Od czwartku mam 407 i na razie walczę z dobiegającym stukiem z okolic prawego tylnego słupka (już o tym pisalem) a dzisiaj pojawił się Check w czasie jazdy. Mam interfejs ELM i zczytałem błąd: 2670 - lecz nie mam go na żadnej liście błędów. Czy ktoś może mi go rozszyfrować? Komunikat jaki wyskakuje przy tym błędzie to: "Actuator Supply Voltage "B" Circuit Low". Na wyświetlaczu w aucie komunikat: "Abgas defect".
Wczoraj pojawił się też znaczek filtra FAP ale że samochód jakiś czas stał a teraz jeździliśmy tylko po mieście więc zrobilem tak jak w tym przypadku podaje serwis (tzn. trochę go przegoniłem) i znaczek na razie nie swieci.
Ten komunikat jest związany dość szeroko z "niewłaściwą jakością spalin" - także powodów może być dużo. Zacząć trzeba od zczytania kodów usterek. U mnie ten komunikat wyświetlił się już dwa razy. Pierwszy błąd P2670 - już o nim pisałem. Za drugim razem komunikat ten sam a błędy zupełnie inne. W ASO mogą dosyć dokładnie określić uszkodzenie pod warunkiem, że trafisz na dobrego elektronika który potrafi analizować objawy (jeżeli takie są). Tylko ASO jest drogie więc szukaj elektronika poza ASO który może Ci zczytać błędy. Tych błędów komputer może wyświetlić więcej ale najważniejszy jest zawsze pierwszy w kolejności a ten może ciągnąć (powodować) inne niewłaściwe dane odczytywane przez komputer. U mnie uszkodzony potencjometr przepustnicy (błąd P2111 wg VAG) ciągnął jeszcze błędy: P1351, P1161 i P0488. Wg mojego interfejsu P2111 w ASO mają opisane jako sklejona przepustnica. Jej czyszczenie niestety nic nie dało i po szeregu innych prób podmieniłem jeden z silniczków (z odzysku) i wszystko jest OK. A który silniczek był do wymiany - to właśnie doszedłem po analizie pozostałch błędów (rola poszczególnych przepustnic).
Dołączył: 15 Mar 2012 Posty: 78 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo Posiadane auto: VW Golf IV 1,9TDI 2002
Piwa: 6/0
Wysłany: Sro 21 Mar 2012, 11:07
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Kod błędu 2670
Kod usterki P2670 dla systemu wtrysku Bosch EDC16c3 to zbyt niskie napięcie zasilania czujników, czyli napięcie spadło poniżej 4,7V w czasie ponad 150ms. Powoduje komunikat lub zapalenie MIL.
Pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.