu paliwa 18%
zmierzony wydatek wtryskiwania 7.06 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 1 0.49 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 2 -0.11 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 3 1,91 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 4 -1.05 mg/wtrysk
wartość zadana wydatku oleju napędowego dostarczana przez pompę 1231.37 Mm3/sec
stan błędu sterowania wtryskiwaczami brak błędu
temperatura paliwa 16 C



prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 53 C
zmierzone ciśnienie paliwa 259 bar
nastawa ciśnienia paliwa 267 bar
RCO regulatora przepływu paliwa 18%
zmierzony wydatek wtryskiwania 5.88 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 1 -0.25 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 2 0,08 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 3 1,02 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 4 -0.72 mg/wtrysk
wartość zadana wydatku oleju napędowego dostarczana przez pompę 1231.37 Mm3/sec
stan błędu sterowania wtryskiwaczami brak błędu
temperatura paliwa 26 C

FAP

prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
obciążenie filtra cząsteczek 72%
temperatura za katalizatorem ó 100 C
masa dodatku w FAP 121 g
ilość dodatku pozostałego w zbiorniku 3000 ml
ciśnienie różnicowe w układzie wydechowym 27 mbar
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 18 C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 16 C
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
wydatek objętościowy powietrza 24 l/h
średni przebieg pomiędzy regeneracjami w ostatnich 5 cyklach 26 km
kilometry przejechane od ostatniej regeneracji 0 km
Proszę o pomoc
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 09 Paź 2019, 21:25
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot2008

52 900

2018r.

81 000 km

wielkopolskie

Peugeot2008

36 600

2015r.

140 657 km

podkarpackie

Peugeot208

39 400

2017r.

105 520 km

podkarpackie

PeugeotRIFTER

62 900

2019r.

114 000 km

mazowieckie

Peugeot208

17 900

2014r.

166 525 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System