Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica / podkarpacie Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan 1.6 HDI 2008 r. FAP
Piwa: 5/0
Wysłany: Sro 20 Lip 2011, 16:52
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
ale chyba i tak po VINie jakos mozna sprawdzic skad zostalo sprowadzone czy nie??W innym aucie moze po wycieraczkach dalo by rade poznac bo chyba trzebaby wycinac nowe otwory chyba ze wymienia sie cale podszybie??W 407 wycieraczki sa montowane w rogach wiec tego elementu nie trzeba przerabiac na europejska strone.Z ta naklejka chyba kolega mial racje bo ona zawsze jest od strony kierowcy ale mysle ze i tak mozna to obejsc.Wnetrze tez trzeba wymienic cale lacznie z przednimi boczkami bo roznia sie od siebie(od kierowcy nie ma tego uchwytu jak od pasazera-to co zauwazylem tylko w wersji coupe sa takie same obydwa przednie boczki.
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Sro 20 Lip 2011, 22:22
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
witam - jak rozpoznac:
- fotele, LP
- wykladzina podłogowa / otwory LP/
- światla cofania LP
- osłony przeciwsłoneczne / luterka LP /
- .....sciana grodziowa / otwory- spawy - silikony /
- otwieranie maski, wlewu paliwa - LP
- wycieraczki
- przednie reflektory / korekty / brak ustawienia itp /
- nr Vin - podszybie, podłoga, słupek LP
- rura wydechowa LP
- podłoga - / stopa od kierowcy / L-P
- oznaczenia producenta "" U K "" np. na akumulatorze itp..
- VIN serwis .... baza danych ??
- pod radiem balagan w instalacji elektrycznej / sztukowanie przewodów np. sterowania w drzwiach .. /
- dokumenty nabycia-servisu- odpraw itp... UK - praktyka w handlu na terenie RP - juz oplacony i zarejestrowany. ??
Koledzy - mozna zrobic duzo, zainwestowac w przekładke bbbb duzo , ale jeszcze bbbb duzo pozostanie z UK . - i zawsze bedzie to myslenie,że coś nie tak - w handlu sie jeszcze opłaci i to jest przyczyna parcia na UK .....
Osobiście nie polecam - ale wybór jst spr. indywidualna - pow.
Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica / podkarpacie Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan 1.6 HDI 2008 r. FAP
Piwa: 5/0
Wysłany: Sro 20 Lip 2011, 23:38
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
piekny-gienus napisał:
witam - jak rozpoznac:
- fotele, LP
- wykladzina podłogowa / otwory LP/
- światla cofania LP
- osłony przeciwsłoneczne / luterka LP /
- .....sciana grodziowa / otwory- spawy - silikony /
- otwieranie maski, wlewu paliwa - LP
- wycieraczki
- przednie reflektory / korekty / brak ustawienia itp /
- nr Vin - podszybie, podłoga, słupek LP
- rura wydechowa LP
- podłoga - / stopa od kierowcy / L-P
- oznaczenia producenta "" U K "" np. na akumulatorze itp..
- VIN serwis .... baza danych ??
- pod radiem balagan w instalacji elektrycznej / sztukowanie przewodów np. sterowania w drzwiach .. /
- dokumenty nabycia-servisu- odpraw itp... UK - praktyka w handlu na terenie RP - juz oplacony i zarejestrowany. ??
Koledzy - mozna zrobic duzo, zainwestowac w przekładke bbbb duzo , ale jeszcze bbbb duzo pozostanie z UK . - i zawsze bedzie to myslenie,że coś nie tak - w handlu sie jeszcze opłaci i to jest przyczyna parcia na UK .....
Osobiście nie polecam - ale wybór jst spr. indywidualna - pow.
1.fotele czym sie roznia??
2.swiatla cofania sa dwa przeciez w kazdej lampie
3.oslony przeciwsloneczne??Czym moga sie roznic??
4.otwieranie maski??W angliku z lewej strony??
5.wlew paliwa-w angliku z lewej strony??
6.wycieraczki??Czym maja sie roznic w 407 jak sa zamontowanie niestandardowo na srodku tylko po bokach??Chyba ze tym ze lewa bedzie ta krotsza a prawa dluzsza??
7.wydech-w angliku z prawej strony??
8.stopa od kierowcy-ta na lewa noge??obok sprzegla??
z tym ze oplacony i gotowy do sprzedazy to ja osobiscie bym wolal bo nie mam czasu na bieganie po urzedach i stania w kolejkach.
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Czw 21 Lip 2011, 17:50
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
witam - kolego czarny - ja nie odradzam czy sugeruję - nie wskazuje konketnego modelu do przekladki - sprawa indywidualna - lecz podpinajac sie pod temat wskazuje tylko niektore elementy które kupującego gotowca, mogą ukierunkowac na UK - gdy jest tylko zainteresowany europą . np. prozaiczny przyklad te osłony przeciwsłoneczne - same lusterka , nieraz są podświetlane po której stronie są ?? a nie idzie przełozyc ???? za długo pisac , sprawa indywidualna - dopuki na terenie RP rejestrują OK .
Dołączył: 22 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica / podkarpacie Posiadane auto: Peugeot 407 Sedan 1.6 HDI 2008 r. FAP
Piwa: 5/0
Wysłany: Czw 21 Lip 2011, 17:55
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
nie no kolego piekny-gienus ja z ciekawosci chcialem sie dowiedziec tylko odnosnie tych anglikow.Jakbys mogl to odpisz na moje pytania.Tez bym nie kupil angola zeby sie paprac z przekladkami.
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): grudziądz Posiadane auto: Citroen Xantia II 1,8i
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 11 Paź 2011, 19:54
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
minertu napisał:
Sebastian407 napisał:
Czytam tak wasze wypowiedzi i z niektórymi się nie zgadzam.
Dlatego ze akurat mam peugeota anglika po przekładce z 2005r. Jeżdżę już nim od 3 lat i wszystko gra. Nie narzekam wcale na niego. Tym samym zaoszczędziłem około 10tys. Wszystko zależny od tego kto jak przełoży autko. Z rejestracja tez nie było problemów.
Swoją wypowiedź napisałem na podstawie opinii kolegi ,który sprowadził C5 i robił przekładkę.Powiedział już nigdy więcej.
inna sprawa , tan jest super czuła hydraulika zawieszeniowa, jesli jeszcze to był model z hydro aktivem to nic dziwnego
Witam
Osobiście przerabiałem 407 dla siebie. Jeśli chodzi o elektryke to jedyny przewód który musiałem przerobić to było podświetlanie schowka ( lampka )- był troche za krótki. Reszta wiązki jest praktycznie asymetryczna tzn ciągnięta do środka a potem na prawą strone więc jeśli mamy wiązke od licznika po prawej stronie to przekładamy ją na lewą i pasuje. Trzeba dwie wiązki troche rozizolować z oplotu a następnie spowrotem zaizolować więc żaden przewód ( poza lampką w schowku ) nie jest cięty czy przerabiany.
W angliku jest fajnie bo skrzynke bezpieczników zrobili po lewej stronie zatem angol musiał chodzić do paseżera żeby wymienić bezpiecznik Wskazówka dla przerabiających : to auto ma sterowanie cyfrowe do wszystkich urządzeń i przycisków więc nie ma sensnu przeciągać wiązki od słupków do drzwi z lewej na prawą i odwrotnie. Wystarczy przełożyć same wiązki w drzwiach a następnie przeprogramować BSI że kierowca siedzi po lewej i wszystko zacznie działać prawidłowo. Siliki od podnoszenia szyb zostają jak były - są takie same z lewej i z prawej ( pod wzgędem elektronicznym oczywiście ). Grodź w 407 jest uniwersalna tzn są wyżlobienia pod przekładnie z lewej i prawej ale nie ma zaślepki jak w 307 tylko nie ma otworu więc trzeba dociąc szablon i dociąć otwór.
Podobnie jest z wysprzęglikiem . Grodz składa się z dwóch blach zgrzanych ze sobą i w wew. blasze jest otór pod wysprzeglik z lewej a w zew od strony silnika jest blacha kryta więc trzeba delikatnie rozwiercić jedną blache i ukazuje sie nam mocowanie do wysprzeglika. Konsola środkowa jest taka sama. Angol musi zaciągać ręczny od lewej strony To co jest potrzebne do przeróbki to: deska ze wzmocnieniem kpl ( bez nagrzewnicy) . Pedały z serwem ( serwo angola tez pasuje tylko trzeba przedłużyć śrubą rzymską cięgno), dywan przedni pod nogi kierowcy i pasażera ( występuje jako całość), boczki w drzwi lewe i prawe, przekładnia kierownicza, licznik może zostać ale ja zmieniłem ( przebieg jest zapisany w komputerze silnika więc nie trzeba nic robić - żądnego kodowania) , moje ksenony miały wyłączaną strefe na oswietlenie pobocza więc je zostawiłem ale powinno się zmienić soczewke. Wycieraczki są jak wiadomo takie same w angolu , lusterka można zmienić ale nie trzeba poniważ jest duży zakres regulacji.
Jeśli macie jakieś pytania techniczne chętnie odpowiem. Jeśli ktoś pisze takie bzdury że rura wydechowa jest po innej stronie to chyba nie wie co pisze. Tak jak pisałem w 407 angliku ręczny jest z lewej strony konsoli środkowej a bezpieczniki również po lewej. Grodź razem z nadwoziem jest uniwersalna tzn - jedna forma blachy a następnie pewne otwory zostają wycięte z lewej lub z prawej. Peugeot jest fajny do przeróbki jak ktoś się na tym zna - bo jeśli nie to może ktoś namieszać w elektryce od sterowania drzwi którego poprostu się nie przerabia tylko programuje strone kierowcy w BSI .
Wskazówka dla przerabiających : to auto ma sterowanie cyfrowe do wszystkich urządzeń i przycisków więc nie ma sensnu przeciągać wiązki od słupków do drzwi z lewej na prawą i odwrotnie. Wystarczy przełożyć same wiązki w drzwiach a następnie przeprogramować BSI że kierowca siedzi po lewej i wszystko zacznie działać prawidłowo. Siliki od podnoszenia szyb zostają jak były - są takie same z lewej i z prawej ( pod wzgędem elektronicznym oczywiście ).
czyli wiązka z drzwi kierowcy anglik prawa strona musi zostać przełożona na lewą strone
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 598 Skąd jesteś (miejscowość / region): PLYMOUTH UK czasem RADOMSKO i BIELAWA Posiadane auto: CITROEN C4 1.6 16V VTR+ Oraz C5 x7 2009 2.0 hdi FAP
Piwa: 41/2
Wysłany: Nie 13 Lis 2011, 14:02
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) przekładka anglik
woiteq napisał:
Cytat:
Wskazówka dla przerabiających : to auto ma sterowanie cyfrowe do wszystkich urządzeń i przycisków więc nie ma sensnu przeciągać wiązki od słupków do drzwi z lewej na prawą i odwrotnie. Wystarczy przełożyć same wiązki w drzwiach a następnie przeprogramować BSI że kierowca siedzi po lewej i wszystko zacznie działać prawidłowo. Siliki od podnoszenia szyb zostają jak były - są takie same z lewej i z prawej ( pod wzgędem elektronicznym oczywiście ).
czyli wiązka z drzwi kierowcy anglik prawa strona musi zostać przełożona na lewą strone
witam mieszkalem w uk 6 lat i kupilem rocznego peugota 407 po powrocie chcialem go przelozyc i co sie okazalo u mnie w wojewodztwie nie zarejstrujesz bez homologacji a jak starale msie ja uzyskac to bylo nie mozliwe wysylali mnie z serwisu do serwisu i wyladowalem w angli w serwisie gdzie go zakupilem i tam mi powiedzieli ze mi nic takiego nie wystawia wiem ze inne marki w polsce daja to bez problemu jak np vw pasat 150zl i masz papierek. samochod sprzedalem w polsce do innego woj. bo tam niby bez problemu!! ale takiego auta bym nie kupil chyba ze sa bym przerabial a koszt dobrej przerobki okolo 7tys z tego co sie dowiadywalem peugeot407 2006 2.0l d i przyznam ze kupujac auto sprawdzalem po nr vin zeby nie trafic na takie bo co slyszlame ze jak ktos robi na handel to z elektryka nie wyjdziesz sporo kasy bedzie kosztowalo i zawsze cos bedzie nie tak!!
Panowie, pozwole sobie podniesc temat, ktory byl juz nie raz klepany
Znam ZA i PRZECIW przeróbek, nie pytam, czy warto.
CHce zapytac, czy znacie w okolicach Krakowa:
-dobre
-sprawdzone
-pewne
warsztaty, które zajmują się przeróbkami angoli na nasze?
I przy okazji, czy znacie orientacyjne koszta takiej przeróbki?
407 sedan, 2005r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.