Właśnie nic nie widać niby.....za filtrem w wężyku po przygotowaniu powyżej 2.5 tys dopiero sporadycznie jakiś mikro bąbelek się pojawia....tak to nie ma nic przy rozruchu i gaszeniu też....gdzie szukać panowie? Na diagbox wszystko wzorowo każdy parametr....dwa wtryski 93 i 105 procent....tyle.
Panowie widzę że piszę prawie sam.....sprawdziłem Aku, od razu po podniesieniu maski ma 12.1........ale gdy bsi się już uśpi ma 12.3 V dodam że tydzień temu profilaktycznie ładowałem prostownikiem......może bateria już nie domaga?narazie pali dobrze ale czekam kiedy znów mnie zaskoczy......jeśli bateria słabsza a rozrusznik kreci to może tak być że nie zapali z powodu baterii?tak jak pisze....rozrusznik kreci ładnie ale nie wiem czy czasem nie będzie bateria kiepska ...
Jeśli mówisz że kręci dobrze to raczej ma te 200 obrotów.. Brak jakichkolwiek błędów świadczy tylko o dysfunkcji układu paliwowego. Na tym bym się skupił.
Ok zgadzam się z tym ale niestety bąbelki w układzie paliwowym pojawiają się sporadycznie dopiero przy ok 3 tys obrotów ....w trakcie odpalania nic nie widać jest samo paliwo
Paliwo w przewodzie może i widzisz ale nie widzisz czy płynie. Jesteś z Czeladź, jak nie ogarniesz to jedz do chłopaków na Wiosenną. Znają się na rzeczy.
Wydaje mi się że paliwo idzie bo problem z odpalaniem jest sporadyczny ....autem jeżdżę na codzien....czasem nie pali od razu i się buntuje.....zaraz zrobię taki test że bywne wtyczki od wtrysków i będę kręcił by zobaczyć obroty silnika przy starcie w diagbox . W ten sposób dowiem się czy rozrusznik kręcąc wytwarza odpowiednie obroty i ciśnienie paliwa.
Wszystkie parametry sprawdzone i są ok....niestety po tych próbach padł już leciwy akumulator więc kupiłem nowy......musiałem mimo wszystko odpalić z plaka......pęcherze powietrza pojawiają się jednak co jakiś czas i wcale nie małe ale nie przesadnie dużo.....od plaka poszedł ładnie i zaraz chodził już na paliwie......wniosek jeden......zapowietrzac się musi skubany.....mam parę dni luzu więc oddałem do znajomego mechanika celem wyeliminowania nieszczelnisci......zobaczymy wkrótce jak to będzie wyglądało......oczywiście napiszę potem czy problem jest rozwiązany
Wymieniłem filtr paliwa z obudową na nową oryginalną.,.pojeździł 2 tygodnie bez problemów....nowy aku......dzisiaj nie odpalił wcale. Po wielu probovh poddałem się....będę musiał z plaka chyba ruszyć jak zapali to wszystko działa świetnie......mechanicy sugerują sprawdzić wtryski. Czy wtryski nie powinny dawać znać że co s jest nie tak?przecież jak odpali to działa już dobrze.....zatelepie nim lekko przy starcie ale zaraz się równa.....świece też są ok wymieniane w zeszłym roku i działają
Problem rozwiązany.....to że zlikwidowane zostały pęcherze powietrza poprzez wymianę obudowy z filtrem paliwa było półmetkiem.....winna okazała się KLAPA POWIETRZA zimnego przed dolotem.......skubana zacięła się na zamknięciu.......i w takiej pozycji została....otworzyłem i odpalił od strzala.....potem było widać podczas ruszania nią że się przycina w pozycji zamknięcia więc została rozruszania i wyczyszczona......auto pali na dotyk. Polecam tą lekturę może komuś się kiedyś przyda
Wiele osób pyta na forum i oczekuje pomocy ale jak już dojdą co było nie tak to niestety mają innych w nosie...........wolę napisać i w ten sposób podziękować innym za zainteresowanie i podpowiedzi. Pozdrawiam
Problem rozwiązany.....to że zlikwidowane zostały pęcherze powietrza poprzez wymianę obudowy z filtrem paliwa było półmetkiem.....winna okazała się KLAPA POWIETRZA zimnego przed dolotem.......skubana zacięła się na zamknięciu.......i w takiej pozycji została....otworzyłem i odpalił od strzala.....potem było widać podczas ruszania nią że się przycina w pozycji zamknięcia więc została rozruszania i wyczyszczona......auto pali na dotyk. Polecam tą lekturę może komuś się kiedyś przyda
Cześć,
Możesz zrobić zdjęcie albo wskazać w którym miejscu znajduje się ta klapka?
Już znalazłem
Uwaga W chwili rozruchu w lexi powinien pokazywać obroty rpm/ oraz synchronizacja rozrządu między dołem a górą czyli między czujnikiem położenia wału oraz wałka Lepsza do tego jest lexia 3 niż dialbox.,.
KLAPy POWIETRZA można usunąć mogą powodować problemy z odpalaniem ja miałem z FAP czyli podwójną gdy DPF się wypala robi się obejście interculera aby powietrze było cieplejsze.
Można wyrzucić klapy wyrzucić DPF a klapy i róry zamienić na pojedyncze bez FAP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.