Napisze tak odradzam wszystkim ten samochod ja mam swojego z roku 2006 diesel PLATINUM pelna wersja z wygladu jest sliczny wewnatrz pelno elektroniki ale to wszystko co nam daje peugeot.Zero komfortu z jazdy a mieszkam w Berlinie wiec autostrady sa dobre jest bardzo GLOSNY i nie jest to wina tlumika czy czegos innego poprostu ten samochod to ciagnik URSUSA porazka!!!!!!!zle wyciszony jak bedziecie kupowali ten samochod to pojedzcie na autostrade dajcie dobrze w palnik tak do 140kmh a sam kickdown to taka lipa jak nigdzie indziej buczy sruczy a przyspiesza jak maluch...Jestem strasznie zawiedziona tym samochodem moj syn ma opla omege B Fl 2,2 to jest poprostu niebo a ziemia!!!!Konstruktora tego modelu powinni zamknac...Ze taka kiche zaprojektowal.BARDZO ODRADZAM KUPNO TEGO MODELU a ten kto pisze ze jest to luksusowe autko to chyba wczesniej plugiem zasowal:-)Jedynie co to ze daja wiele bajerow ale napewno tym samochodem nie jezdzi sie komfortowo.Koniec wyzalilam sie;-)
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Sro 22 Wrz 2010, 11:38
Temat postu:
Re: Peugeot 407 opinia...;-(
DjBAKUS napisał:
..na autostrade dajcie dobrze w palnik tak do 140kmh a sam kickdown to taka lipa jak nigdzie indziej buczy sruczy a przyspiesza jak maluch...Jestem strasznie zawiedziona tym samochodem moj syn ma opla omege B Fl 2,2 to jest poprostu niebo a ziemia!!!!...
Porównujesz 407 diesel o jakiej pojemności do 2,2omegi w benzynie? Po drugie kto na co dzień jeździ 140km/h - jeśli to 1,6hdi to do takich prędkości się nie nadaje ale do 110km/h jest ok.
Nie porównujmy małych silników diesla do dużych benzynowych, ale z drgiej strony nawet złoty peugeot dla miłośników ŁOPLA nic nie jest wart bo "buczy sruczy a przyspiesza jak maluch."
To o czym kolezanko piszesz to tylko subiektywne odczucia o których pisac sie nie powinno. Jezeli chcesz kogos zniechecic do tego samochodu to napisz ile razy ci sie popsul ile razy musialas cos wymieniac, ile wydalas pieniedzy na naprawy, napisz jak to niebezpieczny jest na trasie. Bo jezeli piszesz ze dla ciebei jest za glosny i niekomfortowy to odbieram to jako typowe blondyniarskie podejscie do samochodu. Eh..... i jeszcze ten kolor
To o czym piszesz to kwestia gustu, bo mi akurat jezdzi sie bardzo wygodnie, ma super zawieszenie, i jest o wiele cichszy w srodku niz dizle na pompowtryskach. Jezeli co cos buczalo ze nie moglas slyszec swoich mysli to zapewne masz cos z tlumikiem, bo chyba kazdy wie ze diesel chodzi glosniej od bezyniaka.
To tyle
1,6 Hdi to miejski krążownik, i zdaje exam, cicho i dobrze, a fakt powyżej 130km/h zaczyna sie robić głośno, ale gdzie w polsce jeździ sie więcej?? po tych dziurach??
jak podłączyć wiązkę z modułem od haka holowniczego?
Trochę pomyliłeś wątek,tutaj się ocenia autko.
Ok nakreślę parę słów o swoim pugu.2007 z lipaca 1.6HDI
Mam go od 1,5 roku.Poza problemami z mieszalnikiem klimatyzacji (połamane klapki mieszalnika)wymieniane 2x ,raz na używki a drugi już zainwestowałem w poprawione konstrukcyjnie i jakościowo zakupione w serwisie Peugeota.Wymiana chłodnicy klimatyzacji,no i odpukać teraz autko śmiga jak trzeba.To jedyna awaria tego samochodu.Jak dla mnie 1.6 silnik wystarczy,wygodny,duży i jeździ,więcej mi nie trzeba
glosny , twardy , kick - down w automacie to sciema , zuzycie paliwa wcale nie male , auto typowe dla ery "plastikowych" - 5 lat i trzeba sie pozbyc bo zacznie generowac koszty...
smieszy mnie do lez jak kto twierdzi ze 407 jest wygodne - pewnie przesiadl sie z malucha ...ojciec ma 5 la starsza BMW 525d - tu jest komfort jazdy a nie w 407..ale i tak najwiekszego komfortu jazdy uswiadczylem w starej Xantii z pierwszego tloczenia - hydrowoz , chetnie bym do niego wrocil...
trwalosc 407- szczegolnie elektryka w tym aucie to parodia ..gownolit to malo powiedziane ...koledzy maja VW B5 i Audi A4 z pierwszego tloczenia - przeloty 400 tys w tym jeden ma TDI a drugi 1.8 z podtlenkiem butanu ...czy cos sie im psuje ? ano NIE
czy cos sie psuje w 407 - TAK , ciagle cos nowego
Peugeot 407 - 407 malych bledow
To i ja dorzucę coś od siebie na temat Peugeotów.
Jeździłem zarówno 1.6 hdi (jeżdżę dalej), 2.0hdi oraz 2.2 hdi. Wszystkie w kombi. O wiele łatwiej jest mi powiedzieć co się nie podoba w tych samochodach, ale zacznijmy od plusów:
+ na pewno silnik - to dobre konstrukcje, sam silnik i osprzęt jest mało awaryjny.
+ małe spalanie , cichy, komfortowy na długie trasy.
+ pakowny- jak to kombi
+ zaj.. super zawieszenie, w zakręty jak się wchodzi to trzyma konkretnie
+ bardzo duże wyposażenie jak na tę półkę cenową
+ bardzo ładny wygląd, taki dynamiczny, nowoczesny
+ panoramiczny dach.
i to by było na tyle z plusów, teraz minusy:
- rażą wręcz słupki przednie - w zakrętach 90-110stopni skutecznie zasłaniają nadjeżdżające auta, trzeba albo do przodu się nachylić albo do tyłu, tam gdzie są pasy to pasa się swojego trzyma, a tam gdzie nie ma pasów to masakra.
- niski przód- najgorzej na dojazdach do krawężników wysokich - tutaj niestety wina po części spoczywa na inżynierach co robią wysokie krawężniki nie wiadomo po co.
- strasznie lipne blachy, miękkie jak nie wiem co - dosłownie pod kciukiem się ugina blacha jak by była z aluminium. Nawet nie chcę myśleć co się dzieje podczas wypadku.. lekka stłuczka i auto jak sreberko.
- przednie wycieraczki - nie są tak płynne jak w innych samochodach- zamiast na boki latać to one bardziej rozmazują tzn brud czy wodę nagartują z dołu na górę szyby.
- Spryskiwacz tylnej szyby to porażka, raz delikatnie wystarczy nacisnąć to leje się i leje nie potrzebnie. Powinno być ile naciśniesz tyle poleci.
- Radio seryjne, powinien być port na USB a nie płyty. Trzeba było kasety jeszcze wsadzić, albo płyty winylowe
- Klimatyzacja. Ciężka sprawa zanim auto się schłodzi to można się w nim prędzej ugotować. - dla porównania w passacie 5 jak się klime właczyło to aż ciarki przechodziły, dzięki czemu w kabinie w lada chwilę było już przyjemnie.
- Non stop światła włączone - tragedia - włączasz w zimie auto przy -20/-30 i automatycznie światła się świecą, ot prosty przepis na szybszą wymianę żarówek
- W chuchu czujników nie potrzebnych.
Teraz ostatni minus całego auto. Nic nie daje więcej powodów do wkurzenia się jak szeroko pojęta ELEKTRYKA. TO jest tragedia w tym aucie - ciągle coś siada.
- Spada z ceny jak nie wiem co.. 4 lata temu kupiłem to autko, a dziś wartość spadła o połowę !!
-Filtr cząsteczek stałych. W odpowiednim momencie wymontowało się dziadostwo. Auto wyraźnie lepiej się zbiera, mniej pali.
Ogólnie autko dobre, ale elektryka powala z nóg- strasznie nawala, tu jakieś spięcie, tu zwarcie, tu żarówki , tu co chwila jakiś błąd... To samo się tyczy pozostałych modeli peugeota tych po 04 , oraz citroenów i tym podobnych aut. Nie ma idealnych aut
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 1902 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2010r.
Piwa: 175/1
Wysłany: Wto 23 Wrz 2014, 20:30
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Peugeot 407 opinia...;-(
port usb można dokupić i podłączyć do radia w 5minut
światła automatyczne można wyłączyć komputerem i od tej pory bedziesz sobie zapalał i gasił jak Ci się podoba
FAP nie jest straszny, mam 187tys km, praktycznie wszystko po mieście i nigdy nie miałem żadnego błędu z nim związanego czy też problemu
Aktualnie w rodzinie mam 3 Peugeoty i 1 citroena c4 picasso, wszystkie diesle i jestem bardzo zadowolony
406 2.0hdi ma obecnie 317tys km (od nowości w jednych rękach) i jest super autkiem, odpala za pierwszym razem przy minus 17 stopniach itp itd
Kochani! A ja zamierzam kupić to auto i słucham wszystkich waszych opinii, bo oczywiście wszędzie są podzielone. Czy elektronika faktycznie zawodzi? I co myślicie o tych autach? Oprócz pierwszej opinii, bo jak ktoś narzeka, że diesel chodzi jak traktor, to coś tu jest nie tak. Uroki diesla, można się przyzwyczaić, poza tym, nie to jest najważniejsze.
Dołączył: 24 Sie 2014 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz Posiadane auto: Peugeot 407SW 2.0HDI 2008 EURO 5
Piwa: 3/0
Wysłany: Wto 21 Paź 2014, 22:46
Temat postu:
Re: ( Peugeot 407 ) Peugeot 407 opinia...;-(
Gratuluję bardzo rozsądnego wyboru.
2.0 HDI jest optymalnym wyborem dla samochodu, który wazy 1,5 t. Poza tym jest to mało problematyczny, bardzo elastyczny i ekonomiczny silnik. Mi udaje się uzyskać min.1,7 – 3,8 przy piątym biegu i prędkości 52-55. To takie ...kulanie się po mieście jeśli ktoś chce bić rekordy w jeździe o kropelce. Zużycie paliwa za ostatnie 9999 km (bo tylko tyle ostatnich km pokazuje komputer) to 5,8 l/100 km.
Mojego kupiłem jako używany. Samochód wcześniej jeździł w firmie jako służbowe autko i nie zużył zbyt dużo płynu do FAP. Z tego co wiem zbiornik do tego płyny ma pojemność 5 litrów, a fabrycznie wlewane jest ok. 3. W moim po zakupie pomiar w ASO wykazał pozostałą ilość 2,5 litra. Nie mam żadnych problemów z FAP. Dodatkowo zastosowałem dodatek do paliwa „DPF Super Clean” firmy PRO TEC - środek wspomagający wypalanie FAP. A na co dzień dodaję półsyntetyczny olej do dwusuwów, co też wspomaga FAP, no i cały układ wtryskowy.
Pasek rozrządu i wszystkie filtry, olej oraz odmę wymieniłem po zakupie nie czekając na pojawienie się problemów. Potem poczytałem trochę o klimatyzacji i zdecydowałem się na jej serwisowanie.
Mój samochód miał sporo śladów eksploatacyjnych na lakierze na każdym elemencie karoserii, co świadczyło o tym, że nie był jakoś poważnie walnięty, co potwierdziły również kilkakrotne pomiary. Potem zrobiono tzw. korektę lakieru i została położona na lakierze powłoka kwarcowa.
Z VIN wynikało, że samochód nie miał fabrycznie zainstalowanych czujników ciśnienia. Zawsze bardzo często sprawdzam ciśnienie w oponach, zwykle co 1-3 tygodni, więc te czujniki nie są mi niezbędnie potrzebne.
Co do opon wolę 16, bo dają większy komfort. 17 cali to raczej dla wyglądu.
Określenie „kombi”, w przypadku Peugeota 407 SW jest nieco nieprawdziwe, jest to raczej Hatchback.
Polecam czytanie instrukcji, bo bez niej nie da się skorzystać z wszystkich możliwości jakie daje ten samochód. Wersje pdf można znaleźć w internecie, a papierową „nówkę” za parę PLN na znanej internetowej aukcji.
Co do aktualizacji mapy, to przy tempie w jakim w Polsce przybywa dróg, każda aktualizacja jest nieaktualna. Nie znalazłem sposobu jak sobie z tym radzić. Nie ma pirackich metod nadpisania innej mapy na tę, która jest proponowana przez Peugeota, czyli z siecią dróg sprzed 1-2 lat.
Moja decyzja wyboru Peugeota 407 SW była podjęta świadomie i długo wybierałem egzemplarz.
O ile w momencie kupna Peugeota 407 2.0 HDI nie byłem z nim w jakiś sposób emocjonalnie związany, to teraz muszę napisać, że jestem bardzo zadowolony z wyboru.
-przede wszystkim komfort!
-bardzo bogate wyposażenie, w tym rewelacyjny szklany dach
-zero awaryjności, bardzo solidny samochód, wymaga tylko okresowych wymian i kontroli
-najmniej problematyczny silnik diesla obecnie dostępny na rynku, w jego optymalnej wersji
-w roku 2012 Peugeot otrzymał nagrodę za najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne samochodów
-za pieniądze porównywalne do cen innych marek zwykle można kupić młodszego Peugeota, z mniejszym przebiegiem, mniej zmęczonego, z dużo bogatszym wyposażeniem
Jakie ja miałem problemy z Peugeotem 407?
Na klapie bagażnika było może ok. 2 cm kwadratowe rdzy, którą zdrapałem wkrętakiem, a potem zamalowałem pędzelkiem farbą, którą bez problemu za 19 PLN dorobiono mi w Standoxie. Wypolerowałem i śladu nie ma. Dwa razy przepaliła się żarówka świateł mijania, ale to też może wynikać z tego, że stosuję nieco jaśniejsze żarówki z natury mające krótki żywot. Używając takie żarówki zawsze jestem przygotowany na wymianę, która w Peugeocie 407 zajmuje mi raptem ok. 1 minuty. Inna sprawa, że żarówki powinno się wymieniać minimum raz na rok, ponieważ pracujące w wysokich temperaturach żarniki tracą swoje parametry w trakcie używania.
W moim Peugeocie nie doświadczyłem nigdy „licznych awarii elektroniki”, które często pojawiają się w ocenach tego samochodu publikowanych przez niemieckie czasopisma motoryzacyjne.
Nie wiem do czego można się przyczepić w 407, chyba tylko do zbyt dużej ilości wrogów wśród ludzi wierzących w zabobony o niemieckiej solidności i niezawodności.
Jeszcze jeden ważny fakt. Nie znalazłem marki Peugeot wyżej niż na 16 miejscu w rankingu popularności wśród złodziei samochodów, a to też wielki plus.
Nie rozumiem daczego wszyscy porownują 407 z audi , bmw czy chodzby pasatem jak te auta sa o 10 tyś droższe już smieszy mnie porownanie z bmw seri 5 to całkiem inna klasa auta. Ja mam 407 3.0 v6 w automacie i powiem tak może dupy nie urywa ale za tą kase takie autko i to w wersji platinum ( pełne wyposażenie ) to dlamnie to rewelacja.
ktoś napisał że elektronika się psuje to wtakim razie kup sobie bmw seri 5 E60 tam to jest dopiero jazda z elektroniką i wszystko 3 krotnie droższe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.