Witam
Pytanie jak w temacie. Jakim momentem dokręcać śruby przy głowicy i wale korbowym?
Mam jeszcze pytanie odnośnie zaworów. Ile ma wynosić luz? Silnik 1.0.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Na zimnym silniku luz zaworów ssący 0,2mm a wydechowy 0,4mm. Co do głowicy 1 etap-20Nm, 2 etap +120 stopni, 3 etap +120 stopni. A co do wału to nie mam danych. Podaj rocznik auta może ktoś inny pomoże w tej kwesti.
witam
odswieze temat niemoge nigdzie znalesc sily z jaka dokreca sie panewki glowne i korbowodowe w 106 z 94r 1.1 60km
dzieki z gory za pomoc _________________ Kubas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 106 ) Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.