Cześć, jestem swiezynka. Od miesiąca mam peugeta 106 Active z 1998 roku. Niby ma przejechane prawie 99 tys. km. wymieniłam pasek rozrządu i teraz wymienię olej. Może ktoś mi doradzi na co powinnam zwrócic uwagę? boję sie tak oddać do warsztatu i żeby robili co trzeba. Pewnie nie starczyłoby mi wypłaty.Dzięki za każde info
dobrze jest wymienic tez pompe wody, płyn chłodzący, filtry, świece i przewody wysokiego napięcia. no i warto dac samochów na żetelny przegkląd do dobrego mechaniora aby obadał jak tam zawieszenie. lepiej nie jeździć aż coś zacznie mocno hałasować tylko wymienic jak sie pojawi luz. obadaj też stan hamulców, klocki, tarcze i niech sprawdza płyn hamulcowy _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
ok. dzięki
czyli masakra:-(
skąd mam wziąść w miarę tani i dobry warsztat? a i co zauważyłam- jak skręcam w lewo coś jakby mi ocierało pod tylnym prawym kołem
ok. dzięki
czyli masakra:-(
skąd mam wziąść w miarę tani i dobry warsztat? a i co zauważyłam- jak skręcam w lewo coś jakby mi ocierało pod tylnym prawym kołem
Sluchaj dalej takich wypowiedzi a moze nowy samochod bylby tanszy...pompe wody nie wymieniaj jezeli niejest to konieczne.przewody WN rowniez mozesz sobie darowac jezeli zamontowane sa dobre.stan swiec mozna po ogledzinach okreslic.plyn ukladu chlodniczego nalezy wymieniac co okres dwa,trzy lata.moze masz informacje od poprzedniego wlasciciela,ewentualna ksiazka serwisowa,wowczas mozna okreslic co trzeba a co nie.pozdr
p.s.co do kwesti mechanika zasiegnij porade u znajomych,ten model jest stosunkowo latwy przy naprawach _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
pompe wody wymienia się co drugą wymiene rozrządu w jesli nie ma udokumentowanego przebiegu a liczymy tylko na to co jest na zagerach to lepiej nie ryzykować. wymiana pompy jak juz wymienimy rozrząd to nie są wcale dużye pieniadze. a jak nowa pompa to dobry mechanior nie wleje starego płynu, chyba że nie udziela gwarancji na to co robi, do takich nie jechac .
to co ja napisałem warto zrobić i nie sa to duże pieniadze. oględziny tarcz i kloców tez nic nie kosztuja a warto wiedzieć czym hamujemy. świece i przewody?? auto może jeździć ale może wiecej palić. dodatkowe 150 zł i mamy problem z głowy na jakiś czas. no chyba ze znamy poprzedniego właściciela i wiemy co robił lub jest to dobrze udokumentowane.
ale wiż mi jak ktos chce sprzedać auto to żadko podejmuje taka decyzje z dnia na dzień, jak sprzedaje to wisi mu wymiana na czas oleju filtrów i innych [cenzura]łek.
sumując to to ja bym wymienił to koszt raptem 200-250 zł plus dodatkowe oględziny
co do ocierania to odgłosy są przy kazdym skręcie, zależa od prędkości? _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
wiekkie dzięki, pompę wymieniałam teraz razem z paskiem rozrządu i czymś tam jeszcze. Jutro nowy olej i dalej na szosę
zgadza sie nic na siłę wszystko młotkiem!!!!!!!! jakby co to bede pytać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 106 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.