Witam wszystkich forumowiczów po bardzo długiej nieobecności. Poszukuje informacji o momentach na jakie dokręcać śruby silnika, najważniejsze elementy to stopa korbowodu, głowica i koło pasowe.
Znalazłem wartości momentów dla silnika 2.0 hdi RHS ale nie jestem pewien czy te same wartości są dla silników RHR.
VIN mojego auta: VF33HRHRH83578036
Moj problem z dymiącym na zimnym silniku samochodem opisywałem już w poprzednich postach wiec nie chce powtarzać.
Po wielu wizytach u mechaników i braku jakiejkolwiek poprawy, rozebrałem silnik sam. Moje odkrycia i wnioski z tego remontu opisze na pewno po złożeniu silnika bo to co znalazłem przerosło moje oczekiwania i obawy.
Do montażu potrzebuje jednak wartości tych momentów dla tego zwracam sie do użytkowników forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.