Witam wszystkich jestem posiadaczem Peugota 407 2.0hdi 136 km automat piszę z prośbą o pomoc w interpretacji parametrów pracy zaworu regulacji ciśnienia.
Problem polega na tym iż po gwałtownym przyspieszeniu wywala błąd P0088 i silnik wchodzi w tryb awaryjny.
Po podłączeniu pod kompa wychodzi ze podczas występowania błędu ciśnienie rośnie do 170 barów zawór dawki otwarty na 37% a zawór regulacji ciśnienia na 37%- 40% i własnie czy był by mi ktoś podpowiedział czy zawór regulacji ciśnienia nie powinien sie otwierać więcej. Czy może zawór dawki za dużo sie otwiera i za duże ciśnienie Z Góry Dziękuję za odpowiedz.
To znaczy że masz za niskie ciśnienie na szynie paliwowej , jak przyspieszasz , brakuje paliwa.
Uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia , powietrze w układzie paliwowym, pompa wc .
Minimalne cisnienie to ok 190 bar.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.