Posiadam od niedawna 307SW z silnikiem DW10ATED z FAP (107KM)
Po nocy i po dluzszym postoju silnik pracuje nierowno. Obroty skacza w zakresie 807-835
W tle slychac dzwiek jakby cos dudnilo: spaliny, powietrze... Przy wydechu tez to slychac.
Podlaczylem pp2000. Zaciekawila mnie wartosc powietrza doladowania (odczytana). Do momentu "podgrzania"silnika jest rowna cisnieniu atmosferycznemu. Przy dodawaniu gazu nie zmienia sie. Chwilowy skok pojawia sie wylacznie przy puszczeniu gazu. Kiedy silnik osiagnie powyzej 50st wtedy wartosc jest zblizona do zadanej, jednak rozna o jakies 100, rowniez przy dodawaniu gazu. Zaczyna wtedy pracowac turbina (slysze jej poswistywanie przy dodawaniu gazu, wczesniej nie) Silnik zaczyna wtedy pracowac troche rowniej, jednak pelna rownosc pracy osiaga gdy jest calkowicie rozgrzany, np po przejechaniu kilkunastu km.
Myslalem ze przyczyna jest nieszczelny lacznik w ukladzie powietrza. Auto dymilo. Lacznik wymieniony, auto ma moc, nie dymi ale nadal nierowno pracuje kiedy silnik jest zimny. Denerwuje mnie to.
Re: ( Peugeot 307 ) 2.0 HDI 107KM nierowna praca na zimnym
1. Regulator cisnienia na pompie do wymiany czy mozna go jakos przeczyscic?
2. Dzisiaj odkrylem inny problem. Klapa od doplywu cieplego powietrza nie istnieje. Jest tylko oska...
Niestety nie potrafie stwierdzic czy fap jest nadal w grze czy ktos go juz "zlikwidowal" wiec jutro jade po sprawna klape. Gdybym mial 100% pewnosci ze zostal zlikwidowany (pod autem puszka i wszystkie przewody sa) to bym poprostu zaslepil te klape.
3. Czy skoro mam rozkrecona te "przepustnice" to moge zaslepic egr? I zdjac oraz zaslepic przewod podcisnienia do niego i/lub wylaczyc w pp2000?
Re: ( Peugeot 307 ) 2.0 HDI 107KM nierowna praca na zimnym
Temat nadal aktualny.
Dzisiaj pojawil sie blad przejsciowy P1112
Auto zgaslo podczas jazdy.
Odpalilo za drugim razem.
Brak mocy az pojawil sie komunikat breaking fault. Po pojawieniu sie bledu moc wrocila. Kod nieznany, nie ma wzmianki w pp2000
Co do P1112:
Cisnienie paliwa w zbiorniku: 165 bar
RCO regulatora 97%
Obroty 1830
Temp paliwa -2
Regulator?
Pompa WC?
Czy wtryski?
Na jednym z wtryskow poci sie z przelewu[/img]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.